mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Qw_freak (36051) skrev:90kg?? hvor høj er du?
Min masse er irrelevant.
Imellem 186cm og 193cm. Det er ihvertfald de 2 tal jeg kan huske af ha hørt om min højde de sidste par år.
SlettetBruger (36053) skrev:Min masse er irrelevant.
Næ da - http://www.wolframalpha.com/..
... som prøver at skrive en klasse til at håndtere komplekse tal i C++.
Edit: Opdaterede g til at svare til g i Esbjerg.
Qw_freak (36055) skrev:Alrekr (36054) skrev:
... som prøver at skrive en klasse til at håndtere komplekse tal i C++.
hvordan skal den håndtere dem, kunne gange og summere dem?
Gange og summere, ja. Det største problem lader til at kunne sige C=A*B, hvor C er en udefineret kompleks variabel.. Den accepterer ikke mit forsøg på at lave operator overload...
...der er i vanvittigt godt humør! Hvis I så mit smil lige nu, ville I nok finde den nærmeste telefon og ringe til den nærmeste kolbøttefabrik.
Zhadow (36057) skrev:...der er i vanvittigt godt humør! Hvis I så mit smil lige nu, ville I nok finde den nærmeste telefon og ringe til den nærmeste kolbøttefabrik.
Der er da ikke noget unormalt i at ringe efter kolbøttefabrikken hvis man så dig?
Alrekr (36056) skrev:Gange og summere, ja. Det største problem lader til at kunne sige C=A*B, hvor C er en udefineret kompleks variabel.. Den accepterer ikke mit forsøg på at lave operator overload...
Har du undersøgt om det kunne være dine additioner og summationer der er forkerte?
-- sørme så, det må jeg hellere lige få kigget på, tak!
Alrekr (36058) skrev:Der er da ikke noget unormalt i at ringe efter kolbøttefabrikken hvis man så dig?
Næææh, det er der vel ikke... Jeg ligner en bølle, selvom jeg nu er typen, der smider edderkopper ud i naturen frem for at klaske dem.
Zhadow (36059) skrev:Næææh, det er der vel ikke... Jeg ligner en bølle, selvom jeg nu er typen, der smider edderkopper ud i naturen frem for at klaske dem.
Egoist !
Så skubber du jo bare problemet videre, så vi andre også skal til at slås med dem når de nu kravler ind til os igen bagefter.
Mort (36060) skrev:Så skubber du jo bare problemet videre, så vi andre også skal til at slås med dem når de nu kravler ind til os igen bagefter.
<Ekko>LoL</Ekko>
OxxY (36076) skrev:vandfarve (36075) skrev:
Overtal mig.
Nej Tak.
Og så med Stort og alt muligt.
Kan man få leveret Lovefilm i Sverige? Jeg har hørt fra "visse kredse", at Henrik giver en djævelsk god sutter. Dét må sgu da være overtalelse nok.
Jeg får nok ikke selv brugt et sådant tilbud til noget (hverken det fra Henrik eller Lovefilm), så jeg vil også gerne takke pænt nej. Hvis du altså stadig ligger inde med dem. Jeg har set, du har postet tilbuddet på facebook, din illoyale mandsperson. You are the cancer killing newz eller noget...
...der elsker sit mobile bredbånd pt.
Kom ind i øresundstoget.
En gruppe kristne kegler belsuttede sig for at "berige" os andre med deres religiøse bræk..kaldet salmer.
Jeg fyrede Craptoppen op, hoppede på MBB...og fyrede op for www.gayfm.de
GayFM vandt :D
Kom ind i øresundstoget.
En gruppe kristne kegler belsuttede sig for at "berige" os andre med deres religiøse bræk..kaldet salmer.
Jeg fyrede Craptoppen op, hoppede på MBB...og fyrede op for www.gayfm.de
GayFM vandt :D
...der er blevet lettere upopulær blandt visse kvinder på FB, efter han har påpeget at de selv er skyld i deres designerhundes sygdomme.
Jakob Jakobsen (36082) skrev:#81
Den kører vel ved opstart?
Den kører tit...også lige nu...kan godt lide musikken de spiller...og at der ikke er ret mange reklamer.
Det vakte dog lidt hævede øjenbryn da vi begyndte med NOC i Fullrate.
NOC-brugeren fik en MSN konto...og den blev sat til at vise hvad man spillede...der blev hævede lidt øjne, da staus for NOC-brugeen var "GayFM.de"...
...der bliver nødt til at begynde at blogge igen.
Al den ballede om grænsekontrol...og jeg har set danske toldere kontrollere fra Sverige til Danmark 1 gang.
Ét hold + en hund.
