mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Almindelig praktiserende læge, der tager imod almindelige konsultationer i nærheden af Kongens Nytorv, København. Men jeg har fået spurgt en tilfældig i mellemtiden.
... som snyder, men svarene er sgu ikke lige til:
http://troll.me/images/jackie-chan/jackie-chan.jpg
Det letteste er at indse, at differentialligningen svarer til differentialligningen.
http://troll.me/images/jackie-chan/jackie-chan.jpg
Det er heldigvis primært ting jeg godt vil lære alligevel, så det går nok :DZhadow (34650) skrev:Man kan godt komme til at brænde nallerne lidt på det. Jeg lærte at bruge en API på mit tidligere arbejde, der var megairriterende at arbejde med. Jeg kom stort set ikke til at lave andet de næste 4 år. Dem ville jeg gerne have tilbage.
Synes bare det er en mærkelig holdning at have som IT konsulent.. Man skal jo for fanden leve af sin viden i det her job :)
Ved gruppe 1 har du en fast doktormand som det koster gratis at få eftersyn ved.
Ved gruppe 2 har du fri doktormand, men det koster ikke gratis at få eftersyn.
Kan godt være jeg bytter om på grupperne, men det er i hvert fald sådan det fungere mener jeg.
Ved gruppe 2 har du fri doktormand, men det koster ikke gratis at få eftersyn.
Kan godt være jeg bytter om på grupperne, men det er i hvert fald sådan det fungere mener jeg.
vandfarve (34657) skrev:Hvad skulle fordelen være med denne ordningen? Det tager 2 minutter at få en ny læge, når man endelig skal skifte.
(NemID og borger.dk ftw!)
Ved egentlig ikke hvad grunden er, udover hvis man godt vil have så mange læger som muligt til at rage på sine boller.. Altså udover det koster 100 kr. eller noget i den dur (har været diskuteret herinde før) at skifte læge hvis det ikke er i forbindelse med en flytning e.lign.
LinguaIgnota (34660) skrev:Det er vist de færreste læger, der tager den i munden.
Præcist. Man er nødt til at shoppe rundt.
Jeg går ikke til læge før det er livstruende, og det var det også denne gang. Så er fordelen at man kan få en læge asap. Jeg fik da også en tid kl. 16. En anden fordel er hurtigere behandling, fordi man f.eks. Ikke behøver henvisninger, og servicen er bedre fordi de tager sig bedre tid (og bedre betalt).
Zhadow (34661) skrev:Jeg går ikke til læge før det er livstruende, og det var det også denne gang.
Det vil vi gerne høre lidt mere om.
LinguaIgnota (34662) skrev:Det vil vi gerne høre lidt mere om.
Lægen stak mig nogle gode sager, så i slipper ikke for mig i minimum en uge.
Har du forsøgt at sluge butt-pluggen igen?
Vi har jo fortalt dig, at der er den anden vej den skal ind.. Er vel ikke så svært..
Vi har jo fortalt dig, at der er den anden vej den skal ind.. Er vel ikke så svært..
MiniatureZeus (34666) skrev:Vi har jo fortalt dig, at der er den anden vej den skal ind.. Er vel ikke så svært..
Jeg har altid været bedre til at huske noget, jeg har prøvet, end noget, jeg bare har læst eller hørt :-(
drbravo (34668) skrev:Jeg tror ikke nødvendigvis der er forskel i tidsforbruget, det er mest af alt op til den enkelte læge.
Jeg kan kun tale af personlig erfaring.
...der er træt af de evindelige wifi problemer med iPad'en. De andre wifi enheder i huset virker altid.
Magten (34670) skrev:...der har fået lov at shoppe lidt bøger på arbejdet.. Bliver der pålagt noget told/afgifter/moms/andet crap når man køber fra amazon.co.uk?
Var der ikke et tidspunkt man skulle betale dansk moms fordi de solgte for x antal kroner i dk?
Jeg skulle ikke sidst dog, så det må være afskaffet igen..
MiniatureZeus (34674) skrev:Var der ikke et tidspunkt man skulle betale dansk moms fordi de solgte for x antal kroner i dk?
Jo. Hvis en udenlandsk virksomhed afsætter mere end X antal kroner til det danske marked (Er det forkert, hvis jeg husker omkring 500.000 kroner pr. år?), så skal de betale dansk moms af både tingenes værdi og fragtens værdi.
