mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er da rimelig dumt.
...der håber regningen for oprydning og skader efter Distortion bliver sendt direkte videre til arrangørerne.. Hvad fanden sker der for folk skal opføre sig som idioter på den måde? Man kan sgu da godt holde en gadefest uden at klatre på gadelamper, springvand og alt muligt andet.. Så kunne det også være der var noget ved at deltage i det for os andre.
...der håber regningen for oprydning og skader efter Distortion bliver sendt direkte videre til arrangørerne.. Hvad fanden sker der for folk skal opføre sig som idioter på den måde? Man kan sgu da godt holde en gadefest uden at klatre på gadelamper, springvand og alt muligt andet.. Så kunne det også være der var noget ved at deltage i det for os andre.
Magten (43302) skrev:Man kan sgu da godt holde en gadefest uden at klatre på gadelamper, springvand og alt muligt andet..
http://data.whicdn.com/images/22216887/tn-memes-no...
...Der forsøgte at bruge en mnemoteknisk metode til at opnår en fuldent omgang englefjas (man hører jo om det, så det sku prøves.
Det lykkedes, det var noget svineri.
First try First Success, win.
En skam det ikke virker ligeså nemt når man skal opnår lucid dreaming :S
Det lykkedes, det var noget svineri.
First try First Success, win.
En skam det ikke virker ligeså nemt når man skal opnår lucid dreaming :S
Jeg håber aldrig, jeg får så svært ved at score damer, at det er en sejr at komme i bukserne. Aldrig.
Nej, skulle prøve min actifry sammen med min kammerat.
1,5kg fritter i maskinen, 1kg kød til 4 store brugere, med bacon og alt fyld tænkeligt.
Min kammerat døde ud efter den første burger - selv 2 burgere pr mand var optimistisk. Men han udfordrede mig til at spise de 2 andre med 1 kasse øl som præmie.
Jeg vandt - men jeg begyndte også at blive svimmel.
Sejren var at teknikken fungerede - det andet var kun for the laughs.
1,5kg fritter i maskinen, 1kg kød til 4 store brugere, med bacon og alt fyld tænkeligt.
Min kammerat døde ud efter den første burger - selv 2 burgere pr mand var optimistisk. Men han udfordrede mig til at spise de 2 andre med 1 kasse øl som præmie.
Jeg vandt - men jeg begyndte også at blive svimmel.
LinguaIgnota (43311) skrev:Jeg håber aldrig, jeg får så svært ved at score damer, at det er en sejr at komme i bukserne. Aldrig.
Sejren var at teknikken fungerede - det andet var kun for the laughs.
Magten (43302) skrev:Det er da rimelig dumt.
De har da hyret Kbh's kommune til a rydde op?
Hmm okay, det var jeg ikke klar over.. Sidste år var det vist ikke sådan? Men det er da altid noget :)snesman (43313) skrev:De har da hyret Kbh's kommune til a rydde op?
Men så kommer skaderne så oveni ^^ Jeg er glad for min bil ikke holder derinde.. Folk er jo fuldstændig ligeglade :(
.. der ikke fatter en bjælde af hvad der står i #43307.
Manofsciencemanoffaith (43315) skrev:.. der ikke fatter en bjælde af hvad der står i #43307.
Han tænkte sig til orgasme, oversat til dansk.
XorpiZ (43316) skrev:"Du sagde der var en fejl i styresystemet - det skal rettes".
Jailbreak lortet og send den tilbage. Problem solved :-)
SlettetBruger (43307) skrev:...Der forsøgte at bruge en mnemoteknisk metode til at opnå en fuldent omgang englefjas (man hører jo om det, så det sku prøves.)
Det lykkedes... det var noget svineri.
First try - First Success, win.
