mboost-dp1

KANEL!

Gå til bund
Gravatar #1 - Spook
13. jul. 2006 11:20
Min makker fyldte 25, så han skulle jo have kanel... Det fik han, serveret med en pulverslukker :D

http://video.google.com/videoplay?docid=-202154163...
Gravatar #2 - MiniatureZeus
13. jul. 2006 19:49
spøjst... meget spøjst... rigtig meget spøjst :P
Gravatar #3 - hgul
13. jul. 2006 19:55
Hehe, I skulle da have givet ham mere kanel. Jeg glemmer aldrig da min svoger fik 4 kg. - i regnvejr.

Det er min tur næste år :-(
Gravatar #4 - Spiderboy
14. jul. 2006 02:08
Hvad er det man siger: Kloge børn keder sig aldrig! ;-)
Gravatar #5 - buch
14. jul. 2006 13:13
Hvordan fik i kanel i pulverslukkeren?
Nu ved jeg ikke videre noget om sådanne, men kan de genopfyldes, og så har i fyldt den op med kanel?
Gravatar #6 - Spook
17. jul. 2006 08:36
#5: Jeg arbejder i Falck-Securitas. Det betyder at hvis man fedter sig ind ved nogen af de "gamle" folk (=Kage) så kan de sørge for kontakt til folk ved Falck Teknik, som mod rette bestikkelse (=Kage) kan fylde hvad som helst i en pulverslukker. Men hvis du allerede har en tømt pulverslukker er det faktisk ret nemt. På den model jeg render med i klippet kan hele toppen skrues af, og så kan man ellers fylde den med hvad man vil (kun 2/3 - Der skal være plads til luft) og så ellers ned på tanken og få noget luft i. Der sidder en ventil på siden der kan "pumpes" m. alm studs til bildæk. Den skal op på 10-15 bar, så en hjemmekompressor er ikke nok.
Gravatar #7 - svappe
17. jul. 2006 08:55
ha ha ha - Sådan :)

tror tilgengæld at der har været et par lunger der var pænt kede af det under maden..

Prøv at æde en teske fuld ren kanel og du vil vide hvorfor...
Gravatar #8 - MiniatureZeus
17. jul. 2006 10:37
BUNO-INFO:
Faktisk er kanel utroligt sundt, da det sænker blodsukkeret. Så hvis du har diabetes, så æd en halv teske kanel om dagen, og VUPTI! du er lige pludse lidt mindre syg!
Gravatar #9 - buch
17. jul. 2006 11:26
Ja, og meget mere tør i halsen :O
Gravatar #10 - MiniatureZeus
17. jul. 2006 13:29
#9 buch
Så drikker man jo også mere vand, og derved skal man mere på toilettet, og derved har man ikke tid til at spise så meget, og derved taber man sig også! Genialt! ;P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login