mboost-dp1
Jeg har røvrendt mig selv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har været inde på den GulOgGratis.dk og fandt et godt tilbud på en telefon. Kontaktede så køber via sms og fik udleveret kontonummer hvor jeg kunne indbetale nogen penge hvor jeg så ville få varen et par dage senere...
Varen er ikke kommet... fuck...
Hvad kan jeg gøre? Jeg har hans kontonummer og to telefonnumre...
Varen er ikke kommet... fuck...
Hvad kan jeg gøre? Jeg har hans kontonummer og to telefonnumre...
Jeg spørger kun fordi du ikke selv specificerer det, men har du prøvet at kontakte ham?
Bare ring til banken hvis ikke noget lykkedes. Så kan du være sikker på et udfald af den ene eller anden art, enten positivt eller negativt for dig.
Bare ring til banken hvis ikke noget lykkedes. Så kan du være sikker på et udfald af den ene eller anden art, enten positivt eller negativt for dig.
Hvis nu du taler stille og roligt, og ikke nødvendigvis kræver at de skal gøre noget for dig, men spørger dem pænt om de vil hjælpe, så kommer du langt.
Kun dem der tuder får tudekiks :)
Det ikke farligt at ringe til politiet, de er her for at beskytte dig borger.
Kun dem der tuder får tudekiks :)
Jeg tvivler på at de vil sende en ud, for at give dig en tudekiks. De vil bare fortælle dig, at du skal tænke dig om næste gang.
Jeg tvivler på at de vil sende en ud, for at give dig en tudekiks. De vil bare fortælle dig, at du skal tænke dig om næste gang.
Du kan prøve at kontakte hans bank.
Du har jo reg. og konto nr., og førstnævnte er unik for banken (faktisk afdelingen, endda).
Om de så vil (må?) hjælpe, er en helt anden sag.
Du kan prøve at kontakte hans bank.
Du har jo reg. og konto nr., og førstnævnte er unik for banken (faktisk afdelingen, endda).
Om de så vil (må?) hjælpe, er en helt anden sag.
For at opdatere...
Jeg ringede til min bank (de kunne ikke gøre noget), og de oplyste mig banken som konto nummeret var tiknyttet. (Danske Bank, Aalborg) og jeg ringede dertil. De kunne dog heller ikke gøre noget.
Så ringede jeg til politiet i Aalborg og forklarede dem situationen. Selvom den lille purk havde ringet under hemmeligt nummer og sikkert have afsluttet det abonnent, kunne politiet dog finde ham via nummeret, og det passede fuldstændig overens. Fantastisk!
Så nu har jeg hans navn og hans adresse plus andre tlf numre. Uheldigvis er de allesammen mobilnumre og ingen svarer (måske er de taget på ferie). Men nu fik jeg bøffet det. Hvilket er det vigtigste.
Jeg ringede til min bank (de kunne ikke gøre noget), og de oplyste mig banken som konto nummeret var tiknyttet. (Danske Bank, Aalborg) og jeg ringede dertil. De kunne dog heller ikke gøre noget.
Så ringede jeg til politiet i Aalborg og forklarede dem situationen. Selvom den lille purk havde ringet under hemmeligt nummer og sikkert have afsluttet det abonnent, kunne politiet dog finde ham via nummeret, og det passede fuldstændig overens. Fantastisk!
Så nu har jeg hans navn og hans adresse plus andre tlf numre. Uheldigvis er de allesammen mobilnumre og ingen svarer (måske er de taget på ferie). Men nu fik jeg bøffet det. Hvilket er det vigtigste.
Ja jeg sidder også tilbage med den der følelse af at nogen ting lærer man altså på den hårde måde- der er vel heller ikke nogen der kunne finde på at handle med nogen fra gellerup parken?
Hvad "købte" du enlig i Aalborg øst?
Mon der er udsalg på damer med hår mellem tænderne i denne uge?
