mboost-dp1
Killing ain't fair, but somebody gotta do it...
...citatet stammer fra Tupac.
---
EkstraBladet har et lille notat om forbandelser, på deres hjemmeside.
De skriver bl.a. at:
Nu har jeg så set lidt på det, og det ser ud til at passe; følgende præsidenter er døde i embedet:
04/04 1841 - William Henry Harrison
09/07 1850 - Zachary Taylor <- Han passer ikke ind i systemet...
15/04 1865 - Abraham Lincoln
19/09 1881 - James Abram Garfield
15/09 1901 - William McKinley
02/08 1923 - Warren Gamaliel Harding
12/04 1945 - Franklin Delano Roosevelt
22/11 1963 - John Fitzgerald Kennedy
Som det ses, så mangler der én i 1980'erne, men Ronald Wilson Reagan blev skudt (og overlevede) i Marts 1981.
Den næste er... Bush...
Da jeg ledte efter dødsdatoer, så faldt jeg over et lidt morsomt faktum; Der er tre (ex-) præsidenter der er døde den 4. Juli (John Adams, Thomas Jefferson, James Monroe).
Inden nogen for den ide at der noget magisk ved det, så skal jeg da lige nævne at der er to der er døde den 8. Marts (Millard Fillmore, William Howard Taft).
Som det kan ses, så er over 1/3 af dem der er døde i embedet, døde i April måned.
---
EkstraBladet har et lille notat om forbandelser, på deres hjemmeside.
De skriver bl.a. at:
Da indianeren Tecumseh, høvding for shawnee-stammen, forsøgte at standse koloniseringen af Nordamerika og tabte slaget ved Tippecanoe i 1811, svor han, at hævnen ville ramme USA’s kommende præsidenter. Én præsident i hver tyveårs-periode ville dø i embedet, sagde han.
Nu har jeg så set lidt på det, og det ser ud til at passe; følgende præsidenter er døde i embedet:
04/04 1841 - William Henry Harrison
09/07 1850 - Zachary Taylor <- Han passer ikke ind i systemet...
15/04 1865 - Abraham Lincoln
19/09 1881 - James Abram Garfield
15/09 1901 - William McKinley
02/08 1923 - Warren Gamaliel Harding
12/04 1945 - Franklin Delano Roosevelt
22/11 1963 - John Fitzgerald Kennedy
Som det ses, så mangler der én i 1980'erne, men Ronald Wilson Reagan blev skudt (og overlevede) i Marts 1981.
Den næste er... Bush...
Da jeg ledte efter dødsdatoer, så faldt jeg over et lidt morsomt faktum; Der er tre (ex-) præsidenter der er døde den 4. Juli (John Adams, Thomas Jefferson, James Monroe).
Inden nogen for den ide at der noget magisk ved det, så skal jeg da lige nævne at der er to der er døde den 8. Marts (Millard Fillmore, William Howard Taft).
Som det kan ses, så er over 1/3 af dem der er døde i embedet, døde i April måned.
#1 nu er det så spørgsmål om hvad dødsårsagen bliver, givet at manden både har en historie som misbruger og opføre sig som om han ikke er færdig med den slags pjat, holder jeg på en overdosis kokain.
Der er iøvrigt fortilfælde for presidenter på stoffer, john F kennedy(også på listen) tog i følge kilder amfetamin rimeligt ofte.
Der er iøvrigt fortilfælde for presidenter på stoffer, john F kennedy(også på listen) tog i følge kilder amfetamin rimeligt ofte.
Personligt gætter jeg på at det bliver én fra SS (Secret Service, that is) der nakker ham. Udelukkende fordi det ikke er sket før.
Der er også en anden mulighed. Sådan som Israel opfører sig, så kan det være at FN bliver "tvunget" til at gribe ind.
Hvis Bush ikke kan forhindre dét, så vil han få mange fjender i Israel, og så kunne det tænkes at en af dem nakker ham.
Men én ting er helt sikkert; Det bliver interessant at se hvordan det sker, hvis det sker. Den sidste døde jo ikke, så det kan jo være at Bush går helt fri.
Der er også en anden mulighed. Sådan som Israel opfører sig, så kan det være at FN bliver "tvunget" til at gribe ind.
Hvis Bush ikke kan forhindre dét, så vil han få mange fjender i Israel, og så kunne det tænkes at en af dem nakker ham.
Men én ting er helt sikkert; Det bliver interessant at se hvordan det sker, hvis det sker. Den sidste døde jo ikke, så det kan jo være at Bush går helt fri.
@ 2 AAAJ Det er jo der jeg har fødselsdag :)
Forresten har du nogle interessante/skræmmende hobbier BurningShadow *GG*
Forresten har du nogle interessante/skræmmende hobbier BurningShadow *GG*
At være amerikansk præsident er et af verdens farligste job. En del er blevet dræbt - andre såret af skud.
Der var også en af de tyske officerer der var morfinist – han blev nød til at trappe ned under Nürenberg processen, og det gik faktisk hen og blev lidt af et problem. For da han var ”ædru/clean” var hans karisma og fremtræden så kraftfuld at han næsten fik dommeren overbevist om sin sag. Mener det var Göring...
Der var også en af de tyske officerer der var morfinist – han blev nød til at trappe ned under Nürenberg processen, og det gik faktisk hen og blev lidt af et problem. For da han var ”ædru/clean” var hans karisma og fremtræden så kraftfuld at han næsten fik dommeren overbevist om sin sag. Mener det var Göring...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund