mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der ikke forstår at nogen mener det er uacceptabelt at svine afdøde mennesker til. Hvorfor ikke? Synes man at en person er en idiot, ændrer det vel ikke noget at personen lige er kradset af.
fjols (36357) skrev:... der ikke forstår hvorfor folk føler det er nødvendigt at svine andre folk til. Især ikke nogen man ikke kender personligt.
Du kan jo sagtens vide at personer har lavet en masse lort, uden at kende dem. F.eks. Synes jeg at Gadaffi er en usympatisk, koldblodig psykopat fordi han har beordret bombardementer mod civile,bare fordi de var uenige med ham.
Jakob Jakobsen (36355) skrev:..som kan anbefale en printer i Canon Pixma MP serien.
De er umiddelbart ganske glimrende, også kan de scanne og printe til/fra usb, er sku dejligt hvis man vil bruge dem som netværksprintere og lige skal scanne lidt en gang imellem.
Zhadow (36358) skrev:Du kan jo sagtens vide at personer har lavet en masse lort, uden at kende dem. F.eks. Synes jeg at Gadaffi er en usympatisk, koldblodig psykopat fordi han har beordret bombardementer mod civile,bare fordi de var uenige med ham.
Jeg tænkte mere på dit ordvalg med at svine. At kalde ham usympatisk, koldblodig psykopat synes jeg ikke er at svine ham til.
fjols (36360) skrev:Jeg tænkte mere på dit ordvalg med at svine. At kalde ham usympatisk, koldblodig psykopat synes jeg ikke er at svine ham til.
Min pointe var at jeg ikke forstår at døden skal ændre noget i forhold til hvad man ytrer om personer. Jeg kan godt se at mit indlæg måske ikke er særligt godt formuleret i forhold til det.
Konkret var det Morten Bay's udtatelelse***
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=5731&zoneid=6 skrev:Man skal ikke tale ondt om de døde. Især ikke, når de døde frarøves livet alt, alt for tidligt af en sygdom, der aldrig nogensinde er retfærdig.
der satte tankerne igang hos mig.
Bare mine 50 € cents.
Det er ikke en kritik af Morten Bay. Han har ret til sin mening, hvis han da overhovedet mener det. Morten Bay skrev artiklen for at få folk til at læse den og ikke for at fremprovokere en masse indlæg med folk der bitcher over at han skriver en kritisk artikel om en nyligt afdød person, så jeg forstår hvorfor han skriver det. Og hvad jeg har skrevet af kommentarer til den er ikke relevant her. Han har ret til at yttre sig, og det synes jeg også at jeg har. Cudos fra mig for at han alligevel forholder sig kritisk.
Du taler jo ikke pænt til nogen som helst, levene eller døde.
Problemet ved at svine de døde til er at de ikke kan svare igen. Det er bare dårlig stil at svine nogen til der ikke kan forsvare sig selv. Vis lidt respekt og tænk det igennem før du sviner en død til.
Problemet ved at svine de døde til er at de ikke kan svare igen. Det er bare dårlig stil at svine nogen til der ikke kan forsvare sig selv. Vis lidt respekt og tænk det igennem før du sviner en død til.
Well, hvis Lønbjerg Jensen-familien havde forstand på etikette og socialt acceptabel adfærd, så ville halvdelen af den nok ikke sidde inde. Du er vel bare dårligt opdraget, Henrik. ::shrug::
terracide (36362) skrev:...der alrdig har forstået hvorfor man skal tle pænt om de døde...sandheden skal lide...bare fordi de er døde?
Terra - Fuck Jobs..og Gaddafi.
Man behøver heller ikke tale pænt om de døde. Men man bør tænke på at nogen folk holdt af de døde.
Rasmus064 (36363) skrev:#36362
Gu' vil jeg ej...at de er døde ændre ikke på deres handlinger mens de levede.
Jeg ændre ikke måde at tale om folk på efter om de er levnede eller døde...men efter deres handlinger.
LinguaIgnota (36364) skrev:Well, hvis Lønbjerg Jensen-familien havde forstand på etikette og socialt acceptabel adfærd, så ville halvdelen af den nok ikke sidde inde. Du er vel bare dårligt opdraget, Henrik. ::shrug::
Bliver du aldrig træt at løgne?
Ved godt du ser dig selv som en vittig "pauseklovn" men er er nu ret kedelig.
Kan du ikke fortælle hvem det er du mener der sidder inde, så kan jeg grine af det sammen med dem den 12-11 i Ulfborg til damens 30 års fødelsedag...idioter er altid godt for et grin...som du jo ved af erfarning.
pewbe (36365) skrev:terracide (36362) skrev:...der alrdig har forstået hvorfor man skal tle pænt om de døde...sandheden skal lide...bare fordi de er døde?
Terra - Fuck Jobs..og Gaddafi.
Man behøver heller ikke tale pænt om de døde. Men man bør tænke på at nogen folk holdt af de døde.
Så fordi Gaffi's børn elsekde deres far skal jeg taale pænt om gaddafi?
Terra - Idiotien vil ingen ende tage....eh?
Holy fuck, sådan en familiesammenkomst kan umuligt være konstruktiv for hvide mennesker. Forestil jer at spise frikadeller med narkohandlere, indbrudstyve og Fullrateansatte, som rager løs over, hvordan uddannelser er at læse sig dum og at man lærer mest om globale klimaforandringer på hjemmesider holdt i comic sans, mens hele rækken laver bølger af shrugs og DAMP-Lise slider sålerne på sine sko ved at trippe frem og tilbage.