Hvad "købte" du enlig i Aalborg øst?
Mon der er udsalg på damer med hår mellem tænderne i denne uge?
#18: buch
Alt det man kan købe derude, det stammer faktisk også derude fra... altså indbrud osv.. tyveri.. alt...
Alt det man kan købe derude, det stammer faktisk også derude fra... altså indbrud osv.. tyveri.. alt...
fair nok da :p men altså du kan se hans "fifial" når du overfører penge, også er det bare at vade derned med en bankudskrift hvor du sige det var en fejL :D
Offtopic: Nu vi er ved lejemorder.dk, hvad er der sket med programoversigten?
#33 Som nogen siger, så er jeg afventende. Jeg har gemt beskederne som han havde sendt fra de nu lukkede telefoner... kontonummer er også gemt i en sms, så det hele peger hen på ham.
Til interesserede kan jeg fortælle at jeg betalte pengene onsdag i sidste uge, så det er omkring de 8 dage siden.
Men det er absolut ikke surt, tværtimod ville det have været et major blow hvis det ikke var lykkedes mig at opspore ham!
Til interesserede kan jeg fortælle at jeg betalte pengene onsdag i sidste uge, så det er omkring de 8 dage siden.
Men det er absolut ikke surt, tværtimod ville det have været et major blow hvis det ikke var lykkedes mig at opspore ham!
#34 Ellers er der nok nogle, som vil kunne hjælpe dig. En god måde er at starte på Google, der som altid vil være din ven, ellers må det trods alt være muligt at finde nogle, som kender ham - gamle klassekammerater, naboer, rejsepartnere, børnehavevenner, avisbude, pizzeriamedarbejdere, kioskejere osv.
Han vil blive fundet!
Han vil blive fundet!
Tag derop. Medbring et alu-bat. Gem det bag ryggen, indtil purken stiller sig i døren. Tag det om til den side du nu foretrækker, og læn dig på den som det var en stok. Og se barnet skide i bukserne. Be om at få udleveret telefonen eller pengene samt udgifterne til turen derop.
(Battet skal naturligvis ikke i brug.)
(Battet skal naturligvis ikke i brug.)
Rolig nu drenge..
det nytter ikke noget at tage derud med baseball-bat.
Generelt set skaber vold bare flere problemer end det løser: blod på tøjet, hævede knytnæver og tandmærker i ens alubat...
- Desuden har folk i ålborg øst pistoler!
@squad2nd
det du skal gøre, nu du har hans addresse er at sende ham et anbefalet brev hvori du forklarer ham at du gerne snart vil modtage dine ting, og samtidig gøre det klart for ham hvad de juridiske konsekvenser ville være hvis ikke han sendte dig aftalte mobiltelefon, eller gav dig dine penge tilbage.
- fordelen ved et anbefalet brev er at du kan få at vide når det er afhentet på posthuset.
Går der en uge uden telefon, så kan du kontakte panserne igen, eller evt din fætter og hans "kammy´s" alt efter hvad der virker bedst for dig ;)
- en af mine venner fik også en slem oplevelse da han bestilte en Iphone..
Han fik godtnok en mobiltelefonkasse, der havde den rigtige vægt og sårn...
indeni lå 2x200 grams matadormix og et brev hvorpå der stod
"prøv og fan mig" .o0(stavefejlen var intentionel)0o.
min kammy gik ned med pakken og meldte ham til politiet.
selvom at fyren havde brugt et offshore kontonummer, kunne man se hans ansigt på overvågningskameraet hos Postdanmark, han havde brugt sit dankort til at betale for porto og bedst af alt, hans fingeraftryk var overalt...
så han blev fanget :D
--------------- off topic -------------------
*HOST*
terrorlovgivning
*HOST*
det nytter ikke noget at tage derud med baseball-bat.
Generelt set skaber vold bare flere problemer end det løser: blod på tøjet, hævede knytnæver og tandmærker i ens alubat...
