mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (36902) skrev:Jeg kan ikke finde mine ukrainske cigaretter fra Tjernobyl. :'(
Hvor lang var halveringstiden?
...der synes at man skal komme med en kommentar til Legelandet, efter deres svinestreg.
Jeg er lidt splittet i sagen. De historier jeg har hørt derfra er ret entydige: Alt for mange af dem har ingen respekt for andre folk.Jakob Jakobsen (36903) skrev:...der synes at man skal komme med en kommentar til Legelandet, efter deres svinestreg.
Udover det så siger Thomas Vestergaard og co bare hvad, tror jeg, rigtig mange går og tænker. Mine erfaringer med somaliere er ihvertfald langt fra positive, selvom jeg kender nogle få der er ganske fornuftige.. Men jeg synes der burde være en anden løsning end at udelukke alle.. Fx registrering af dem der laver ballade og så simpelthen udelukke dem.
Jeg kan godt se at de er ekstremt overrepræsenterede i statistikkerne. Men at forbyde alle somaliere adgang, kan og er ikke andet end racisme.
Og hans udtalelse om at alle hvide ville blive udelukket, hvis det havde været dem der havde lavet problemer, er jo fuldstændig latterlig.
Jeg kan godt se at de er ekstremt overrepræsenterede i statistikkerne. Men at forbyde alle somaliere adgang, kan og er ikke andet end racisme.
Og hans udtalelse om at alle hvide ville blive udelukket, hvis det havde været dem der havde lavet problemer, er jo fuldstændig latterlig.
Jakob Jakobsen (36905) skrev:
Øhm.. Siger du at somaliere er en bestemt race? Hvis han havde lukket for alle sorte havde der været tale om racisme. Det her er 'blot' forskelsbehandling.
Det er ikke racisme i ordets oprindelige forstand, men det er mange former for racisme i ordets nutidige forstand.
... der ikke kan li' HK, og for tiden gør alt for at få det frem for offentligheden, hvor til grin det er at de selv tilsidesætter loven, og hænger hårdtarbejdende danskere ud overfor deres kollegaer, i deres jagt på at få medlemmer og indflydelse på de danske arbejdspladser.
Jeg vil gerne vide hvor du kender newz.dk fra og hvorfor vi skal spammes med alt det junk som dit første indlæg? Jeg skriver omgående til datatilsynet.
Hvem har lukket ham ind?
Meh, det kan også være ligemeget det hele:
...der har video fra turen til Pripyat! (hvis ikke allerede lingu har linket et eller andet sted?)
Hvem har lukket ham ind?
Meh, det kan også være ligemeget det hele:
...der har video fra turen til Pripyat! (hvis ikke allerede lingu har linket et eller andet sted?)
Ronson (36912) skrev:(hvis ikke allerede lingu har linket et eller andet sted?)
Nope. Din video, dine views. Men jeg har fine og beskrivende annotationer - har du dét?
#36912 - Jeg fandt linket via Google, og mener derfor det er ok at jeg har fundet vej herind, men jeg beklager da meget hvis jeg skulle have gjort nogen opmærksom på at min hensigt var at oprette en bruger. Jeg beklager hermed mine opslag, og hvis du vil være venlig at bære over med mig denne gang, så skal jeg nok informere om fremtidige opslag til dig, inden de bliver postet.
(Bemærk: Humor kan forekomme) c",)
(Bemærk: Humor kan forekomme) c",)
Jeg hader dem også. Særligt taleboblerne. Men jeg tænkte, at det kunne være meget rart at få fortalt, hvor vi befinder os og hvad der foregår. Det er lykkedes mig at gøre det ret diskret, synes jeg.
Det er RonRons video, som jeg har uploadet til min egen Youtube-channel. Den skal også komme mine subscribers til gode.
XorpiZ (36922) skrev:.. der har lidt ondt af sin veninde, hvis harddisk netop er stået af.
Hun var ikke helt tilfreds, da hun fik at vide hvad en ny ca. ville koste :D
Speaking of harddisk priser...
Jeg blev lidt panisk igår, da jeg lod mærke til, at jeg kun havde cirka 800 GB ledig plads.
De får jo hurtigt ben at gå på, de bette GigaBytes. :P
... som elsker Megauploads 'premium download'. 7 MB/s.
Also, browsertest:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Animated_PNG_example_bouncing_beach_ball.png (billede)
Chrome understøtter ikke APNG.
Also, browsertest:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Animated_PNG_example_bouncing_beach_ball.png (billede)
Chrome understøtter ikke APNG.
Hånter (36907) skrev:At du mangler et liv.
Du har nok ret. Firefox siger i hvert fald, at jeg besøger newz.dk 150 gange om dagen.
Jeg skal alligevel F5'e, når jeg tester SNES, hvilket kræver en del F5'ing og spam.
Elskov (36932) skrev:... der har travlt for tiden og elsker det :D ... okay, travlere.
... der har set TinTin. I am disappoint!
Jeg kunne sgu godt li' den :)
Colapusheren (36933) skrev:Jeg kunne sgu godt li' den :)
Samme her.
De har faktisk ramt den rigtige Tin Tin-stemning godt.
Samtidig så er et den første film jeg har set, der gør det godt i 3D, uden at misbruge effekterne eller ende som flade figurer på en baggrund.
Jeg så den desværre kun i 2D, men jeg synes netop også at de har fanget den rigtige stemning. Det var præcis som jeg huskede det fra mine VHS tegnefilm.
Hånter (36940) skrev:Tja, nu der det jo Lise vi snakker om. Psyko-senil-demens og what not.
Ehh... var det ikke Terra vi snakkede om?
SlettetBruger (36931) skrev:...Der 'laver' mad.
Er 50gram salt om ugen for meget?
Det kommer an på hvor meget du vejer. Den engelse recommended daily intake er cirka 4 gram pr dag for en normal voksen. Men hvis du vejer dobbelt så meget som en normal voksen burde 50 gram/ugen være passende
drbravo (36944) skrev:Den engelse recommended daily intake er cirka 4 gram pr dag for en normal voksen
Woah... Der forsvinder nemt 30gram fra min saltbøtte, om dagen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.