Kort sagt, Amazon.co.uk pålægger 25 % på den endelige pris. Jeg ved dog ikke med Amazon.de, men jeg tænker, at det er det samme.
Amazon.co.uk har ikke gjort det med de sidste 2-3 gange jeg har købt igennem dem.
Og skulle du ikke pakke kuffert til din S/M-weekend?
Og skulle du ikke pakke kuffert til din S/M-weekend?
MiniatureZeus (34679) skrev:Amazon.co.uk har ikke gjort det med de sidste 2-3 gange jeg har købt igennem dem.
Funny. Amazon.co.uk har gjort det hver gang de sidste par år. Mit sidste køb var i juni 2011, og der gjorde de det også.
Jeg køber kun bøger igennem Amazon. Kan det være forklaringen?
kommer an på varene MZ, nogle engelske varer har 25% moms og der kommer derefter ikke extra ovenpå. Bøgerne har stort set ingen moms og der kommer der en del extra på. Mener f.eks. spil at der er 25% engelsk moms og der derfor ikke kommer noget på.
Amazon.o.uk overholder reglerne til punkt og prikke, det kan i bide spids på =)
Amazon.o.uk overholder reglerne til punkt og prikke, det kan i bide spids på =)
MiniatureZeus (34679) skrev:Og skulle du ikke pakke kuffert til din S/M-weekend?
newz.dk passer ikke sig selv, vel?!
Det var alligevel jer, der smuttede fra vores samtale først. Jeg spurgte helt ærligt og reelt "wait, what?", og ingen af jer gamle røvhuller har svaret mig endnu. :'(
MiniatureZeus (34674) skrev:Var der ikke et tidspunkt man skulle betale dansk moms fordi de solgte for x antal kroner i dk?
Uanset så skal de vel skrive det ved betalingen og kan ikke komme rendene bagefter for at få pengene?vandfarve (34678) skrev:Kort sagt, Amazon.co.uk pålægger 25 % på den endelige pris. Jeg ved dog ikke med Amazon.de, men jeg tænker, at det er det samme.
Det er ihvertfald stadig en ret god pris ved checkout.
Edit: De lægger det på ved checkout:
Total before VAT: £66.48
VAT: £16.63
Order Total: £83.11
Okay, så det er den pris som er prisen.vandfarve (34684) skrev:Check-out-prisen er den endelige pris. Så det er prisen, som er prisen, der er prisen.
Det bliver vist ikke et problem.. Har allerede fundet bøger for et par hundrede £ :D Men får sgu nok ikke lov at bestille dem alle :(OxxY (34685) skrev:Og husk at bestil over 25£ så der er gratis fragt!
vandfarve (34690) skrev:... der baiter røde lejesvender på Facebook. Så skal vi se, om der er nogen, der tager maddingen.
Jeg kan tage maddingen lige her?! B~)
vandfarve (34694) skrev:Du er jo ikke sjov. Du kan jo argumentere sagligt og relevant. Not interested, no thank you.
Din mor...!!!!!!!!!!!!?
Alle dem fra blå blok - jeg håper at de dørrrr!
Var det bedre?! B~)
... som hermed kan oplyse, at filtrene i en cigaret er der for a reason. Jeg har aldrig været høj på nikotin før. FØR NU!
inb4 nu har jeg aldrig
inb4 nu har jeg aldrig
Alrekr (34695) skrev:Som man tager det. DF går derimod ind for at kappe internetforbindelsen for gentagne lovovertrædelser: [url= om piratindgreb[/url].
Edit: DF er så de eneste (så vidt jeg har set) der går ind for det.
Brrrr.. DF er også en skændsel for det danske folk, no wonder....
Gad foriøvrigt godt høre Lars løkke svare på de spørgsmål... :)
Ronson (34675) skrev:...der lige har pillet ved sig selv og opladet et billede
you dirty
...der synes at svarene til Sonnes spørgsmål i nogen grad bærer præg af at de egentligt ikke: har tænkt så meget over det/ved noget om det/ved at de alligevel ikke kommer til at udkæmpe "krige" med de andre partier på spørgsmålene, og derfor er ligeglade:(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.