mboost-dp1
Jeg har røvrendt mig selv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til sidste side for at skrive et indlæg
amerikansk football: check
resten no thanks..
men cyckling: check
F1: check
motogp: check
:-D
man kan da sagtens være nørd og lave "normale" ting ^^
47 skrev:er jeg den eneste nørd her, der går op i boksning, styrketræning og amerikansk football? :O
amerikansk football: check
resten no thanks..
men cyckling: check
F1: check
motogp: check
:-D
man kan da sagtens være nørd og lave "normale" ting ^^
Endnu en gang vil jeg lige linke til den ældste traver på nettet. Samtidig må det også være den fedeste.
http://www.zug.com/pranks/powerbook/
Det kan du gøre næste gang
http://www.zug.com/pranks/powerbook/
Det kan du gøre næste gang
Opdateringer:
Fyren har skrevet til mig over sms, på hans nye nummer... nu havde jeg jo allerede hans mors.
Han skrev at han havde sendt pakken idag og at han ville sende et track & trace nummer.
Har han ikke afleveret telefonen eller pengene... whatever comes first I welcome it... så kontakter jeg Gul og Gratis for at høre om de kender til punken og ellers så bliver han politi-anmeldt.
#56 På sin vis løber den gennemgang af en scammer mig koldt ned af ryggen.
Fyren har skrevet til mig over sms, på hans nye nummer... nu havde jeg jo allerede hans mors.
Han skrev at han havde sendt pakken idag og at han ville sende et track & trace nummer.
Har han ikke afleveret telefonen eller pengene... whatever comes first I welcome it... så kontakter jeg Gul og Gratis for at høre om de kender til punken og ellers så bliver han politi-anmeldt.
#56 På sin vis løber den gennemgang af en scammer mig koldt ned af ryggen.
@ # 56:
Lyder ikke som en business jeg har lyst til at gå ind i :O
Men udover det, så var det sgu meget cool gjort, og fedt hvor gennemført de gjorde det (irl spioner, "konen") :)
http://www.zug.com/pranks/powerbook/index04.html skrev:Finally, and most disturbingly, Jeff was not heard from again. I personally e-mailed him for permission to run his story on ZUG, but after an initial response, I never heard from him again. All of his Web sites have come down, and he is nowhere to be found.
Lyder ikke som en business jeg har lyst til at gå ind i :O
Men udover det, så var det sgu meget cool gjort, og fedt hvor gennemført de gjorde det (irl spioner, "konen") :)
Til alle jer herinde som har i sinde at lave et tæskehold, det er bare om at komme i gang, det er jo det i har trænet til i GTA, i så lang tid :P
jeg har også gummiknive :O
og et jernrør :D
og fastelavnskøller :D
og en masse bløde bolde :P
nunchakuer! :D
og et jernrør :D
og fastelavnskøller :D
og en masse bløde bolde :P
nunchakuer! :D
der er nogen nunchakuer oppe i klubben... også en af dem med to led :O
der er nogen nunchakuer oppe i klubben... også en af dem med to led :O
ham jeg snakker om er TYK!!! :P
vi har så også en uofficiel verdensmester :D
(edit: havde - han er flyttet til ålborg den forræder!!!)
og en lille pige på 10 der sparker ½m op over hendes eget hoved :O
vi har så også en uofficiel verdensmester :D
(edit: havde - han er flyttet til ålborg den forræder!!!)
og en lille pige på 10 der sparker ½m op over hendes eget hoved :O
mener det :O
jeg er ca en halv meter højere end hende og hun kan NEMT komme op og sparke mig i hovedet hvis hun vil... UDEN at hoppe!!
jeg er ca en halv meter højere end hende og hun kan NEMT komme op og sparke mig i hovedet hvis hun vil... UDEN at hoppe!!
hey
der behøves ingen våben, for at skade dem/ham :) jeg ved de han er... hvis vi bare er 3 personer, der møder op på deres adresse, så skal vi nok få lidt sjovt ud af det :D
der behøves ingen våben, for at skade dem/ham :) jeg ved de han er... hvis vi bare er 3 personer, der møder op på deres adresse, så skal vi nok få lidt sjovt ud af det :D
Opdatering:
- Her i morges modtog jeg en sms om at han var taget i skole og havde taget 'pakken' med.
- Modtog så en sms her der sagde at han havde sendt pakken nu, og den skulle komme i morgen eller overmorgen.
