mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (34700) skrev:...der havde endnu en mærkelig drøm med en lille pige blive kørt ned af en lastbil af some sort. Hvad er der med de drømme og folk der blir slået ihjel. Er jeg syg i hovedet?
...der er på Sharepoint kursus.
Der er ikke en skid relevant med drømme...fragmenter efter hjernen lager minder...ikke fem potter pis mere...
terracide (34706) skrev:NioBe (34700) skrev:...der havde endnu en mærkelig drøm med en lille pige blive kørt ned af en lastbil af some sort. Hvad er der med de drømme og folk der blir slået ihjel. Er jeg syg i hovedet?
...der er på Sharepoint kursus.
Der er ikke en skid relevant med drømme...fragmenter efter hjernen lager minder...ikke fem potter pis mere...
Jeg høre tit at drømme er en "gennemgang" af dagen der gik som hjernen skal berarbejde. Når jeg tænker tilbage genkender jeg også lidt af det.
Men den med pigen og lastbilen... Sir mig ikke rigtig noget.
...er ved at blive sindsyg over de f*cking langsomme servere hun sidder med!
OxxY (34681) skrev:kommer an på varene MZ, nogle engelske varer har 25% moms og der kommer derefter ikke extra ovenpå. Bøgerne har stort set ingen moms og der kommer der en del extra på. Mener f.eks. spil at der er 25% engelsk moms og der derfor ikke kommer noget på.
Amazon.o.uk overholder reglerne til punkt og prikke, det kan i bide spids på =)
Hmm har bestilt sko og ting til mit industribageri, og et par bøger, men har vidst så bare aldrig set det eller lagt mærke til det..
Men nu har jeg lige bestilt 5 bøger, og jo, der kom £12 i VAT på..
vandfarve (34682) skrev:newz.dk passer ikke sig selv, vel?!
Det var alligevel jer, der smuttede fra vores samtale først. Jeg spurgte helt ærligt og reelt "wait, what?", og ingen af jer gamle røvhuller har svaret mig endnu. :'(
Ja, du skal bare lægge nøglen under måtten, så klarer vi resten. Og sørg lige for at der er lidt af den gode hvidvin på køl og der står en flaske port på køkkenbordet. Du må også gerne arrangere at din 'grimme' roommate går nøgen rundt evt. med en pose over hovedet.
Tak for det, du er sgu en guttermand.
qw_freak skrev:Du mener ikke at drømme kan fortælle noget om hvor man er mentalt?
Det kan de ihvertfald- f.eks. så ved jeg at, jo mere folk de taler om deres drømme, jo mere retarderede er de mentalt.
Hey, det lyder interessant. Hvornår skal man møde op?MiniatureZeus (34708) skrev:Ja, du skal bare lægge nøglen under måtten, så klarer vi resten. Og sørg lige for at der er lidt af den gode hvidvin på køl og der står en flaske port på køkkenbordet. Du må også gerne arrangere at din 'grimme' roommate går nøgen rundt evt. med en pose over hovedet.
NioBe (34707) skrev:Men den med pigen og lastbilen... Sir mig ikke rigtig noget.
Kan det være den reklame/kampagne der kører med en pige man ikke kan se, der bliver kørt over af en lastbil i et højresving?
pewbe (34713) skrev:Kan det være den reklame/kampagne der kører med en pige man ikke kan se, der bliver kørt over af en lastbil i et højresving?
Jeg har ikke rigtigt set TV de sidste par dage... Men det kunne være et bud. Hvis ikke det er det, så tror jeg at jeg ved hvad det er.
Serveren/de vituelle servere, er pigen der var for langsom om at komme væk fra vejen. Og jeg er lastbilen der køre hende/den ned fordi den er for langsom.
Jeg har siddet og arbejdet med nogle ufattelig langsomme servere denne uge! Jeg har truet med at kaste lortet ad helvedes til!
EDIT: Trænger til en øl!
Terra-> den er ikke helt rigtig den der.
Jeg har ofte drømme med et fuldblods plots og twists. Vældig god underholdning. Og sjældent noget jeg kan komme i tanker om har oplevet for nyligt...
