mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (43203) skrev:900 kr for at løbe barfodet? Det kan man kraftedeme få mange chips for...
I mit tilfælde var der tale om et par til hverdagsbrug.
Ved ikke om jeg skal købe et andet par, eller om jeg skal prøve nogen "barfods-sko" med traditionelt udseende.
Der er alt for mange valgmuligheder.
http://barefootrunningshoes.org/
Hvorfor bliver den næste ikke en iPhone 6?
Tidligere er der kommet:
1: iPhone
2: iPhone 3G
3: iPhone 3GS
4: iPhone 4
5: iPhone 4S
Ville det ikke være logisk hvis den næste hed:
6: iPhone 6
Eller måske bare "The New iPhone".
Tidligere er der kommet:
1: iPhone
2: iPhone 3G
3: iPhone 3GS
4: iPhone 4
5: iPhone 4S
Ville det ikke være logisk hvis den næste hed:
6: iPhone 6
Eller måske bare "The New iPhone".
Emil Melgaard (43210) skrev:"The New iPhone".
This..
Also, er det et Micro USB stik i bunden? Det ville fanme være på tide.
Nooooo!! Hvad fanden i hede hule helvede skal jeg så med alle mine Apple-stik??... Jeg er endeligt kommet af med næsten alle mine micro-USB >_<
Nooooo!! Hvad fanden i hede hule helvede skal jeg så med alle mine Apple-stik??... Jeg er endeligt kommet af med næsten alle mine micro-USB >_<
Hvis man ikke følger standarderne så er man selv ude om det.
Dog jeg tvivler på det er MicroUSB - uanset hvad så er det et andet stik end normalt - men der er jo ingen tvang til at opgradere.
Dog jeg tvivler på det er MicroUSB - uanset hvad så er det et andet stik end normalt - men der er jo ingen tvang til at opgradere.
Emil Melgaard (43210) skrev:Eller måske bare "The New iPhone".
Der står kun "iPhone" på den i modsætning til de tidligere versioner, hvor nummeret stod på. Og de gjorde samme trick med iPad'en, så "The New iPhone" er nok et rigtigt godt bud.
Brugernavn (43216) skrev:Der står kun "iPhone" på den i modsætning til de tidligere versioner, hvor nummeret stod på. Og de gjorde samme trick med iPad'en, så "The New iPhone" er nok et rigtigt godt bud.
http://peecee.dk/uploads/052012/iPhone.png
(har aldrig påstået jeg var køn)
- det "hvide" der halverer telefonen er "flashen" fra min computer ... Så'rn noget skrammel
Anyway - fint lige nummeret på den :D
- har jeg en iPhone 4 eller en 4s?
Thoroughbreed (43217) skrev:Nu er det lidt svært at tage et billede af b ...
http://peecee.dk/uploads/052012/iPhone.png
(har aldrig påstået jeg var køn)
- det "hvide" der halverer telefonen er "flashen" fra min computer ... Så'rn noget skrammel
Anyway - fint lige nummeret på den :D
- har jeg en iPhone 4 eller en 4s?
The fuck? Jeg må have drømt det...
Edit: Det er i øvrigt en iPhone 4 og ikke en 4s.
Jeg tillader mig at tvivle kraftigt på validiteten af de ovennævnte billeder. Jobs kan ikke have haft det ret godt, hvis han har givet grønt lys (vi går ud fra, at han trods alt havde en finger med i spillet, ikk'?) for en kæmpe, misfarvet, nikotingul plamage på bagsiden af flagskibet.
Det er ikke bare lidt grimt - det er ufatteligt ulækkert lige i øjnene.
Det er ikke bare lidt grimt - det er ufatteligt ulækkert lige i øjnene.
LinguaIgnota (43219) skrev:Jobs kan ikke have haft det ret godt, hvis han har givet grønt lys (vi går ud fra, at han trods alt havde en finger med i spillet, ikk'?)
Han havde det ikke ret godt, sååh deet ;)
http://www.nodeju.com/wp-content/uploads/2011/08/s...
Jeg har i øvrigt aldrig set falske leeks, der var bare 1% så gennemførte, men det kan jo være en prototype. Jeg har svært ved at forestille mig at de er falske.
Brugernavn (43218) skrev:The fuck? Jeg må have drømt det...
Hvordan fa'en kan du se det på bagsiden? o_O
- edit -
Iøvrigt korrekt - det er en iPhone 4
- edit2 -
Glem det - havde ikke dækket rammen godt nok :D
Thoroughbreed (43222) skrev:Brugernavn (43218) skrev:The fuck? Jeg må have drømt det...
Hvordan fa'en kan du se det på bagsiden? o_O
Jeg er synsk.
Hvis du har tabt noget, så bare skriv, så skal jeg finde det :-)
Eller også er det bare fordi jeg så på hvor hakkerne i kanten var placeret. Men det er en lidt mere kedelig forklaring.
Brugernavn (43223) skrev:Jeg er synsk.
Hvis du har tabt noget, så bare skriv, så skal jeg finde det :-)
Eller også er det bare fordi jeg så på hvor hakkerne i kanten var placeret. Men det er en lidt mere kedelig forklaring.
Ja, kunne se at jeg ikke havde dækket rammen godt nok ;)
- men synsk siger du? Hvor var du i forgårs da jeg havde mistet mine nøgler?
Det tog mig halvanden time at finde dem igen >_<
Thoroughbreed (43224) skrev:- men synsk siger du? Hvor var du i forgårs da jeg havde mistet mine nøgler?
På Odsherredet og blive skidt i hovedet af fugle. Nogen skal jo gøre det.
Brugernavn (43225) skrev:På Odsherredet og blive skidt i hovedet af fugle. Nogen skal jo gøre det.
Ved ikke helt om jeg vil have det uddybet?...
Thoroughbreed (43226) skrev:Ved ikke helt om jeg vil have det uddybet?...
Der er ikke så meget at sige andet end at jeg på mit 35. år lige pludslig er begyndt at tiltrække den forkerte slags opmærksomhed fra fugle. Gentagne gange.
Brugernavn (43227) skrev:Der er ikke så meget at sige andet end at jeg på mit 35. år lige pludslig er begyndt at tiltrække den forkerte slags opmærksomhed fra fugle. Gentagne gange.
Hvad er den "rigtige" slags opmærksomhed da?
Magten (43230) skrev:Nå, jeg gik fri ^^
Så kan man se lidt fremad igen :D
Grats :D
snesman (43194) skrev:
Det lyder da fedt. Skal du bare tage firmabogen fra en ende af, eller er det på opfordring?
Vi får en liste hver dag til at gå igennem baseret på henvendelser modtaget for google maps brugere, samt et antal tilfældige virksomheder for at sikre gennemgående kvalitet.
XorpiZ (43195) skrev:
Så hvis man går ind på Google Maps og skriver en grov og stødende besked, så er det dig, der kommer til at læse den?
I sidste ende ja. Hvis den er for stødende bliver den sendt til en anden afdeling. ;)
XorpiZ (43231) skrev:Hvad er den "rigtige" slags opmærksomhed da?
"Aaaargh et menneske, lad mig komme væk, inden jeg bliver spist."
Den forkerte er
"Lol et menneske. Jeg kan skide det i hovedet, og det kan ikke gøre en skid."
XorpiZ (43235) skrev:Hvad hvis man laver en "Att. Kris"?
Du kan prøve - men jeg tror der er flere end en Kris derude :P Der er trods alt 500 medarbejdere der skal lave præcis det samme.
Og jeg starter først på tirsdag ;) Men det ville da være hyggeligt med en velkommen mail med modbydeligheder!
XorpiZ (43231) skrev:Grats :D
Brugernavn (43236) skrev:Også grats herfra :-)
Hehe tak :P Det var lidt fucked for der var allerede en i afdelingen der var sat på "bænken" fra imorgen af så man regnede ikke med han talte med.. Men det var så ham der røg helt ud nu..
At det så lige falder sammen med System Center 2012 launch i Bella Centeret idag gør det ikke bedre.. Så gik man lige glip af det :P
Kris (43237) skrev:Du kan prøve - men jeg tror der er flere end en Kris derude :P Der er trods alt 500 medarbejdere der skal lave præcis det samme.
Og jeg starter først på tirsdag ;) Men det ville da være hyggeligt med en velkommen mail med modbydeligheder!
Noteret. Jeg starter på tirsdag med at lave vanvittigt ulækre anmeldelser af alt muligt.
;-)
...Der skal ind og se [url= på Lørdag.
Jeg tillader mig at sætte forventinger, selvom det ikke er noget jeg typisk gør.
...Der skal ind og se [url= på Lørdag.
Jeg tillader mig at sætte forventinger, selvom det ikke er noget jeg typisk gør.
På den anden side - det kunne jo være de har rettet på deres shit siden Transformers 3's billede og lyd fiasko.
Formuleret forkert - da jeg var inde og se Transformers var lyden flad og billedet uskarpt. Altså tydeligvis et udstyrs issue.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.