Hvis det er post danmark kommer den nok imorgen.
Hvad tror I... er det to matadormix og en A4 tegning med en fuckfinger jeg får? ;)
Der er nogen herinde der kommer med ting om at han skal opsøges m.m. og evt. smadres. Det bliver nok næppe nødvendigt, og jeg er nødt til at sige at vi er nødt til at holde tråden lidt 'clean'. Indtil videre er det bestemt mig der har loven på min side, men hvis det lyder som om jeg har fået hver eneste IT support/datafagtekniker og Java udvikler til at opsøge og slå ham ned med et bundkort, så tror jeg ikke den holder i retten... :)
Men jeg er fandeme glad for jeres support, gutter... thanks!
- Her i morges modtog jeg en sms om at han var taget i skole og havde taget 'pakken' med.
- Modtog så en sms her der sagde at han havde sendt pakken nu, og den skulle komme i morgen eller overmorgen.
Hvis det er post danmark kommer den nok imorgen.
Hvad tror I... er det to matadormix og en A4 tegning med en fuckfinger jeg får? ;)
Der er nogen herinde der kommer med ting om at han skal opsøges m.m. og evt. smadres. Det bliver nok næppe nødvendigt, og jeg er nødt til at sige at vi er nødt til at holde tråden lidt 'clean'. Indtil videre er det bestemt mig der har loven på min side, men hvis det lyder som om jeg har fået hver eneste IT support/datafagtekniker og Java udvikler til at opsøge og slå ham ned med et bundkort, så tror jeg ikke den holder i retten... :)
Men jeg er fandeme glad for jeres support, gutter... thanks!
31 skrev:Jeg vil anbefale at hyre en herinde fra :P
http://www.lejemorder.dk/
Jeg har hørt, at det er en super fin fyr der kører den side.
32 skrev:Offtopic: Nu vi er ved lejemorder.dk, hvad er der sket med programoversigten?
TV2 er 100% assholes og har lavet deres tv-guide om til 100% lort.
Ham gutten med telefonen har lige skrevet til mig at han har smidt track&trace nummeret væk... selvom det var det eneste han skulle give mig idag.
Han siger, at han har betalt 100 kr for at sende pakken (usandsynligt... så lyver Iraks tidligere informationsminister bedre) og få et track&trace nummer, og så har han smidt det væk.
På onsdag er det 14 dage siden jeg betale for, og bestilte mobilen.
Han siger, at han har betalt 100 kr for at sende pakken (usandsynligt... så lyver Iraks tidligere informationsminister bedre) og få et track&trace nummer, og så har han smidt det væk.
På onsdag er det 14 dage siden jeg betale for, og bestilte mobilen.
#92: PazO
man finder ham, og røv puler ham... derefter tager man alt hans tøj af, og pisser på ham... så filmer man det og lægger ud på nettet... så har man fået sig et godt grin...
husk at slå nogle tænder ud på ham...
alle pengene værd!!!!
HAR IKKE EN SKID TIL OVERS FOR SÅDAN NOGLE SCAMMER SVIN !!!!!
man finder ham, og røv puler ham... derefter tager man alt hans tøj af, og pisser på ham... så filmer man det og lægger ud på nettet... så har man fået sig et godt grin...
husk at slå nogle tænder ud på ham...
alle pengene værd!!!!
HAR IKKE EN SKID TIL OVERS FOR SÅDAN NOGLE SCAMMER SVIN !!!!!
#94 Nej det har jeg ikke og jeg har heller ikke modtaget Track&Trace nummeret.
Imorgen, er det slut med min tålmodighed.
Synes bare det er sørgeligt man er nødt til at daske helt ud til sådan en punk for at få fat i, hvis ikke varene, så pengene.
Er det ikke sindssygt at der virkelig er nogen der er så snotdumme og vil risikere at politiet bliver pudset på dem for sådan et latterligt beløb?
Imorgen, er det slut med min tålmodighed.
Synes bare det er sørgeligt man er nødt til at daske helt ud til sådan en punk for at få fat i, hvis ikke varene, så pengene.
Er det ikke sindssygt at der virkelig er nogen der er så snotdumme og vil risikere at politiet bliver pudset på dem for sådan et latterligt beløb?
helt klart...
Gå til politiet med det....
mistet track and trace nummeret... pff det lyder som en ganske dårlig undskyldning, han håber sikkert at skyde skylden på postdanmark...