Jeg bliver eddermame skuffet, hvis det ikke bliver til et afsnit af Verden ifølge Bubber.
Nej, den holder åbenbart generalforsamling i Ulfborg den 12/11.
Jeg bliver eddermame skuffet, hvis det ikke bliver til et afsnit af Verden ifølge Bubber.
terracide (36366) skrev:Terra - Idiotien vil ingen ende tage....eh?
LinguaIgnota (36367) skrev:Holy fuck, sådan en familiesammenkomst kan umuligt være konstruktiv for hvide mennesker. Forestil jer at spise frikadeller med narkohandlere, indbrudstyve og Fullrateansatte, som rager løs over, hvordan uddannelser er at læse sig dum og at man lærer mest om globale klimaforandringer på hjemmesider holdt i comic sans, mens hele rækken laver bølger af shrugs og DAMP-Lise slider sålerne på sine sko ved at trippe frem og tilbage.
Så nu snakker du udenom...tænkte det nok.
...Der kom gående op af trappen.
"Hej Rene".. bliver der sagt, selvom receptionisten ikke på nogne måde kan se mig..
"Mojn..? hvordan vidste du det?"
"Du laver ingen skridtlyde."
... Såeh, hun har heatsensor?
"Hej Rene".. bliver der sagt, selvom receptionisten ikke på nogne måde kan se mig..
SlettetBruger (36370) skrev:...Der kom gående op af trappen.
Døren ind og dit tøj afgiver lyde...brug nu hjernen og find den logiske forkalring.
At receptionisten har en "heatsensor" ville også være min logiske forklaring. Hvilken receptionist har ikke det nu til dags?
SlettetBruger (36374) skrev:Heatsensor er mere plausibelt en larmene tøj IMO...
Tøj behøver ikke være larmende for at du kan høre det.
Senarie:
Døren går.
Man kan høre en krop med tøj på bevæge sig.
Der kommer ingen fodtrin.
Receptionisten er vant til at sidde i miljøet og høre folk komme og gå.
Recpetionisten udpeger korrekt Rene som personen på trappen.
Ingen magi, igen varmesensor...bare logik.
Prøv at spørge receptionisten...så vil du nok opdage at du kan give lingu hans sølvpapirshat igen.
Jeg har lige snakket med hende, med hendes heatsensor kunne hun tyde temperaturen i mine bukser, og eftersom jeg er den eneste i firmaet der er under 100 år gammel kunne hun nemt tyde det var mig.
Jeg har nemlig ikke nogen
terracide (36371) skrev:logiske forkalkninger
terracide (36371) skrev:den logiske forkalring.
<3
Elskov (36343) skrev:
... der har lyst til at se How To Train Your Dragon :D
...der så den i weekenden :D I hjemmebiograf! Totalt najs.
SlettetBruger (36376) skrev:Jeg har lige snakket med hende, med hendes heatsensor kunne hun tyde temperaturen i mine bukser, og eftersom jeg er den eneste i firmaet der er under 100 år gammel kunne hun nemt tyde det var mig.
Så du prøver at noget helt logisk til noget særligt for at få opmærksomhed...og snakker uden om logikken for at gøre det hele interessant?
Terra - Er du begyndt at hænge ud med Lingu?
Nej nej... Min Originale post var netop i en sjov tone = opmærksomhed.
Lingu handler i Netto.. Folk skal ikke tro jeg har en forbindelse til den fattigrøv.
Lingu handler i Netto.. Folk skal ikke tro jeg har en forbindelse til den fattigrøv.
... som har en advarsel til de Kiev-rejsende: Lad være med at spise pølser som ligger på gaden!!!
Ikke fordi det er farligt, men fordi hundene skal aflives.
Ikke fordi det er farligt, men fordi hundene skal aflives.
Det er ikke giftigt for mennesker :-)
Men jeg kan ikke forholde mig med det der, at lade de stakler lide fordi de gør hvad der ligger i deres natur
Men jeg kan ikke forholde mig med det der, at lade de stakler lide fordi de gør hvad der ligger i deres natur
...Der lige skal ha hjælp til at definere om noget var en drøm...
Jeg er overbevist om at jeg for nyligt har scannet tekst og oversat det, med Windows Phone... Nu kan jeg så bare ikke finde den feature :S
Kan huske man kunne vælge at scanne tekst, barcode eller "Windows tag".
Jeg er overbevist om at jeg for nyligt har scannet tekst og oversat det, med Windows Phone... Nu kan jeg så bare ikke finde den feature :S
Kan huske man kunne vælge at scanne tekst, barcode eller "Windows tag".
Nej nej, der er først Halloween-fest på lørdag. Og det er bestemt ikke i Viborg. Jeg håber sådan at se en masse smukke, nyfriserede unge mennesker fra Svendborg og omegn.
Emo Ballerina.. lyder sexet...
...Der har udsat timestampning iløbet af natten grundet mulig sygdom.. Sveder som en ny født grisling der stadig er dækket af moderkage i en varm stand...
...Der har udsat timestampning iløbet af natten grundet mulig sygdom.. Sveder som en ny født grisling der stadig er dækket af moderkage i en varm stand...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.