mboost-dp1

Jericho lever!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
7. jun. 2007 11:35
JERICHO LEVER!!!

CBS Networks har valgt at genoptage tv-serien med 7 afsnit i sæson 2, med start en gang i 2008!

http://news.yahoo.com/s/ap/20070606/ap_en_tv/tv_cb...
Gravatar #2 - themuss
7. jun. 2007 11:43
Feeeiiiii!
Gravatar #3 - tgr
7. jun. 2007 12:06
Hvad handler serien om? Har aldrig hørt om den.
Gravatar #4 - Cloud02
7. jun. 2007 12:22
A drama about what happens when a nuclear mushroom cloud suddenly appears on the horizon, plunging the residents of a small, peaceful Kansas town into chaos, leaving them completely isolated and wondering if they're the only Americans left alive. Fear of the unknown propels Jericho into social, psychological and physical mayhem when all communication and power is shut down. The town starts to come apart at the seams as terror, anger and confusion bring out the very worst in some residents. But in this time of crisis, as sensible people become paranoid, personal agendas take over and well-kept secrets threaten to be revealed, some people will find an inner strength they never knew they had and the most unlikely heroes will emerge.
Gravatar #5 - trylleklovn
7. jun. 2007 17:48
Det er jo ikke det serien handler om.

Der findes kort sagt 2 slags serier.

- Serier, der handler om det de handler om.

- Serier, der handler om intriger.

Jericho er af slags nr. 2. Derfor uinteressant for andre end kvindfolk.
Gravatar #6 - Cloud02
7. jun. 2007 18:55
Noget siger mig at du har set de første 2 afsnit.

Det er heldigvis ikke os alle der kan lide tju-bang action serier som '24'.
Der er folk som kan lide serier der bygges stille og roligt op, eg. Jericho og Battlestar Galactica, Heroes m.fl.
Gravatar #7 - trylleklovn
7. jun. 2007 18:58
#6 Heroes er en god serie ja. Battlestar Galactica har jeg aldrig turde kaste mig over i frygt for at blive grebet.

Jericho har jeg set så mange afsnit af jeg kunne tåle, før jeg fik dårlig smag i munden og måtte tømme aftensmaden ud i toilettet.
Gravatar #8 - Kisbye
8. jun. 2007 05:16
Jeg vil give dig helt ret.
Det er for pjat og pjank, alt for amerikaniseret.
Gravatar #9 - themuss
8. jun. 2007 08:46
Pjat med dig #8

Bare fordi de kører rundt i biler i post-apokalypse-USA.
Gravatar #10 - jeldtoft
13. jun. 2007 23:05
[spoiler]Jeg havde nu også forventet at se noget tju-bang i episode 22. Men det kom aldrig.[/spoiler] Sådan kan man da ikke afslutte en serie :) Godt den fortsætter
Gravatar #11 - fidomuh
14. jun. 2007 07:49

Eh? Saa fordi du ikke har gennemskuet det overordnede plot, saa handler serien bare om intriger?

Det samme kan jo siges om '24', Heroes, BSG, Stargate Atlantis, "you name it" ..

Saa din konklusion er at alle serier er for kvinder?

gg..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login