mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
minimuun (43351) skrev:..der vil drage til Finland og spille EM! Hvad skal man have med hjem? (ud over vodka)
EM?...
SlettetBruger (43354) skrev:Thoroughbreed (43353) skrev:EM?...
"Europa Mesterskab"
Jammen i hvad da kære porre :P (jeg gætter atletik, og i såfald er det sejt!)
Og i gamle dage skulle man vel have en Nokia med hjem, men det gælder nok ikke længere :D
Hvis det er tæt på samerland, så ville jeg personligt finde noget rensdyr.
edit: nææh det gætter jeg ikke på, det er først sidst på måneden.
Electric wheelchair hockey?
Giv mig nu bare en sjov rating og kom videre.
...Der var i byen med en veninde igår... Hun fik da også senere prøvet noget hun aldrig har prøvet før ;) .... Nemlig at blive afvist. LoL.
...Der aldrig har oplevet så voksen en samtale af den kaliber, troede slet ikke det kunne lade sig gøre.
...Der var i byen med en veninde igår... Hun fik da også senere prøvet noget hun aldrig har prøvet før ;) .... Nemlig at blive afvist. LoL.
...Der aldrig har oplevet så voksen en samtale af den kaliber, troede slet ikke det kunne lade sig gøre.
regulær stjerneparade der.
.. der tager til Hertug Hans Fest, så jeg skal måske ikke sidde og spille smart :D
.. der tager til Hertug Hans Fest, så jeg skal måske ikke sidde og spille smart :D
HrJakobsen (43357) skrev:... der skal til Hede Rytmer.
"Silkeborgs største rockbrag - nogensinde !" TROLOLOLOLOL.
XorpiZ (43358) skrev:regulær stjerneparade der.
"Traditionen tro afholder SuperBest, Haderslev Ugeavis og Haderslevs æreshertuger arrangement for Haderslevs pensionister. Kaffen, kagen og lodtrækningen om de mange præmier kan nydes til toner af Gråt Godt, som står for den musikalske underholdning."
OxxY (43355) skrev:Jammen i hvad da kære porre :P (jeg gætter atletik, og i såfald er det sejt!)
Og i gamle dage skulle man vel have en Nokia med hjem, men det gælder nok ikke længere :D
Hvis det er tæt på samerland, så ville jeg personligt finde noget rensdyr.
edit: nææh det gætter jeg ikke på, det er først sidst på måneden.
Electric wheelchair hockey?
Electric wheelchair hockey er rigtigt!
Magten (43364) skrev:Nå, jeg fik ikke min pizzasten idag, PostDK synes åbenbart pakken skal overnatte i Charlottenlund nogle dage.. Utroligt når den bare skal smides i døgnposten i Søborg.
Røvhuller.
Alt pakkeposten til lyngby søborg bagsværd mm kommer fra charlottenlund nu om stunder. Og det har vidst kørt rimeligt elendigt siden de centraliserede det.
SlettetBruger (43356) skrev:Giv mig nu bare en sjov rating og kom videre.
...Der sidder hjemme ved said veninde, til mini fest, os to og hendes bror.
Grundet venskabet prior afslørimgen i går, har vi besluttet at prøve at vedligeholde det oprindelige venskab på trods af tiltrækningen.
God dammit, folk der siger det kan lade sig gøre skal lukke røven. Det er relativt akavet.
Does not compute.
...der nu er windows-7-UEFI-installations-ekspert.
Smide skiven i og installere som UEFI/GPT? Nej, det skal selvfølgelig være fra et eksternt DVD-drev før man kan det. Det siger sig selv...
Tager det interne DVD ud, sætter det til med et USB-kit. No luck.
Låner et eksternt DVD-drev af en kollega. Kan ikke boote på det som UEFI-drev.
Forsøger netværks-PXE-boot. TFTP/DHCP-programmet skiftes til at dele IP-adresser ud som en sindssyg og gå ned. Lader til periodisk rent faktisk at smide PXE-filen afsted. Prøver omkring 100 gange. Piller den ene RAM-blok ud, da PXE-programmet åbenbart kan have problemer med at boote med for meget RAM (?). Stadig ingen held.
Finder "Windows 7 USB DVD Download Tool", smider win7 på USB. Booter på det som UEFI-medie - YAY! Men fungerer alligevel ikke..
\efi\windows\boot-mappen skal åbenbart kopieres en mappe op, og bootmgfw.efi fra eksisterende 64bit win7-installation kopieres ud i den nye boot-mappe og omdøbes til bootx64.efi.
Opdager at lortet skal være formatteret som FAT32 for at kunne UEFI-bootes. MS' værktøj formatterer som NTFS.
Finder "RMPrepUSB" frem, formatterer som FAT32. Kopierer win7 over på USB.
Booter op på USB, nu beder den om CD/DVD drivere. Læser at man skal flytte til anden USB-port og starte installationen forfra, men det fungerer ikke. Det viser sig så at det ikke er ligegyldigt hvilken USB-port man bruger.
Det tog jo også kun 2 ugers tid at finde ud af.
Og nu skal jeg geninstallere i BIOS-mode fordi en frisk UEFI-win7 i hvert fald er 7 sekunder langsommere om at boote. Spildt arbejde...
Smide skiven i og installere som UEFI/GPT? Nej, det skal selvfølgelig være fra et eksternt DVD-drev før man kan det. Det siger sig selv...
Tager det interne DVD ud, sætter det til med et USB-kit. No luck.
Låner et eksternt DVD-drev af en kollega. Kan ikke boote på det som UEFI-drev.
