mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (36250) skrev:
Jeg troede at du havde fået svar på dit spørgsmål ?
Svaret var at store komplekse programmer opbygger man normalt i individuelle moduler, da det er lettere at vedligeholde mange små uafhængige moduler end få store komplekse moduler.
Ja, jamen det er skam ikke sarkasme på nogen måder, fik både svar og en masse mere med i pakken end jeg overhovedet ku have forventet, derfor er jeg taknemmelig...
♥Newz.dk
...Der elsker hvordan jeg kan sidde her på min pc, og taste en indkøbsliste ind i OneNote, og se den dukke op på min telefon på 3G få sekunder efter. Office Win
...Der har nået en milepæl i Lucid dreaming.
Det lykkedes mig at komme til vågen bevidsthed 4 gange inat, med ca 1-1,5 timers mellemrum. Hvilket passer meget godt med antallet af sove cyklusser 7-8 timers søvn ville tage (5)
Nu skal jeg bare notere diverse klokkeslet over flere nætter ( havde ingen kuglepen inat ), og så ved jeg hvornår jeg helst skal vækkes i forhold til hvornår jeg falder i søvn - Bonus :)
Det lykkedes mig at komme til vågen bevidsthed 4 gange inat, med ca 1-1,5 timers mellemrum. Hvilket passer meget godt med antallet af sove cyklusser 7-8 timers søvn ville tage (5)
Nu skal jeg bare notere diverse klokkeslet over flere nætter ( havde ingen kuglepen inat ), og så ved jeg hvornår jeg helst skal vækkes i forhold til hvornår jeg falder i søvn - Bonus :)
terracide (36255) skrev:Qw_freak (36254) skrev:Personligt ville jeg tro han ville ha oplevet det som en større straf at få lov at se sit diktatur blive demokratisk..
Han døde på flugt, efter at have mistet kontrollen...jagtet at folket...det er straf nok i mine øjne.
Kender du til "straf nok"? 0o
...Der glæder sig til ICS. så er vi måske halvvejs imod at ha et ordentligt OS.
"Oh hai, jeg laggede lige et sekund, så fik ikke me om du trykkede, eller holdte fingeren for at markere tekst.. jeg ruller lige en terning"
"Oh hai, jeg laggede lige et sekund, så fik ikke me om du trykkede, eller holdte fingeren for at markere tekst.. jeg ruller lige en terning"
...Der Vil teste kameraet i Asus Transfomer.
Hem vil være den mandlige halvdel af en BBW film med Lskov i Hovedrollen? TerraCide?
Hem vil være den mandlige halvdel af en BBW film med Lskov i Hovedrollen? TerraCide?
SlettetBruger (36256) skrev:...Der elsker hvordan jeg kan sidde her på min pc, og taste en indkøbsliste ind i OneNote, og se den dukke op på min telefon på 3G få sekunder efter. Office Win
For kort tid siden proklamerede du at du overvejede at skifte din WP7 ud med en dumbphone. Nu elsker du den...
SlettetBruger (36261) skrev:...Der Vil teste kameraet i Asus Transfomer.
Sagde du ikke mandlig hovedrolle ? Tror ikke en teenager tæller som en mand.
Nej Nej, jeg elsker HVORDAN...
Det ændre ikke på at det er 5 dage iden jeg sidst har kunne synce med 'Onenote' pga manglende forbindelse selvom det fint var der. ^^
Det ændre ikke på at det er 5 dage iden jeg sidst har kunne synce med 'Onenote' pga manglende forbindelse selvom det fint var der. ^^
...der synes pewbe er sjov når han rater...not.
...der simultan tolker Star Trek - Voyager for datteren...hun er blevet hooked...og så burde hun lære engelsk ganske hurtigt.
...hvis dame dog ikke er tilfreds med at skulle være tvandsindlagt til at se Sci-Fi...
...der har påpeget at det at lære engelsk har fortrins ret :D
...der simultan tolker Star Trek - Voyager for datteren...hun er blevet hooked...og så burde hun lære engelsk ganske hurtigt.
...hvis dame dog ikke er tilfreds med at skulle være tvandsindlagt til at se Sci-Fi...
