mboost-dp1
Jericho lever!!
JERICHO LEVER!!!
CBS Networks har valgt at genoptage tv-serien med 7 afsnit i sæson 2, med start en gang i 2008!
http://news.yahoo.com/s/ap/20070606/ap_en_tv/tv_cb...
CBS Networks har valgt at genoptage tv-serien med 7 afsnit i sæson 2, med start en gang i 2008!
http://news.yahoo.com/s/ap/20070606/ap_en_tv/tv_cb...
A drama about what happens when a nuclear mushroom cloud suddenly appears on the horizon, plunging the residents of a small, peaceful Kansas town into chaos, leaving them completely isolated and wondering if they're the only Americans left alive. Fear of the unknown propels Jericho into social, psychological and physical mayhem when all communication and power is shut down. The town starts to come apart at the seams as terror, anger and confusion bring out the very worst in some residents. But in this time of crisis, as sensible people become paranoid, personal agendas take over and well-kept secrets threaten to be revealed, some people will find an inner strength they never knew they had and the most unlikely heroes will emerge.
Det er jo ikke det serien handler om.
Der findes kort sagt 2 slags serier.
- Serier, der handler om det de handler om.
- Serier, der handler om intriger.
Jericho er af slags nr. 2. Derfor uinteressant for andre end kvindfolk.
Der findes kort sagt 2 slags serier.
- Serier, der handler om det de handler om.
- Serier, der handler om intriger.
Jericho er af slags nr. 2. Derfor uinteressant for andre end kvindfolk.
#6 Heroes er en god serie ja. Battlestar Galactica har jeg aldrig turde kaste mig over i frygt for at blive grebet.
Jericho har jeg set så mange afsnit af jeg kunne tåle, før jeg fik dårlig smag i munden og måtte tømme aftensmaden ud i toilettet.
Jericho har jeg set så mange afsnit af jeg kunne tåle, før jeg fik dårlig smag i munden og måtte tømme aftensmaden ud i toilettet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund