mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (37000) skrev:Qw_freak (36998) skrev:Nu har jeg jo heller ikke tænkt mig at det skal kunne genkende samtlige ord i den engelske ordbog og i flere dialekter.
Skal kun kunne genkende enkelte ord som: "Computer", "Tænd" og "sluk".
FRa dig...eller flere personer?
Som udgangspunkt kun fra mig, men hvis jeg kan lave en algritme der kan analysere sammenhængen i frekvenserne burde det være muliget at få det til at virke på andre end mig også....
...Der kunne tale med chefens datter i ihvertfald 3 minutter uden at perspirere som en grønlænder i sahara.
NOTHING CAN STOP ME NAO
NOTHING CAN STOP ME NAO
Qw_freak (37001) skrev:Som udgangspunkt kun fra mig, men hvis jeg kan lave en algritme der kan analysere sammenhængen i frekvenserne burde det være muliget at få det til at virke på andre end mig også....
Nu kan jeg ikke huske hvilken bog jeg læste det i (formodentlig min bog fra Digital Signalbehandling), men det bliver ekstremt meget mere besværligt at tolke på flere personer end på én person.
terracide (37004) skrev:SlettetBruger (37003) skrev:...Der kunne tale med chefens datter i ihvertfald 3 minutter uden at perspirere som en grøndlænder i sahara.
NOTHING CAN STOP ME NAO
Et opkald til din chef kunne måske...
Well, ja hvis HUN var målet.
Det er som altid verdensherredømmet vi taler om.
World Bromination b4 Hoes
ok....lige et spørgsmål: HVAD HELVED SKER DER FOR BAGRUNDEN!!!!!
godt spørgsmål...damit hvorfor sage du også det nu skal jeg side og tænke på det hele natten.....
godt spørgsmål...damit hvorfor sage du også det nu skal jeg side og tænke på det hele natten.....
Risalamande er den eneste legitime grund til at koge risengrød. For helvede, det lort skulle forbydes.
#3 vi kan hurtigt blive enig om at Risalamande er langt bedre end Risengrød men det betyder ikke at Risengrød burde forbydes...
Vi tager lige noget skæv-øje-foder, og blander det med sekret, sugt ud af en ko's blodsprængte patter.. og koger det!
Smager lige som det lyder >_<
Smager lige som det lyder >_<
Hithlum (37020) skrev:Himmelsk!
Du skal være velkommen til at byde på en omgang... Du bor vel stadig kun nogen få hundrede meter fra Havkatten ikke?
På den kinesiske restaurant ved siden af havkatten servere de ting som "Stegt flæsk" "kartoffelmos" og andre ærkedanske retter som dagens ret. Skulle ikke undre mig om der kommer risengrød snart.
Hvor i Schweiz? Vi overvejede det lidt men ingen af os har været der før.snesman (37029) skrev:Magten (37027) skrev:Risengrød er godt, basta.
...der glæder sig vanvittigt meget til den står på skiferie.. 2 måneder endnu :(
Nice. Jeg nupper 2 ugers skiferie i Schweiz i slutningen af januar:) Har aldrig været i Alpe d'huez :(
Det er kun anden gang jeg skal på skiferie, første gang var i Avoriaz.. Det var super fedt synes jeg :D
snesman (37028) skrev:Er det en saga jeg ikke har hørt om?
Slet ikke, hun er bare blevet ansat som studerende til at scanne alle gamle projekter ind.
Dog den ene dag spurgte chefen "Nå Rene hvordan går det med kæresten?" (han tænkte så nok her på hende den gifte) Jeg fik dog hurtig lukket munden på ham ved at spørge om det var Datteren han skulle spørge for. ^^ God, farlig humor.
...Der er træt. Skyrim ødelægger min søvn.
OxxY (37033) skrev:... der bare slet ikke er misundelig på magten da turen går til Canasei i uge2 :D
Frygteligt sted. Min far styrtede for et par år tilbage og skulle flyves med helikopter til et hospital med CT-scanner. Det ligger langt væk, skulle jeg hilse og sige!
Nej, det er faktisk meget fedt. Især det at man kan stå på ski hele vejen rundt om Sella-massivet (mener jeg det hedder), og bruge en dag på det er fantastisk!
Magten (37030) skrev:Hvor i Schweiz? Vi overvejede det lidt men ingen af os har været der før.snesman (37029) skrev:Magten (37027) skrev:Risengrød er godt, basta.
...der glæder sig vanvittigt meget til den står på skiferie.. 2 måneder endnu :(
Nice. Jeg nupper 2 ugers skiferie i Schweiz i slutningen af januar:) Har aldrig været i Alpe d'huez :(
Det er kun anden gang jeg skal på skiferie, første gang var i Avoriaz.. Det var super fedt synes jeg :D
Lenzerheide. Det er et fedt område, men Schweiz er for dyrt ift. andre lige så gode steder. Og kursen på CHF gør det ikke bedre.
Jeg skal til Schweiz fordi skiferien kombineres med at besøge svigerfamilien.
Alrekr (37034) skrev:OxxY (37033) skrev:... der bare slet ikke er misundelig på magten da turen går til Canasei i uge2 :D
Frygteligt sted. Min far styrtede for et par år tilbage og skulle flyves med helikopter til et hospital med CT-scanner. Det ligger langt væk, skulle jeg hilse og sige!
Nej, det er faktisk meget fedt. Især det at man kan stå på ski hele vejen rundt om Sella-massivet (mener jeg det hedder), og bruge en dag på det er fantastisk!
Sådan er det jo at være på ski, man skal ikke brække noget :p Og du kan tro ejg glæder mig ti at tage på heldags ture rundt i Sella :D
.. der lige vil gøre opmærksom på Elgiganten i Aalborg's åbningstilbud i morgen. Personligt skal jeg ud og have mig en PS3 :)
Nu kan man så ærgre sig over. at der er så langt til Aalborg. Der er flere ting i den avis, som ville passe fint ind i min hverdag.
Jeg er desværre studerende, så det er begrænset hvad jeg kan have med på cyklen/i bussen. I hvert fald hvis vi snakker vaskemaskiner.
Fakta har et fantastisk dejligt tilbud på Baileys. 1 liter (eller 100 ml, som der stod på skiltet i den lokale - sigh) for 100 kr. Det er en besparelse på nogenogfirs kroner.
De har dem også i ghetto, og så til en kr mindre eller sådan noget :)
Jeg er nu mere til den her http://www.holtevinlager.dk/shop/product_info.php/... den er altid billig og smager sku bedre end baileys imho.
De har dem også i ghetto, og så til en kr mindre eller sådan noget :)
Jeg er nu mere til den her http://www.holtevinlager.dk/shop/product_info.php/... den er altid billig og smager sku bedre end baileys imho.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.