...der har påpeget at det at lære engelsk har fortrins ret :D
terracide (36267) skrev:...der synes pewbe er sjov når han rater...not.
Hvorfor kan jeg ikke få en ordentlig sviner? :(
terracide (36271) skrev:pewbe (36269) skrev:Hvorfor kan jeg ikke få en ordentlig sviner? :(
Fordi du er en amatør...bedre?
Jeg ved at du kan gøre det bedre end det, så nej :'(
...der lige er blevet færdig med at sortere en del, smagfulde, nøgenbilleder af/med en veninde og nu vil til at have sig lidt aftensmad.
NioBe (36281) skrev:Er blevet syg!!! Yey! Fuck i helvede da det er fedt!
Fucking mennesker der ikke kan holde deres væsker for dem selv :(
God bedring.
...Der vågnede 8 gange i nat. 1 gang efter hver REM del (5) og 1 gang inden 3 ud af 5 REM dele.
Hvis det bliver ved kan jeg smide vækkeuret væk. Bedste tidpunkt at blive vækket på er når man allerede er vågen, dvs under REM delen, helst lige efter. Så er man frisk og klar på dagen. Men stort set umuligt at forudsige med et vækkur.
Gawd det er awesome når man kan replikere noget man har læst om;
Hver gang jeg vågnede noterede jeg mig tidpunkt, og hvad jeg har drømt om.
Dyb-søvns delen skulle blive kortere jo længere tid man sover, hvorimod REM delen bliver længere. Ud fra mine kratær fra natten kan jeg se at tiderne hvor jeg har haft de stærkeste drømme med fleste detaljer er blevet længere, hvormid de dele med svagt til ingen detaljer er blevet kortere.
This be Science! :D
Colapusheren (36287) skrev:Jeg foretrækker ikke at vågne flere gange om natten. Rene for helvede .. Stop nu den galskab!
Når man drømmer er man teknisk set vågen. Det er derfor kroppen er nød til at disable din motorik.
Du kommer derudover til bevidsthed efter hver session á ca 1,5 time, men glemmer det ligesom størstedelen af dine drømme :-)
Jeg har blot formået at holde mig bevist :) Det har ingen effekt på søvn da jeg ikke afbryder hverken dyb eller REM søvn.
Fjolle (36288) skrev:Kan man ikke få sådan nogen magi-vækkeure der vækker dig i REM i nærheden af hvornår du skal op?
Jo har nok læst om dem engang. :)
Rasmus064 (36283) skrev:Nogen gange tror jeg ikke du elsker os :(
Jeg elsker jer da! Men det er pt. kun min familie der er inviteret. Men hvis I kommer med store dyre lækre gaver, så kan jeg da godt se jer som en del af familien. :P
Colapusheren (36285) skrev:.. der ønsker tillykke og god bedring til NioBe :)
Tak! :D
Jo tak da. Både chefen og jeg er gået igang med den vilde "bliv rask"-kur... Har dvs apoteker imod hals og snot ting på mit bord.SlettetBruger (36286) skrev:Fucking mennesker der ikke kan holde deres væsker for dem selv :(
God bedring.
Alrekr (36290) skrev:Jeg er sikker på at jeg glemmer det, og ikke når at sige tillykke.
Jeg kan godt læse imellem linjerne. Tak! Og nej, jeg vil stadigvæk ikke bo sammen med dig. :P
...der sad i S-toget med en mand, der ikke kunne finde ud af at udtale "succes". Mon ikke det er et af kriterierne for at få det?
... der efter at have opdateret Opera ikke forstår hvorfor andre programmer tager så lang tid. På den stationære kørte browseren igen 5 sekunder efter jeg havde trykket opdater, og på netbooken max 10 sekunder efter. Kunne andre software producenter fanme lære meget af.
Alrekr (36295) skrev:... der godt kunne tænke sig dette lille setup - husk videoen!
De skulle have valgt ARMA3..med TrackIR...
terracide (36298) skrev:Alrekr (36295) skrev:... der godt kunne tænke sig dette lille setup - husk videoen!
De skulle have valgt ARMA3..med TrackIR...
Jeg er ligeglad med spillet - det er setup'et det er vildt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.