mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
*host* yep...*host*Alrekr (36101) skrev:*Host Gmail host*
#Rasmus jo men kom i tanke om at det var hos komplett jeg havde købt den..så loggede bare ind og fandt den :-) ...men det er stadig trøls da min strømforsyning ikke er serlig gammel(2-3 måneder)
Elskov (36106) skrev:I has located ze problem. Bongos vandflaske er vist tilstoppet. Så nu har han fået en vandskål alligevel.
... der koger æg. I en æggekoger. Verdens bedste opfindelse.
Mark Jensen vil være millionær!
Hvis man har en fantastisk god idé til en ny opfindelse, hvem skal man så tale med?
drbravo (36107) skrev:Elskov (36106) skrev:I has located ze problem. Bongos vandflaske er vist tilstoppet. Så nu har han fået en vandskål alligevel.
... der koger æg. I en æggekoger. Verdens bedste opfindelse.
Mark Jensen vil være millionær!
Hvis man har en fantastisk god idé til en ny opfindelse, hvem skal man så tale med?
Dit lokale væksthus er et godt sted at starte.
SlettetBruger (36093) skrev:Right, jeg forstår ikke; iaften har jeg mødt en meget attraktiv kvinde... Lav, falsk blond med sorte striber, proportionelt enorme ægte bryster, korrekt mellemrum imellem tænderne og en lækker "Stram" pande...
Er det fuldstændig forkert af mig at være væmmet over hendes rygning? Kammeraterne mener det er "wuzz" at gå op i detaljer,,, Men hvorfor fuck skal nogen tvinges til at "Nøjes" .
Pffffttth... Du havde jo ikke en chance alligevel, det er jo så nemt at finde fejl på kvinder som er way over your league....
...der netop har fundet ud af at han har brugt en defekt farveprofil de sidste par uger.
...der har afleveret en del billeder med kraftigt rødstik.
...der har afleveret en del billeder med kraftigt rødstik.
...Der så Firefly igår. alle afsnit.
Det er Awesome... kan godt forstå ramaskrigene da de lukkede ned for serien. SÅ mange spørgsmål ubesvaret...
Det er Awesome... kan godt forstå ramaskrigene da de lukkede ned for serien. SÅ mange spørgsmål ubesvaret...
Rasmus064 (36121) skrev:Fordi du ville have mere fri. Du har lige haft weekend, er det ikke nok?
Jeg har haft en meget stresset uge sidste uge. Og den køre ligeledes videre idag, og jeg VED at det ender med at det er mig der fare rundt i huset resten af ugen pga. en doven kollega der ikke kan lette røven, imens mine 2 andre kollegaer er i USA.
Udover det kan jeg mærke at jeg begynder at blive lidt småsyg oven i, og jeg har en masse jeg skal ordne inden lørdag.
EDIT: Nej, den weekend var ikke nok.
NioBe (36118) skrev:Der er da stadigvæk filmen? Serinety eller hvad den hedder.
...der har stærkt behov for ferie! GIEF FERIE NU!
Jo, men det er lang tid siden jeg så det. anede ikke de havde noget tilfældes først dog, Men synes at have hørt navnet "Reavers" før. Først idag da jeg slog det op gav det mening :D
Right så jeg fik set Serenity. skøn film.
Men ikke nær så awesome som serien kunne ha været. Jeg ville ha set mere til de 2 banditter der kunne få folk til at bløde ud af alle kropsåbninger med en lille dims. Jeg ville gerne vide hvad Sheppard Book egentlig var siden han havde den clearance ved Alliance. + der var intet Spae Western over filmen.
Suk, nej man kan nok ikke få alt hvad man vil ha :DNu vil jeg igang med Sharpe. Som jeg håber bliver en mindst ligesåfed oplevelse som Hornblower.
Men ikke nær så awesome som serien kunne ha været. Jeg ville ha set mere til de 2 banditter der kunne få folk til at bløde ud af alle kropsåbninger med en lille dims. Jeg ville gerne vide hvad Sheppard Book egentlig var siden han havde den clearance ved Alliance. + der var intet Spae Western over filmen.
Suk, nej man kan nok ikke få alt hvad man vil ha :DNu vil jeg igang med Sharpe. Som jeg håber bliver en mindst ligesåfed oplevelse som Hornblower.
SlettetBruger (36124) skrev:Jeg ville gerne vide hvad Sheppard Book egentlig var siden han havde den clearance ved Alliance.
Der er lavet en tegneserie (papir format) over hans historie.
Tak min ven... Gud det kunne ha været en Episk serie, Firefly.
Jeg forstår ikke de lave ratings den fik da de airede den... Den må ha haft masser af andre gode serier at slås med.
Jeg forstår ikke de lave ratings den fik da de airede den... Den må ha haft masser af andre gode serier at slås med.
SlettetBruger (36128) skrev:Jeg forstår ikke de lave ratings den fik da de airede den... Den må ha haft masser af andre gode serier at slås med.
De sendte den om fredagen, hvor hovedparten af målgruppen nok har andre ting at lave. Og de valgte at sende episoderne ude af rækkefølge, så dem der så det havde svært ved at følge med.