- Desuden har folk i ålborg øst pistoler!
@squad2nd
det du skal gøre, nu du har hans addresse er at sende ham et anbefalet brev hvori du forklarer ham at du gerne snart vil modtage dine ting, og samtidig gøre det klart for ham hvad de juridiske konsekvenser ville være hvis ikke han sendte dig aftalte mobiltelefon, eller gav dig dine penge tilbage.
- fordelen ved et anbefalet brev er at du kan få at vide når det er afhentet på posthuset.
Går der en uge uden telefon, så kan du kontakte panserne igen, eller evt din fætter og hans "kammy´s" alt efter hvad der virker bedst for dig ;)
- en af mine venner fik også en slem oplevelse da han bestilte en Iphone..
Han fik godtnok en mobiltelefonkasse, der havde den rigtige vægt og sårn...
indeni lå 2x200 grams matadormix og et brev hvorpå der stod
"prøv og fan mig" .o0(stavefejlen var intentionel)0o.
min kammy gik ned med pakken og meldte ham til politiet.
selvom at fyren havde brugt et offshore kontonummer, kunne man se hans ansigt på overvågningskameraet hos Postdanmark, han havde brugt sit dankort til at betale for porto og bedst af alt, hans fingeraftryk var overalt...
så han blev fanget :D
--------------- off topic -------------------
8 skrev:
*HOST*
terrorlovgivning
*HOST*
Håber de har stave kurser inde i fængslet :D
Og ja, i ålborg øst er alt under en ak-47 til grin at troppe op med.
Håber de har stave kurser inde i fængslet :D
Og ja, i ålborg øst er alt under en ak-47 til grin at troppe op med.
Opdatering:
Jeg prøvede at ringe til alle tlf numre der tilhørte hans familie igår.
Dér var alle på 'telefonsvarer'.
Idag, prøvede jeg så igen, og ringede til guttens mor. Hun tog ikke telefonen men det gjorde en fyr der senere viste sig at være sjoverens bror.
Jeg kom til at tale med ham vedkommende og han lød ikke specielt glad for at jeg ringede, og havde travlt med at afslutte samtalen, mens han fik det til at lyde som om postvæsnet var skyld i det hele.
Jeg optog det hele. Hans navn er beep'et ud. Kan høres her:
http://www4.zippyshare.com/v/14461405/file.html
Hvis han har telefonen, og jeg modtager den, er sagen naturligvis ikke slut. På den måde han har opført sig er det højst sansynligt mest fornuftigt at høre om nogen har oplyst IMEI/Serie nummer på en sådan telefon.
Men nu har han da udtalt at det er ham der har solgt mig den og nu kan han desværre ikke løbe fra det mere.
Jeg prøvede at ringe til alle tlf numre der tilhørte hans familie igår.
Dér var alle på 'telefonsvarer'.
Idag, prøvede jeg så igen, og ringede til guttens mor. Hun tog ikke telefonen men det gjorde en fyr der senere viste sig at være sjoverens bror.
Jeg kom til at tale med ham vedkommende og han lød ikke specielt glad for at jeg ringede, og havde travlt med at afslutte samtalen, mens han fik det til at lyde som om postvæsnet var skyld i det hele.
Jeg optog det hele. Hans navn er beep'et ud. Kan høres her:
http://www4.zippyshare.com/v/14461405/file.html
Hvis han har telefonen, og jeg modtager den, er sagen naturligvis ikke slut. På den måde han har opført sig er det højst sansynligt mest fornuftigt at høre om nogen har oplyst IMEI/Serie nummer på en sådan telefon.
Men nu har han da udtalt at det er ham der har solgt mig den og nu kan han desværre ikke løbe fra det mere.
Hvis der ikke sker noget i sagen, så kan du give mig hans navn og adresse, så skal jeg nok finde ud af hvem han er, og hjælpe dig :)
har forbindelser i AAØ! :D
har forbindelser i AAØ! :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.