Foresten er jeg stadig klar hvis du skal op og hente den, så kan vi da more os lidt over ham, og få dine penge tilbage. Helt uden vold, men med lidt alkohol i blodet :-D
Gå til politiet med det....
mistet track and trace nummeret... pff det lyder som en ganske dårlig undskyldning, han håber sikkert at skyde skylden på postdanmark...
Foresten er jeg stadig klar hvis du skal op og hente den, så kan vi da more os lidt over ham, og få dine penge tilbage. Helt uden vold, men med lidt alkohol i blodet :-D
Jeg vil vædde begge mine løg på at følgende kommer til at ske imorgen:
- Jeg får en sms fra gutten
- Track&Trace er stadig ikke fundet.
- Jeg har stadig ikke modtaget pakken.
- Gutten skriver tilbage til mig at det kan han ikke forstå, og siger han vil kontakte Post Danmark.
- Han melder tilbage at Post Danmark har sendt pakken afsted.
- Der går flere dage.
- Jeg skriver igen til gutten.
- Han skriver at han undrer sig, men er villig, fordi han er venlig til at kontakte Post Danmark igen.
- Han melder tilbage fra Post Danmark, at de naturligvis har mistet pakken, men at de undersøger det nærmere.
- Jeg kan selvfølgelig ikke få mine penge igen, da pakken er sendt afsted.
#96 Kick ass! Det kunne være cool... alle der har lyst kunne naturligvis følge trop. Så giver jeg en omgang for de 600 kr.
Det er som sagt ikke pengene... men mere det fucked-up scenarie at man er nødt til at leve med at blive hustled så åbenlyst. (I hørte hans nasty stemme/accent).
Jeg har forresten set at han har solgt en del andre varer inde på Gul&Gratis. Jeg har ikke gjort det endnu, men det kunne være interessant at høre dem efter om de har fået andre henvendelser fra folk der er blevet snydt eller måske noget andet dukker op? Så er det jo først dér sagen bliver interessant, fordi afhængig af hvad der så skete kunne han få en major bøde, eller ryge i spjældet.
- Jeg får en sms fra gutten
- Track&Trace er stadig ikke fundet.
- Jeg har stadig ikke modtaget pakken.
- Gutten skriver tilbage til mig at det kan han ikke forstå, og siger han vil kontakte Post Danmark.
- Han melder tilbage at Post Danmark har sendt pakken afsted.
- Der går flere dage.
- Jeg skriver igen til gutten.
- Han skriver at han undrer sig, men er villig, fordi han er venlig til at kontakte Post Danmark igen.
- Han melder tilbage fra Post Danmark, at de naturligvis har mistet pakken, men at de undersøger det nærmere.
- Jeg kan selvfølgelig ikke få mine penge igen, da pakken er sendt afsted.
#96 Kick ass! Det kunne være cool... alle der har lyst kunne naturligvis følge trop. Så giver jeg en omgang for de 600 kr.
Det er som sagt ikke pengene... men mere det fucked-up scenarie at man er nødt til at leve med at blive hustled så åbenlyst. (I hørte hans nasty stemme/accent).
Jeg har forresten set at han har solgt en del andre varer inde på Gul&Gratis. Jeg har ikke gjort det endnu, men det kunne være interessant at høre dem efter om de har fået andre henvendelser fra folk der er blevet snydt eller måske noget andet dukker op? Så er det jo først dér sagen bliver interessant, fordi afhængig af hvad der så skete kunne han få en major bøde, eller ryge i spjældet.
#97: squad2nd
jeg ved hvem de er, men jeg skal desværre arbejde, så har ikke tid til at tage med, men der er ikke noget at være bange for, de er ikke ret høje, og så er de sådan en slags bonderøve :)
men håber du tagerderud og giver dem lidt at tænke over :D
jeg ved hvem de er, men jeg skal desværre arbejde, så har ikke tid til at tage med, men der er ikke noget at være bange for, de er ikke ret høje, og så er de sådan en slags bonderøve :)
men håber du tagerderud og giver dem lidt at tænke over :D
98 skrev:Uden et pakkenummer kan han da ikke efterlyse den hos PostDK, kan han?
Formentlig ikke. Jeg vil tro at de skriver noget ned, lover at vende tilbage hvis den dukker op, og så sker der ikke mere.
Men det korte af det lange er, at det er sælger der har mistet varen. Dermed har han intet at sælge, og skal returnere pengene.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.