mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det var så lidt. Jeg kan også nævne at det er nok en god ide at være blandt mange mennesker når man er syg.. :)
Jeg har ikke noget imod at dele ud af min elendighed. Kommer man tæt nok på til at blive smittet, så har man ikke respekteret min intimsfære. Lad det være dem en lærestreg.
En slags automatisk lære streg imod folk som kommer for tæt påLinguaIgnota (36004) skrev:Jeg har ikke noget imod at dele ud af min elendighed. Kommer man tæt nok på til at blive smittet, så har man ikke respekteret min intimsfære. Lad det være dem en lærestreg.
Hånter (35994) skrev:... der har husket at det er International Suit Up Day og derfor fik en masse mærkelige blikke, da jeg mødte på arbejde.
Jeg kan godt lide, at folk klæder sig pænt på til min fødselsdag :P
Og tak for lykønskninger and all... og mælk :P
... der har været i biografen med en veninde og se den nye footlose og derefter på sushirestaurant. Yay!
... der har lyst til at såre min eks fysisk og mentalt. Hvis jeg ser ham på gaden, får han ikke kun verbale slag. Ikke at jeg kan tæske ham xD (gid jeg kunne) men det kan da være han så fatter budskabet. Jeg er bare så pissesur! Jeg ved godt, jeg burde være ligeglad med ham, men han har fandeme skidt mig i munden i så lang tid.
Elskov (36008) skrev:... der har lyst til at såre min eks fysisk og mentalt. Hvis jeg ser ham på gaden, får han ikke kun verbale slag. Ikke at jeg kan tæske ham xD (gid jeg kunne) men det kan da være han så fatter budskabet. Jeg er bare så pissesur! Jeg ved godt, jeg burde være ligeglad med ham, men han har fandeme skidt mig i munden i så lang tid.
Mon ikke vi kan få samlet et par stykker herfra newz, til at få budskabet igennem?
fjols (36023) skrev:Gjorde du, hr. 10% hetero?
Jæps...det er ret komsik BTW...en stavefejl er alt hvad jeg behøver at lave, for at folk smider alt i hænderne:
http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/saa-knaekke...
Terra - Hvem er fjolset nu? ;)
Navn og adresse(alså på ham) så skal jeg se om det er tæt på.Elskov (36008) skrev:... der har lyst til at såre min eks fysisk og mentalt. Hvis jeg ser ham på gaden, får han ikke kun verbale slag. Ikke at jeg kan tæske ham xD (gid jeg kunne) men det kan da være han så fatter budskabet. Jeg er bare så pissesur! Jeg ved godt, jeg burde være ligeglad med ham, men han har fandeme skidt mig i munden i så lang tid.
...der tror en fugl har ondt i roen i dag:
http://img207.imageshack.us/img207/6527/1410201137...
.oO(Hvem har dog også lige pludselig plantet en bygning der...)
http://img207.imageshack.us/img207/6527/1410201137...
.oO(Hvem har dog også lige pludselig plantet en bygning der...)
...Der havde glemt hvor Awesome Last Exile er.
Hvad jeg dog ikke kan huske er om Engelske stemmer er noget værd. PT ser jeg den på JAP.
Hvad jeg dog ikke kan huske er om Engelske stemmer er noget værd. PT ser jeg den på JAP.
...Der ikke kan komme på nettet på sin WP7.. Igen. På trods af fuld blæs på forbindelsen
...Der genstartede telefon
Every Fucking Day
...Der genstartede telefon
Every Fucking Day
...der synes det er pisse irriterende at IIS/.Net kommer med danske fejlmeddelelser fordi jeg vil køre med dansk culture på sitet. Det er umuligt at google dem :-(
...Der sidder i receptionen..
Fordi min chef ikke har købt en omstillings service så receptionisten i Glostrup kan trække indgående opkald til Esbjerg... Og min kollega ikke har lavet dokumentation. Er jeg blevet sat til at passe receptionen fordi de skal æde rundstykker fra 9-10 med deres kollega der pensioneres idag.
ffs
Fordi min chef ikke har købt en omstillings service så receptionisten i Glostrup kan trække indgående opkald til Esbjerg... Og min kollega ikke har lavet dokumentation. Er jeg blevet sat til at passe receptionen fordi de skal æde rundstykker fra 9-10 med deres kollega der pensioneres idag.
ffs
terracide (36022) skrev:Tog du fejl af newz.dk og boyfriend.dk..oh wait..
Det er jo ikke min skyld du ikke kan huske at der var et par stykker der diskuterede om der var en extra scene eller ej i filmen på bluray.
SlettetBruger (36038) skrev:...Der sidder i receptionen..
ffs
Need fryd rating :P
SlettetBruger (36038) skrev:...Der sidder i receptionen..
ffs
Et kvinde job til en gut der renderi damesko...sounds fitting? :)
terracide (36040) skrev:SlettetBruger (36038) skrev:...Der sidder i receptionen..
ffs
Et kvinde job til en gut der renderi damesko...sounds fitting? :)
Jeg fik at vide at jeg fik tæv hvis jeg sagde "Mojn" når folk ringede >_<
Tjansen er overstået, og jeg sagde skam "Mojn" men kun til sidst.
Tilgengæld kom jeg til at sige "IT, det er Rene" en enkelt gang
Tilgengæld kom jeg til at sige "IT, det er Rene" en enkelt gang
Kære dagbog.
I dag valgte jeg den forkerte vej i udfletningen til kolding og vejle, så måtte en tur til vejle og vende rundt før jeg kunne køre mod kolding igen. Kom kun lidt for sent på arbejde...
Bagefter skulle jeg ringe til en shell station og kom til at ringe til rigspolitiet.
Så deeet...
I dag valgte jeg den forkerte vej i udfletningen til kolding og vejle, så måtte en tur til vejle og vende rundt før jeg kunne køre mod kolding igen. Kom kun lidt for sent på arbejde...
Bagefter skulle jeg ringe til en shell station og kom til at ringe til rigspolitiet.
Så deeet...
pewbe (36009) skrev:Mon ikke vi kan få samlet et par stykker herfra newz, til at få budskabet igennem?
ฟีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีี (36028) skrev:Navn og adresse(alså på ham) så skal jeg se om det er tæt på.
Okay, jeg tror jeg skal forklare mig oO Det kan godt være jeg har LYST til at slå ham, men jeg gør det sgu da ikke. Jeg er ikke voldelig, og jeg er da slet ikke en stjernepsykopat, der sender folk afsted efter nogen, bare fordi de er et kæmpe røvhul.
fjols (36047) skrev:OxxY (36039) skrev:Det er jo ikke min skyld du ikke kan huske at der var et par stykker der diskuterede om der var en extra scene eller ej i filmen på bluray.
Var det ikke Løvernes Konge?
Jo
...Der de sidste 24 har spist:
6 karbonader, 3 af dem med et spejlæg på hver
Grilled chicken burger menu, Larged up. med 8 nuggets og curly fries.
En pose Toms snebolde,
En pakke spanske Larquetta mandler med havsalt.
Én blomme i madiera bandit fra anton berg
Hvordan jeg holder mig under 900Newton aner jeg ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.