Ja det læste jeg lige... oh well.
Kunne være rart hvis de i det mindste lavede nogen anime'er ud af de tegneserier, for os der er for dovne til at bladre :)
Kunne være rart hvis de i det mindste lavede nogen anime'er ud af de tegneserier, for os der er for dovne til at bladre :)
terracide (36132) skrev:SlettetBruger (36131) skrev:Ja det læste jeg lige... oh well.
Anime?
Hvorfor voldtage en god serie med det bræk?
Fordi ikke alle synes det er bræk? Eller fordi nogen godt kan lide bræk?
terracide (36134) skrev:#rating-krglr:
Anime har intet med hverken filmen eller serien at gøre...at du får booner på af tegneserie figurer med grimme øjne er din sag...men forveent ikke at din seksuelle lyst har bred appel...eller er relevant her.
Hvad betyder "krglr" ?
Men en anime vil da vel sagtens kunne laves til at følge serien, uanset om figurene har grimme øjne eller ej.
...der forarges gange to.
Første pga. overfaldet.
Anden gang pga.dem der passivt bare kiger på...fucking kujoner.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44745081:k%...
Første pga. overfaldet.
For min skyld kan de lade det være noget anime, det var bare en ide. Tegnestilen er mig ligegyldigt
...Der har bestilt tegneserierne i hardcover, og Firefly på BluRay :)
...Der har bestilt tegneserierne i hardcover, og Firefly på BluRay :)
terracide (36136) skrev:...der forarges gange to.
Første pga. overfaldet.
Jeg ved ikke rigtigt...
Føler man ikke at man kan gøre noget ved situationen, kan det sagtens gøre sagen værre, hvis man begynder at blande sig.
Personligt ville jeg nok have forsøgt at stoppe ham, men kan sagtens følge personer der ikke ville gribe ind.
Jakob Jakobsen (36138) skrev:
Føler man ikke at man kan gøre noget ved situationen, kan det sagtens gøre sagen værre, hvis man begynder at blande sig.
Men man kan råbe op - hvis der er nok personer som råber op, så kan det være nok til at stoppe overfaldet. Det andet, det er fandme svagt. Bare at se et overfald ske, uden at gøre noget. Man skal prøve at sætte sig i overfaldedes sted: Vil jeg gerne hjælpes, eller er det sjovt at få tæsk?
Alrekr (36139) skrev:Men man kan råbe op - hvis der er nok personer som råber op, så kan det være nok til at stoppe overfaldet. Det andet, det er fandme svagt. Bare at se et overfald ske, uden at gøre noget. Man skal prøve at sætte sig i overfaldedes sted: Vil jeg gerne hjælpes, eller er det sjovt at få tæsk?
Ja, men så skal man være sikker på at der er nok der råber op, ellers bliver man bare til endnu et mål for psykopaten.
Hvor mange tror du, i situationen, prøver at sætte sig i de overfaldnes sted?
Har man ikke overskud til at gribe ind, har man nok ikke overskud til at tænke logisk.
Hvor mange af os har ikke, efter en ophidset situation, fundet på den perfekte løsning, som man så ærgrer sig over man ikke brugte?
...Der har lært et nyt trick.
Skriv *0# foran en sms, så får man en leveringsrapport når SMS'en lander på den anden telefon. Meget nemmere end skulle ind og slå det til :)
dvs det er nok en TDC ting, for min kollega kan ikke få det til at virke, men det kunne også være fordi han har en iPhone ;D
Skriv *0# foran en sms, så får man en leveringsrapport når SMS'en lander på den anden telefon. Meget nemmere end skulle ind og slå det til :)
dvs det er nok en TDC ting, for min kollega kan ikke få det til at virke, men det kunne også være fordi han har en iPhone ;D
...Der seriøst håber der ikke er en eneste som vil finde sig i at blive "taget fat i" af de her...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1640...
Jakob Jakobsen (36141) skrev:Ja, men så skal man være sikker på at der er nok der råber op, ellers bliver man bare til endnu et mål for psykopaten.
Hvor mange tror du, i situationen, prøver at sætte sig i de overfaldnes sted?
Har man ikke overskud til at gribe ind, har man nok ikke overskud til at tænke logisk.
Hvor mange af os har ikke, efter en ophidset situation, fundet på den perfekte løsning, som man så ærgrer sig over man ikke brugte?
De ringer ikke en gang 112...kujoner.
Qw_freak (36143) skrev:...Der seriøst håber der ikke er en eneste som vil finde sig i at blive "taget fat i" af de her...
Tror du ikke kun de tager fat i dem som kunne finde på at være muslimer ?
Qw_freak (36143) skrev:...Der seriøst håber der ikke er en eneste som vil finde sig i at blive "taget fat i" af de her...
Hvis frememde tager fat i dig, så gælder loven om nødværge.
...der er lidt stolt.
Tog spontant et portrætbillede af en bekendts datter for en uge siden.
Det billede hænger nu på lærred i plakatstørrelse i 2 hjem.
Tog spontant et portrætbillede af en bekendts datter for en uge siden.
Det billede hænger nu på lærred i plakatstørrelse i 2 hjem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.