Tag bare i nat fx, der var jeg med i en Lego Konkurrence, der virkede lidt som at vælte dominobrikker. I bedste transformers stil skulle man med Lego technic konstruere en 'bane' hvor et enkelt tryks energi skal kunne flyttes rundt på en hel bane.
BMW vandt. Med en stor rød by de kunne få til at svinde ind til et BMW logo..
Ganske vidst talte vi igår om BMW på arbejde.
Men at tale om hvorvidt Gurkere begynder at køre i Merc. frem for BMW. for så at nå til en drøm om lego konkurrence med BMW.. er et stort spring.
Drømme påvirkes af fragmenter af hukommelse, men det er ikke KUN fragmenter af kort-tids-hukommelse. Ellers ville jeg ikke kunne drømme om sex vel ;D
Jeg har ofte drømme med et fuldblods plots og twists. Vældig god underholdning. Og sjældent noget jeg kan komme i tanker om har oplevet for nyligt...
Tag bare i nat fx, der var jeg med i en Lego Konkurrence, der virkede lidt som at vælte dominobrikker. I bedste transformers stil skulle man med Lego technic konstruere en 'bane' hvor et enkelt tryks energi skal kunne flyttes rundt på en hel bane.
BMW vandt. Med en stor rød by de kunne få til at svinde ind til et BMW logo..
Ganske vidst talte vi igår om BMW på arbejde.
Men at tale om hvorvidt Gurkere begynder at køre i Merc. frem for BMW. for så at nå til en drøm om lego konkurrence med BMW.. er et stort spring.
Drømme påvirkes af fragmenter af hukommelse, men det er ikke KUN fragmenter af kort-tids-hukommelse. Ellers ville jeg ikke kunne drømme om sex vel ;D
Magten (34712) skrev:Hey, det lyder interessant. Hvornår skal man møde op?
Næste lørdag kl. 13 på nørreport. (altså den 24.)
...der synes at et 5D MKII, kombineret med et 85mm f:1,2 L objektiv, giver en fed bokeh.
LinguaIgnota (34723) skrev:Magten medbringer øl og rugbrød. Eller noget.
Og en gave til mig for fanden! Det er jo mig vi fejre!
Og det skal ikke være 12 ruller lokumspapir som systran tog med som vært(-inde)gave sidst..
Mnc (34724) skrev:Og så er 99,8% af dig en evig-PMS'ende stjernepsykopat?NioBe (34722) skrev:Mnc (34719) skrev:*Backs away slowly*
Yeaaah... Suuure.
Okay så! En lille-bitte-BITTE-micro bid af mig er, sød og rolig.
Nej, er det PMS er jeg anderledes, så er jeg slet ikke fair...
Jeg er generelt bare ikke normal. Jeg sidder jo og arbejder med IT forhelvede da! Hvem som sidder og arbejder med IT er normal?
Magten (34729) skrev:Altså øllene?
Nej, jeg forventer en stor og prægtig gave. F.eks. 3 kameler eller sådan noget.
vandfarve (34731) skrev:Gaven til mig. Jeg lægger hus til = jeg skal have gaver.
Sådan er livet, bitches. Hvis I ikke er enige, kan I spise frokost på Nørreport Station.
Fuck dig! Det er mig vi fejre! Så deeeeet...
LinguaIgnota (34736) skrev:Erm, det er faktisk min fødselsdag, vi fejrer.
Gu' er det ej. Det er min fest! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min! Min FEST!
Zhadow (34738) skrev:Tillykke!
Hvis jeg havde været til stede, ville jeg med glæde drikke et glas Fun med dig.
Der er et par dage til endnu. Men MiniZeus skal ikke tro, at alting pludselig handler om ham.
LinguaIgnota (34740) skrev:Zhadow (34738) skrev:Tillykke!
Hvis jeg havde været til stede, ville jeg med glæde drikke et glas Fun med dig.
Der er et par dage til endnu. Men MiniZeus skal ikke tro, at alting pludselig handler om ham.
Gu' skal det da handle om mig? Du havde vel ikke tænkt dig, det pludselig skulle handle om Vandfarve? eller dig? haha nu må jeg le! Ha ha ha!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.