Forsøger netværks-PXE-boot. TFTP/DHCP-programmet skiftes til at dele IP-adresser ud som en sindssyg og gå ned. Lader til periodisk rent faktisk at smide PXE-filen afsted. Prøver omkring 100 gange. Piller den ene RAM-blok ud, da PXE-programmet åbenbart kan have problemer med at boote med for meget RAM (?). Stadig ingen held.
Finder "Windows 7 USB DVD Download Tool", smider win7 på USB. Booter på det som UEFI-medie - YAY! Men fungerer alligevel ikke..
\efi\windows\boot-mappen skal åbenbart kopieres en mappe op, og bootmgfw.efi fra eksisterende 64bit win7-installation kopieres ud i den nye boot-mappe og omdøbes til bootx64.efi.
Opdager at lortet skal være formatteret som FAT32 for at kunne UEFI-bootes. MS' værktøj formatterer som NTFS.
Finder "RMPrepUSB" frem, formatterer som FAT32. Kopierer win7 over på USB.
Booter op på USB, nu beder den om CD/DVD drivere. Læser at man skal flytte til anden USB-port og starte installationen forfra, men det fungerer ikke. Det viser sig så at det ikke er ligegyldigt hvilken USB-port man bruger.
Det tog jo også kun 2 ugers tid at finde ud af.
Og nu skal jeg geninstallere i BIOS-mode fordi en frisk UEFI-win7 i hvert fald er 7 sekunder langsommere om at boote. Spildt arbejde...
Magten (43373) skrev:...der griller nachos..
I see your Nacho's, and raise you one, Økologisk Straciatella med banan og æble stegt i krystaliseret ahorn-sirup.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as...
... der blev lækkersulten af at læse i denne tråd ... Igen!
- nå, der er vist nogle bønner i fryseren
- nå, der er vist nogle bønner i fryseren
OxxY (43378) skrev:Thoroughbreed (43377) skrev:lækkersulten
bønner fryser
Does Not Compute!
Bønner smager sguda pisse godt!... Især med bacon rundt om :p
SlettetBruger (43356) skrev:Giv mig nu bare en sjov rating og kom videre.
Screw it, første date i morgen.
SlettetBruger (43384) skrev:Screw it, første date i morgen.
Hvis du fortæller, hvor I skal hen, kan jeg komme forbi og heppe på dig B~)
Daniel-Dane (43385) skrev:So weak.
DD, du skal lære ikke at kommentere på mine posts, for du ved det blot gir mig mulighed for at uddybe. ;D
Nej jeg har aldrig haft rigtig mulighed for at tænke det igennem (2 drukdage, ingen søvn)
Så, da det slog mig at jeg fredag afviste hende på baggrund af hendes stærke, kammeraterlige facade. (Den jeg tillod mig at kalde en tand maskulin)
Men faktum er at hun åbnede op, og viste en øm lille person (og nej jeg mener ikke at hun var gravid og spredte benene så jeg kunne se fosteret)
Så det vil jeg gi en chance for at udforske. Det kan næsten ikke gå galt.
Hun kysser bedre end hendes søster dog. Det glæder jeg mig til at sige... Enten direkte, eller vente og sige "tak for sidst" til søsteren - skulle nu gå så langt at jeg møder hende igen. Jeg ved lige hvad kvinder vil høre tydeligvis.
SlettetBruger (43388) skrev:DD, du skal lære ikke at kommentere på mine posts, for du ved det blot gir mig mulighed for at uddybe. ;D
Ja, det var netop det, jeg ville undgå.
Vi har alle vores defekter - Spørgsmålet er bare om man kan udnytte dem til at få noget billigt underholdning.
...Der har en bruger der har ringet 3 gange i dag, og flere gange i sidste uge, fordi han er for langsom til at læse, og indtaste det 7 cifrede one-time-password han får tilsendt med sms når han vil på VPN.
Time-out er 60 sekunder.
Time-out er 60 sekunder.
http://peecee.dk/uploads/062012/mums.JPG
Så må man lære at møde på arbejde, kære kollega..
...der er mæt!
...der efterfølgende fik denne:
Så må man lære at møde på arbejde, kære kollega..
...der er mæt!
...der efterfølgende fik denne:
04-06-2012 11:34:16 Morten Junker: Jeg kan ikke lide jer mennesker i Kolding
Jakob Jakobsen (43395) skrev:...der netop har indtaget 500ml cellegift venøst.
Diet Dr. Pepper?..
- edit -
Jeg håber du kan se det med et glimt i øjet - No pun intended!
Jeg har bare et meget positivt/humoristisk syn på livet (og sygdomme) :)
- går det ellers fremad?
Thoroughbreed (43396) skrev:Jakob Jakobsen (43395) skrev:...der netop har indtaget 500ml cellegift venøst.
Diet Dr. Pepper?..
Nej... det ville jeg slet ikke turde. Jeg nøjedes med en gang Oxaliplatin.
Thoroughbreed (43396) skrev:Jeg håber du kan se det med et glimt i øjet - No pun intended!
Jeg har bare et meget positivt/humoristisk syn på livet (og sygdomme) :)
Livet ville da være kedeligt uden humor!
Thoroughbreed (43396) skrev:- går det ellers fremad?
Ikke endnu. Det var min første behandling, så først om 6 ugers tid, får jeg en scanning der viser om det hjælper.
Jakob Jakobsen (43398) skrev:
Nej... det ville jeg slet ikke turde. Jeg nøjedes med en gang Oxaliplatin.
Du skrev cellegift, det var derfor jeg tænkte på Dr. Pepper ;)
Men håber da at det kommer til at gå fremad
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.