mboost-dp1
KANEL!
Min makker fyldte 25, så han skulle jo have kanel... Det fik han, serveret med en pulverslukker :D
http://video.google.com/videoplay?docid=-202154163...
http://video.google.com/videoplay?docid=-202154163...
#5: Jeg arbejder i Falck-Securitas. Det betyder at hvis man fedter sig ind ved nogen af de "gamle" folk (=Kage) så kan de sørge for kontakt til folk ved Falck Teknik, som mod rette bestikkelse (=Kage) kan fylde hvad som helst i en pulverslukker. Men hvis du allerede har en tømt pulverslukker er det faktisk ret nemt. På den model jeg render med i klippet kan hele toppen skrues af, og så kan man ellers fylde den med hvad man vil (kun 2/3 - Der skal være plads til luft) og så ellers ned på tanken og få noget luft i. Der sidder en ventil på siden der kan "pumpes" m. alm studs til bildæk. Den skal op på 10-15 bar, så en hjemmekompressor er ikke nok.
ha ha ha - Sådan :)
tror tilgengæld at der har været et par lunger der var pænt kede af det under maden..
Prøv at æde en teske fuld ren kanel og du vil vide hvorfor...
tror tilgengæld at der har været et par lunger der var pænt kede af det under maden..
Prøv at æde en teske fuld ren kanel og du vil vide hvorfor...
BUNO-INFO:
Faktisk er kanel utroligt sundt, da det sænker blodsukkeret. Så hvis du har diabetes, så æd en halv teske kanel om dagen, og VUPTI! du er lige pludse lidt mindre syg!
Faktisk er kanel utroligt sundt, da det sænker blodsukkeret. Så hvis du har diabetes, så æd en halv teske kanel om dagen, og VUPTI! du er lige pludse lidt mindre syg!
#9 buch
Så drikker man jo også mere vand, og derved skal man mere på toilettet, og derved har man ikke tid til at spise så meget, og derved taber man sig også! Genialt! ;P
Så drikker man jo også mere vand, og derved skal man mere på toilettet, og derved har man ikke tid til at spise så meget, og derved taber man sig også! Genialt! ;P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund