mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det synes jeg godt du kan. Det er meget få film hvor jeg ville have foretrukket 2D. Især når filmen er lavet til 3D, så giver det for mig mest mening at se den som den er ment.
Hvad tænker du på?
Biograferne har forskellige slags briller, nogen har engangsbriller der er meget lette og kan smides ud bagefter. Andre (de fleste i DK mener jeg) har briller der genbruges. De er lidt tungere og mere robuste i det, men billedet bliver lige godt synes jeg.
Hvad tænker du på?
Biograferne har forskellige slags briller, nogen har engangsbriller der er meget lette og kan smides ud bagefter. Andre (de fleste i DK mener jeg) har briller der genbruges. De er lidt tungere og mere robuste i det, men billedet bliver lige godt synes jeg.
Avengers var fin i 3D synes jeg. Ihvf. i Biocenter i Kolding.
Men det afhænger nok lidt af hvor man sidder, og hvor godt ens syn er, om man får noget ud af det. De to jeg havde med ville hellere have set den i 2D, men den ene er halvblind og den anden er farveblind... så :D
Men det afhænger nok lidt af hvor man sidder, og hvor godt ens syn er, om man får noget ud af det. De to jeg havde med ville hellere have set den i 2D, men den ene er halvblind og den anden er farveblind... så :D
Ronson (43255) skrev:3D ændrer ikke på farven med mindre vi snakker anaglyph - det giver da ingen mening.
Tjah, de 3d film jeg har set i biffen har været meget matte i farverne og glansen. Personligt gider jeg ikke spilde tid med det længere, og hvis 2D filmene kun går i det små gamle skod bio'er med outdated projekter og lyd så venter jeg sku på bluray'en.
Kan man overhovedet få en pizzasten til en 37'er?..
- er det forøvrigt godt med sådan en sten? Fik en i gave engang til min OTG, men har aldrig brugt den ... Plejer at bruge min rigtige ovn :P
- er det forøvrigt godt med sådan en sten? Fik en i gave engang til min OTG, men har aldrig brugt den ... Plejer at bruge min rigtige ovn :P
De findes vist, men ellers kender jeg en murer der kan skære til :PThoroughbreed (43260) skrev:#43259
Har smagt det to gange på en grill og det smager noget bedre end i ovnen synes jeg :)
apkat (43264) skrev:http://www.kvalimad.dk/artikler/broedbagning-teknik-og-metoder/bagesten-og-pizzasten
Kvalimad skrev:Professionelle ovne kører med 400 volt og tre faser. Det giver typisk en effect på 27KW. Hjemmeovne kører med 230 volt. Det giver typisk en effekt på 2-3 KW. Pizza og proffe ovne kan altså banke 10 grange så meget effekt, og
dermed varme, ind i deres ovne. Så selv hvis man åbner lågen og
kommer brød ind i den, så gør kombinationen af de tunge sten i
ovnen, og den rigelige effekt, at de holder deres temperatur meget
præcist.
Ved ikke hvor seriøst jeg kan tage den artikel?
Min ovn kører ikke kun på 230v, den kører på kraft, så den har skam også 3 faser :)
Og blev bare generelt træt af at læse ordet "proffe" så mange gange?...
Also: dampovne bliver mere og mere almindelige herhjemme.
Qw_freak (43265) skrev:..Der kun genkender 2...
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4316518...
Kratos og Snake...
Jeg genkender dine 2 og forhøjer med en Cloud
SlettetBruger (43270) skrev:Qw_freak (43265) skrev:..Der kun genkender 2...
Kratos og Snake...
fuck, nu kan jeg også se Drake i midten...
i midten til højre... ham fra Devil may cry? eller havde han langt hår?
Øverst til venstre ligner en pirat
Øverst til venstre ligner en pirat
apkat (43264) skrev:http://www.kvalimad.dk/artikler/broedbagning-teknik-og-metoder/bagesten-og-pizzasten
Når man kigger på oversigten burde det være indlysende at aluminium, som er et "relativt" billigt materiale og som har en super varmeledningsevne, burde bruges som bagesten.
Aluminium bare den ulempe at det ikke vejer ret meget. Så man skal bruge en ret tyk aluminium plade. Og aluminium er relativt dyrt.
Jeg kan anbefale pizzabagesten. Man skal dog have ovnen på maks varme, og ikke varmluft, og stenen på nederste rille, og huske at stenen skal i mens man varmer ovnen op så den bliver god gennemvarm. Min sten er dog for stor til smokey joe'en så har ikke prøvet på grillen :(
Fjolle (43269) skrev:Thoroughbreed (43266) skrev:Min ovn kører ikke kun på 230v, den kører på kraft, så den har skam også 3 faser :)
Kører din ovn på 67 amp?
Hvem siger at den trækker så mange watt?
Min pointe er bare at min ovn kører på 3 faser = 400 volt, og ikke kun 230 som kan skriver i linket :)
- for at den skulle kunne trække 67 ampere, kræver det at ovnen er på 26.800 watt ... Det er alligevel en ornli syg ovn så :)
...Der, af en eller anden grund, har fået udbetalt 3k mere end normalt - passer mig perfekt i denne måned.
SlettetBruger (43280) skrev:...Der, af en eller anden grund, har fået udbetalt 3k mere end normalt - passer mig perfekt i denne måned.
Jeg gætter på feriepengetillæg og/eller 'Fritvalgskonto'.
Thoroughbreed (43278) skrev:Min pointe er bare at min ovn kører på 3 faser = 400 volt, og ikke kun 230 som kan skriver i linket :)
Ikke nødvendigvis.
Mange ovne/komfurer, selv om de har kraftstik, kører kun på 230V.
