mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der troede at jeg havde bilproblemer. (that will buff out)
...der har overclocket sin SGS 2 til at køre 1.6 GHz, helt stabit, og nu får en quadrant score på 5000 på stock ROM'en.
Hvis der er nogen, der vil have en guide skriver jeg gerne en.
(Hvorfor en guide? Det er da bare at slå op på XDA... Hvilket jeg gjorde. Jeg måtte igennem et par kernels og komplette restores, før jeg fandt en kernel, der kunne boote.)
Bonus info: Dette program kan sortere TouchWiz App draweren.
Hvis der er nogen, der vil have en guide skriver jeg gerne en.
(Hvorfor en guide? Det er da bare at slå op på XDA... Hvilket jeg gjorde. Jeg måtte igennem et par kernels og komplette restores, før jeg fandt en kernel, der kunne boote.)
Bonus info: Dette program kan sortere TouchWiz App draweren.
...som ikke kan huske hvordan jeg kom hjem igår(var fuld) men har ikke tømmermænd idag... wonder why :-/
...som endelig har fundet en årdenlig java tutorial så nu skal der bare læres....
...som endelig har fundet en årdenlig java tutorial så nu skal der bare læres....
CS-> Tømmermænd er et produkt af blandt andet dehydrering :) Hviss du har drukket dig fuld i tynd sodavandsdrinks gør det meget ved det :)
...Der endelig har fattet ideen med Powerwalking, Det ser jo forfærdelig dumt ud, men når man går hurtigere end 7km/t så brænder man åbenbart flere kalorier end løb ved samme hastighed. Lol ser stadig tåbeligt ud.
Lyder farligt at have gæster over når man er syg Niobe, udsætte sig selv for mere snask når man er svækket, og udsætte andre for dit snask ^^
...Der endelig har fattet ideen med Powerwalking, Det ser jo forfærdelig dumt ud, men når man går hurtigere end 7km/t så brænder man åbenbart flere kalorier end løb ved samme hastighed. Lol ser stadig tåbeligt ud.
Lyder farligt at have gæster over når man er syg Niobe, udsætte sig selv for mere snask når man er svækket, og udsætte andre for dit snask ^^
Finansministeriet har jo ikke en oversigt over deres medarbejdere liggende fremme på samme måde som Beskæftigelsesministeriet..
SlettetBruger (36306) skrev:Nice, Lagger den så stadig?
Nej, men før laggede den lidt mindre end min iPad.
Zhadow (36313) skrev:Nej, men før laggede den lidt mindre end min iPad.
"Android, OS'et der kører acceptabelt hvis du overclocker hardwaren den kommer på"
SlettetBruger (36315) skrev:"Android, OS'et der kører acceptabelt hvis du overclocker hardwaren den kommer på"
Den kørte acceptabelt før. Nu kører den bare bedre.
Sjovt du siger det, jeg kom netop herind for at påpege ironien i at min transformer i skrivende stund repeater den sidste lyd fra et spil jeg lige havde åbent. og nu er jeg nød til at genstarte den... Suk...
SlettetBruger (36317) skrev:Sjovt du siger det, jeg kom netop herind for at påpege ironien i at min transformer i skrivende stund repeater den sidste lyd fra et spil jeg lige havde åbent. og nu er jeg nød til at genstarte den... Suk...
Tjah, det kan jo være et dårligt build. Min Samsung er f.eks. gået fra en quadrant score på 2800 til en på 4000 fra den første stock firmware til den nuværende.
og den performance skal du bruge til?
Nu trykkede jeg på Indsend knappen og den misforstod trykket som et langt tryk, og spurgte om jeg ville gemme billedet.
Nu trykkede jeg på Indsend knappen og den misforstod trykket som et langt tryk, og spurgte om jeg ville gemme billedet.
SlettetBruger (36317) skrev:Sjovt du siger det, jeg kom netop herind for at påpege ironien i at min transformer i skrivende stund repeater den sidste lyd fra et spil
Hvis du kan holde ud at høre på ham, kan det være at videoen kan hjælpe dig:
SlettetBruger (36321) skrev:Så du indrømmer at Android sutter medmindre man finder en tweaket udgave?
Næh, jeg mener bare at producenterne sucks til at lave builds.
SlettetBruger (36319) skrev:og den performance skal du bruge til?
At få telefonen til at køre helt glidende uanset hvor meget lort, jeg har kørende, og hvad jeg laver.
NioBe (36308) skrev:...der er blevet syg...
Lige efter gæsterne tog hjem fra festen igår, begyndte snotten løbe og blev hurtig træt... Utroligt hvad lidt stress kan gøre imod sygdom...
Det er ren karma.
Det er hvad du får ud af at fortælle os at du holder fest og at vi ikke er inviteret.
Caek of Doom (36335) skrev:...der ikke gider UV-mappe. Eller noget som helst.
heller ikke mig, jeg sidder og ødelægger min slankekur med chips, mens jeg udskyder den latinaflevering jeg skal lave til onsdag :P
Og så troede jeg lige jeg havde fundet en newz'er inde på bm, men det var bare mig, der failede :P
Alrekr (36326) skrev::(
Undskyld...
Ja, skamme sig sq du!
Mort (36328) skrev:NioBe (36308) skrev:...der er blevet syg...
Lige efter gæsterne tog hjem fra festen igår, begyndte snotten løbe og blev hurtig træt... Utroligt hvad lidt stress kan gøre imod sygdom...
Det er ren karma.
Det er hvad du får ud af at fortælle os at du holder fest og at vi ikke er inviteret.
Men, I er jo stadigvæk ikke familie? :P
Dobbelt EDIT: Btw, kender I det at man sidder og overvejer om man skulle lave nogle popkorn, hive en kold cola ud af køleskabet. Også se en god film. Men man kan ikke tage sig sammen?
NioBe (36339) skrev:
Bare træd i det :'(
NioBe (36339) skrev:Dobbelt EDIT: Btw, kender I det at man sidder og overvejer om man skulle lave nogle popkorn, hive en kold cola ud af køleskabet. Også se en god film. Men man kan ikke tage sig sammen?
nej, for jeg har hverken popcorn eller cola >:(
How to train your Dragon er den første film jeg har set siden 2007 som var piratkopieret.. woo fucking hoo :-)
:(Ronson (36344) skrev:Det gider jeg da bare slet ikke nu.
Elskov (36343) skrev:NioBe (36342) skrev:Elskov (36340) skrev:NioBe (36339) skrev:
Bare træd i det :'(
nej, for jeg har hverken popcorn eller cola >:(
Undskyld! :(
Du er tilgivet :P
... der har lyst til at se How To Train Your Dragon :D
Jaa :D.
Den er faktisk ret god.... har set den flere gange.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.