I samme periode har jeg talt 87 svenske toldere og 17 hunde....der kontrollere fra Danmark til Sverige.
Al den ballede om grænsekontrol...og jeg har set danske toldere kontrollere fra Sverige til Danmark 1 gang.
Ét hold + en hund.
I samme periode har jeg talt 87 svenske toldere og 17 hunde....der kontrollere fra Danmark til Sverige.
terracide (36086) skrev:...der bliver nødt til at begynde at blogge igen.
Ét hold + en hund.
Det har medierne faktisk også påpeget et par gange. Det virker hyklerisk at kritisere de danske toldere/toldkontroller, når svenskernes tydeligvis er strengere.
Alrekr (36087) skrev:terracide (36086) skrev:...der bliver nødt til at begynde at blogge igen.
Ét hold + en hund.
Det har medierne faktisk også påpeget et par gange. Det virker hyklerisk at kritisere de danske toldere/toldkontroller, når svenskernes tydeligvis er strengere.
Ja og så ser jeg rødt (pun intended) når Helle står i EU og siger nu er det slut...
Nu er hvad slut?!
Og hvorfor må svneksnerne når Danmark ikke må?
Fuck EU.
...der skal til Jpopcon november. Jeg havde håbet på at møde op normalt i klædt. Nu er man fandeme blevet presset til at mindst at skal have katteører på, ellers er man ikke inviteret med i holdet.
Why!? Jeg arbejder med f*cking it og leger ikke kat.
Og nej jeg gider ikke poser over hovedet.
NioBe (36089) skrev:...der skal til Jpopcon november. Jeg havde håbet på at møde op normalt i klædt. Nu er man fandeme blevet presset til at mindst at skal have katteører på, ellers er man ikke inviteret med i holdet.
At du har rygrad som en regnorm er dit problem.
Men det er vel en sideffekt fra at omgåes voksne der leger børn...
terracide (36090) skrev:NioBe (36089) skrev:...der skal til Jpopcon november. Jeg havde håbet på at møde op normalt i klædt. Nu er man fandeme blevet presset til at mindst at skal have katteører på, ellers er man ikke inviteret med i holdet.
At du har rygrad som en regnorm er dit problem.
Men det er vel en sideffekt fra at omgåes voksne der leger børn...
Ja, men i sidste ende så ender det at man går rundt som partypooperen fordi alle andre går rundt i cosplays. Synes at det er meget sjovt at se, men at selv og gå rundt og klæde mig ud overskrider mine grænser.
Men jeg har da også planer om at "glemme" de her katteører. Også huske kameraet i stedet. ;)
...Der havde en ganske udemærket førstestart på kulturnat i ministeriet igår. :D
...der synes i skulle holde jeres ros på den danske side af grænsen:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44685646:sv...
Terra - Fucking autonome tabere...smid dem ud fra broen af...
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44685646:sv...
Terra - Fucking autonome tabere...smid dem ud fra broen af...
Right, jeg forstår ikke; iaften har jeg mødt en meget attraktiv kvinde... Lav, falsk blond med sorte striber, proportionelt enorme ægte bryster, korrekt mellemrum imellem tænderne og en lækker "Stram" pande...
Er det fuldstændig forkert af mig at være væmmet over hendes rygning? Kammeraterne mener det er "wuzz" at gå op i detaljer,,, Men hvorfor fuck skal nogen tvinges til at "Nøjes" .
Er det fuldstændig forkert af mig at være væmmet over hendes rygning? Kammeraterne mener det er "wuzz" at gå op i detaljer,,, Men hvorfor fuck skal nogen tvinges til at "Nøjes" .
SlettetBruger (36093) skrev:Right, jeg forstår ikke; iaften har jeg mødt en meget attraktiv kvinde... Lav, falsk blond med sorte striber, proportionelt enorme ægte bryster, korrekt mellemrum imellem tænderne og en lækker "Stram" pande...
Du er sart. Og wtf er der med panden? oO
... der vågnede, fordi mit hamster larmer af helvede til -.- ikke hjulet, som det normalt er med hamstere, men drikkeflasken. Den lille kugle indeni larmer fucking højt, når den rasler. Så nu har jeg bestilt en drikkeflaske, han måske ikke kan finde ud af at bruge, men hvis han kan, så er den lydløs :D yay!
SlettetBruger (36093) skrev:Er det fuldstændig forkert af mig at være væmmet over hendes rygning? Kammeraterne mener det er "wuzz" at gå op i detaljer,,, Men hvorfor fuck skal nogen tvinges til at "Nøjes" .
Rygning er klamt, EOD. Hvis du ikke tror mig, så prop tungen i halsen på hende lige efter hun har gjort det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.