Fordelen er dog at de så har 3x230V til rådighed, så de kan trække en del mere end normalt, men kan konverteres til 1x230V i køkkener hvor der ikke er kraftstik til rådighed.
Dunno.Danish Dude (43281) skrev:Jeg gætter på feriepengetillæg og/eller 'Fritvalgskonto'.
Dog, de ekstra penge gjorde det muligt at købe en erstatning for mine destruerede sko - uden at skulle bekymre sig over de høje priser da pengene er udenfor budget ^^
http://outdoornj.com/wp-content/uploads/2012/03/Sp...
Qw_freak (43271) skrev:SlettetBruger (43270) skrev:Qw_freak (43265) skrev:..Der kun genkender 2...
Kratos og Snake...
fuck, nu kan jeg også se Drake i midten...
De eneste jeg ikke kan lure er de to første. Men ellers er listen sådan her:
Fra højre til venstre
Række 1:
Ingen ide - Ingen ide - Adam Wesker fra Resident Evil
Række 2:
Snake fra Metal gear solid - Drake fra Uncharted - Dante fra Devil may cry
Række 3:
Shepard fra Mass effect - Kratos fra God of war - Cloud fra Final Fantasy
Kris (43284) skrev:Dante fra Devil may cry
Yeah baby. Utrolig at en karaktér er så let-genkendelig - Jeg har kun prøvet en demo af ét af spillene.
Magten (43259) skrev:...der overvejer at investere i en pizzasten til grillen.. Det bliver bare nogle små pizzaer på en Smokey Joe :(
Jeg har en standard Weber pizzasten liggende, hvis det var noget, men den er lidt stor til en Smokey Joe...
Det er den på 36 cm? Det bliver nok lidt klemt på en 37 cm grill :DBrugernavn (43287) skrev:Jeg har en standard Weber pizzasten liggende, hvis det var noget, men den er lidt stor til en Smokey Joe...
Men jeg hiver lige fat i målebåndet i aften og ser om den kan ligge der :D
Kan se de har lavet en lille sten på 26 cm også som er beregnet til Smokey Joe, så det bliver nok sådan en :)
Magten (43288) skrev:Det er den på 36 cm? Det bliver nok lidt klemt på en 37 cm grill :D
Men jeg hiver lige fat i målebåndet i aften og ser om den kan ligge der :D
Ja. Det kan løses med en gummihammer og lidt tålmodighed :-)
Ellers må du have tegnebogen frem:
http://www.homeshop.dk/tilbehor/4713-weber-origina...
Edit: Skide smart at lave links med mærkelige tegn til en web shop...
XorpiZ (43290) skrev:http://www.homeshop.dk/tilbehor/4713-weber-original-bagesten-mbageplade-26-cm-570743102988.html
Oops, så ikke at jeg havde fået hele kelkoo linket med i farten :-) Takker!
Fjolle (43279) skrev:Det er jo netop hans pointe...
Well - Jeg har til dags dato ikke set andet end nogle ornli' syg' el-motorer på 25+ kw ... Da slet ikke en ovn?!
Jakob Jakobsen (43282) skrev:Ikke nødvendigvis.
Mange ovne/komfurer, selv om de har kraftstik, kører kun på 230V.
Fordelen er dog at de så har 3x230V til rådighed, så de kan trække en del mere end normalt, men kan konverteres til 1x230V i køkkener hvor der ikke er kraftstik til rådighed.
Ikke helt rigtigt - det kommer an på om der er Nul med i kraftstikket :)
- på mit arbejde f.eks - har vi 4-bens CEE-stik, hvilket i det tilfælde er tre faser og jord ...
Man bruger nemlig ikke Nul hvis du kører 400V kraft, men kun de tre faser :)
Og - da mit hus så er total renoveret for godt 1$... 1§... (dumme mac) halvandet år siden, så kan jeg med sikkerhed fortælle at min ovn kører kraft, dvs tre faser + jord, og derfor 400V istedet for en fase + Nul (230V)
- håber du forstår hvad jeg mener :D
Magten (43292) skrev:Så er den bestilt :D Homeshop.dk sender ikke til døgnpost, haveunivers.dk ville ikke acceptere døgnpost ID i navnet så det endte med at blive frishop.dk :)
...der skal lave pizza på lørdag.. Hvis stenen da når at komme ^^
Det skal jeg bare have i morgen *rækker tunge*
Den er afsendt og det hele så jeg kunne også gøre det imorgen... Hvis det ikke var fordi jeg skulle i Tivoli og se DAD, drikke pils og se på sygeplejesker *rækker tunge*Thoroughbreed (43294) skrev:Det skal jeg bare have i morgen *rækker tunge*
...der håber det bliver tørvejr imorgen >_<
Magten (43295) skrev:Den er afsendt og det hele så jeg kunne også gøre det imorgen... Hvis det ikke var fordi jeg skulle i Tivoli og se DAD, drikke pils og se på sygeplejesker *rækker tunge*
...der håber det bliver tørvejr imorgen >_<
Damn .. Bortset fra sygeplejerskerne så ... Damn!
Thoroughbreed (43296) skrev:Damn .. Bortset fra sygeplejerskerne så ... Damn!
Wait, what?
Nu er det godt nok lang tid siden, jeg har været på skadestuen, men så vidt jeg ved, ser alle sygeplejersker ud som hende her.
Hvorfor er der så mange patter på Newz for tiden?!... Godt det ikke er No-Wank-Week :D
...
Og det jeg mente var at jeg har det hele - bortset fra sygeplejersker ;)
Hvorfor er der så mange patter på Newz for tiden?!... Godt det ikke er No-Wank-Week :D
...
Og det jeg mente var at jeg har det hele - bortset fra sygeplejersker ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.