En skam det ikke virker ligeså nemt, når man skal opnår lucid dreaming :(
There i fixed it
http://da.wikipedia.org/wiki/Mnemoteknik
..som tror jeg har ramt limited på hvor mange videoer jeg an smide på min Favorite på youtube for uanset hvor mange videoer jeg add sår kommer de ikke på listen o.O. Men kan jo ikke passe at man ikke kan have flere end 718 vids på sin Favorite
Det var sgu da egentligt mere flinkt af ham en jeg troede. Tænkte at gamle telefoner ikke rigtig var så meget værd brugt, men velkommen til Apples verden: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=iphone+3gs+32+gb
Det var sgu da egentligt mere flinkt af ham en jeg troede. Tænkte at gamle telefoner ikke rigtig var så meget værd brugt, men velkommen til Apples verden: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=iphone+3gs+32+gb
Tjah, mine telefoner har aldrig holdt mere end 1-2 år, før de har været slidt op og måtte kasseres, men både min gamle 3G og 3GS kører fejlfrit hos deres nye ejere - og 3G'eren må vel være 4 års tid gammel efterhånden. Det er sikkert snart ved at være tid til at skifte batteri, men når det er gjort, så tvivler jeg ikke på, at den uden problemer kan køre 4 år til.
Der er trods alt væsentlige forskelle på iPhones og det knagende plasticpjat, som især HTC spytter ud...
Tjah, mine telefoner har aldrig holdt mere end 1-2 år, før de har været slidt op og måtte kasseres, men både min gamle 3G og 3GS kører fejlfrit hos deres nye ejere - og 3G'eren må vel være 4 års tid gammel efterhånden. Det er sikkert snart ved at være tid til at skifte batteri, men når det er gjort, så tvivler jeg ikke på, at den uden problemer kan køre 4 år til.
Der er trods alt væsentlige forskelle på iPhones og det knagende plasticpjat, som især HTC spytter ud...
snesman (43327) skrev:Norrah (43324) skrev:silverback
Huh?
Første generation (aka Silverback, 2G), som blot hedder iPhone.
...der hader hader hader hader Lotus Notes.. Nå, har du siddet og skrevet en lang detaljeret mail de sidste 20 minutter? *Notes has crashed*.. Og nu er min signatur væk.. Eller, den er der, men bliver ikke sat ind i mails.. Hverken automatisk eller manuelt..
Det er et imponerende elendigt stykke software. Det må næsten være udviklere derfra der har kodet på vores Polsag projekt..
Det er et imponerende elendigt stykke software. Det må næsten være udviklere derfra der har kodet på vores Polsag projekt..
Notes er også oprindeligt designet til at være noget helt andet end et mail program, men efterfølgende rettet til.. Det er helt absurd dårligt..
Gå ind og slet din profil fil, eneste måde at rette det på.. kan ikke huske præcis hvad den hedder, da jeg ikke har arbejdet med det lort i snart et år.. (i request a high five) Aarhus kommune er også gået over til outlook efter hvad der svarer til 80år i computerår.. tog mig også kun 3-4år med mig der sagde EXCHANGE.. EXCHANGE... nu siger jeg altså op.. men husk EXCHANGE.. og så var der en der fik den gode ide at bruge exchange..
Gå ind og slet din profil fil, eneste måde at rette det på.. kan ikke huske præcis hvad den hedder, da jeg ikke har arbejdet med det lort i snart et år.. (i request a high five) Aarhus kommune er også gået over til outlook efter hvad der svarer til 80år i computerår.. tog mig også kun 3-4år med mig der sagde EXCHANGE.. EXCHANGE... nu siger jeg altså op.. men husk EXCHANGE.. og så var der en der fik den gode ide at bruge exchange..
... der var til brand - og midt i branden kom der en ... Bjerremark ...
-
... hvis kæreste der lige fik en iMessage fra et ukendt nummer. I den besked var der en kontakt.
Oscar Davidsen Siesby sendte en iMessage til min kæreste med hans kontaktoplysninger ... Hvorfor er det aldrig mig der får beskeder fra celebs? o_O
-
... hvis kæreste der lige fik en iMessage fra et ukendt nummer. I den besked var der en kontakt.
Oscar Davidsen Siesby sendte en iMessage til min kæreste med hans kontaktoplysninger ... Hvorfor er det aldrig mig der får beskeder fra celebs? o_O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.