mboost-dp1

Jeres mening om min side?

Gå til bund
Gravatar #1 - Byc
3. sep. 2009 16:20
Hej med dig! :)
Til at starte med vil jeg gerne lige sige at det ikke er af kommercielle grunde at jeg skriver dette indlæg, men for at få folks meninger om mit slidsomme arbejde.

Jeg har længe ledt efter en chance for at lave et online flash-gaming community og for et par måneder siden fik jeg endelig chancen. Jeg har brugt rigtig lang tid på at få lol.dk op at køre, og har fundet mig nogle moderatorer til at hjælpe mig med at administrere siden. Det er rigtig dejligt at se at ens projekt bare køre som det skal, uden større problemer (med selve siden)

Dog er jeg langt fra færdig med projektet endnu, da der ikke er så mange brugere endnu. lol.dk har lige pt. 2300 regigstde brugere og over 4500 forskellige og sjove spil. Det er en hel unik hjemmeside, hvor man samtidig med at man spiller sjove spil har mulighed for at chatte med andre folk, eller hvis man mere er til at chatte kan man også nøjes med det. Der er som regel altid andre folk online på siden til at chatte med, hvis det er det humør man er i. Der er både drenge og piger i alle aldre, og det har taget lang tid at nå dertil hvor lol.dk er nu, dog føler jeg at projektet er noget meget langt allerede.
Jeg vil derfor i dette indlæg også gerne have lov til at bede om din hjælp med det her projekt.
Jeg kunne nemlig meget godt tænke mig at du gad lige at tjekke http://lol.dk ud, også melde tilbage med din mening om dette projekt! Der er lagt rigtig meget tid og energi i siden, så det ville være super fedt hvis folk gad at melde tilbage med noget konstruktiv kritik.

Mvh. Benjamin
Gravatar #2 - praktikant muffe AKA pewbe
3. sep. 2009 17:47
Det virker som en rigtig interessant side, som jeg sikkert vil komme til at bruge alt for meget tid.
Men en ting der irritere mig er den bar i bunden, den tager rigtig meget plads når jeg kun har 768 pixel i højden... Der mangler en mulighed for at fjerne/flytte/minimere den.
Gravatar #3 - Spiderboy
3. sep. 2009 18:34
Enig. Umiddelbart virker det ikke så tosset. :-)
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
3. sep. 2009 18:59
Men på den anden side lyder den en del som Kongregate...
Gravatar #5 - Byc
7. sep. 2009 06:16
Pewbe, der arbejdes pt. på at barren i bunden kan fjernes, da problemet med plads ved 768 pixel blev fundet for ikke særlig længe siden.

Men til jer begge to, mange tak for svarene, det glæder mig at folk gider kigge på det, og tage sig tid til at svare. - Man kan jo ikke vide om folk kan lide ens arbejde, hvis man ikke får nogen feedback :)
Gravatar #6 - praktikant muffe AKA pewbe
7. sep. 2009 06:35
Byc (5) skrev:
Pewbe, der arbejdes pt. på at barren i bunden kan fjernes, da problemet med plads ved 768 pixel blev fundet for ikke særlig længe siden.

Ellers kan i smide den HELT ned i bunden af siden, eller lave en mulighed for at fjerne den.
Gravatar #7 - Byc
7. sep. 2009 10:34
pewbe (6) skrev:
Ellers kan i smide den HELT ned i bunden af siden, eller lave en mulighed for at fjerne den.

Der arbejdes lige præcis på at man får mulighed for at fjerne barren :)
Gravatar #8 - hgul
7. sep. 2009 11:34
Måske du skulle overveje at bruge lidt mere tid på at få oversat de sider der er på engelsk til dansk.

Det virker i hvert fald ikke specielt godt, at den ene halvdel af siden er på dansk, og den anden halvdel på engelsk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login