mboost-dp1
Lejebolig.dk - adgang
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg ved godt det er fy fy, men er der nogle der har en konto hos lejebolig.dk, som de ønsker at hjælpe mig lidt med?
Drejer sig om et enkelt opslag på siden.
Drejer sig om et enkelt opslag på siden.
bjerh (3) skrev:Er der faktisk nogle der kan få en lejlighed hos BoligPortal.dk? Altså, hvis man bare vil bo i nogenlunde fornuftig cykelafstand til centrum af byen? Jeg syntes jeg har spildt et utal af kroner på Boligportal.dk :(((
På under en uge ser min status således ud:
Jeg har måske set annoncer for ca. 20 lejligheder eller værelser, hvoraf jeg måske har kontaktet ca. 10 af dem.
Jeg har haft direkte to-vejskontakt med fire udlejere.
Jeg har fået et værelse i Studiestræde, hvor jeg var en ud af fem, som de inviterede hjem.
Så, jo, der er masser af lejligheder og derved muligheder. Det er svært at finde noget, hvis man a) studerende og b) ikke-kvinde, men så skal man bare arbejde hårdere.
det fatter jeg ikke- jeg ville da til enhver tid hellere bo sammen med en fyr.
Det mareridt det er at bo sammen med en pige er da kun noget man gør hvis man er forelsket?
Er det mon fordi udlejerne tror at der følger fjabbe med i huslejen?
Det mareridt det er at bo sammen med en pige er da kun noget man gør hvis man er forelsket?
moveax1ret (5) skrev:det fatter jeg ikke- jeg ville da til enhver tid hellere bo sammen med en fyr.
Jeg hader den slags kønsdiskriminering, men der er desværre en pointe ved det.
Alle de drenge, som jeg kender, er konsekvent mere rodende og uansvarlige end de piger, som jeg kender. Jeg ville langt hellere bo sammen med en tilfældig pige end en tilfældig dreng.
Er der da noget kønsdiskrimination, som du KAN lide?vandfarve (6) skrev:Jeg hader den slags kønsdiskriminering
hellere lidt rod hist og her end en bitch der bitcher løs om bitchede ting IMO.
Men okay- hvis pigen ved hun kan blive sat på gaden af en er det måske noget andet.
Men okay- hvis pigen ved hun kan blive sat på gaden af en er det måske noget andet.
vandfarve (6) skrev:Alle de drenge, som jeg kender, er konsekvent mere rodende og uansvarlige end de piger, som jeg kender. Jeg ville langt hellere bo sammen med en tilfældig pige end en tilfældig dreng.
Yeah. Og så er der jo altid en chance for, at hun glemmer et par brugte trusser på badeværelset!
XorpiZ (9) skrev:Yeah. Og så er der jo altid en chance for, at hun glemmer et par brugte trusser på badeværelset!
NOM NOM NOM
moveax1ret (14) skrev:brugte trusser er kun interesante når man ikke har huggetilladelse i fissen.......dunno why.....
Ligesom stjålen slik smager bedre? Jah, sikkert.
LinguaIgnota (13) skrev:Med hjælp fra receptpligtig medicin i store mængder.
... men der indgår ikke noget tvang i forholdet? At leve op til 25 meter af dit lodne korpus i længere tid af gangen må på en eller anden måde blive reguleret af FN's Menneskerettighedskonvention.
Det kan umuligt være sundt. Eller lovligt.
Kom der nogensinde et svar?
Jeg står også og mangler et login til lejebolig.dk :P
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?
Jeg står også og mangler et login til lejebolig.dk :P
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?
Det her er newz.dk - vi kommer ikke med svar, vi skriver bare om tilfældige ting, der lige falder os ind.
Det her er newz.dk - vi kommer ikke med svar, vi skriver bare om tilfældige ting, der lige falder os ind.
Årh pis med det ... Det er meget nemmere at luske rundt om lejligheden og lege mærkelig ... Gik og gloede ind af vinduerne, og der gik ca 17 1/4 sekund, så stod der en ældre dame og råbte ud af vinduet "Hva satan laver du?!" ...
Sådan får man nummeret på udlejeren ^^)
Sådan får man nummeret på udlejeren ^^)
Hov hov ... Det var da et uskyldigt spørgsmål til naboen ...
Havde jeg nu brugt lidt mere tid på nettet havde jeg nok også fundet det den vej igennem ..
- er bare typen der ikke gidre betale xxx kr for at få et nummer til en udlejer, når jeg selv kan gå de 8-900 meter for at glo gennem vinduer :P
Havde jeg nu brugt lidt mere tid på nettet havde jeg nok også fundet det den vej igennem ..
- er bare typen der ikke gidre betale xxx kr for at få et nummer til en udlejer, når jeg selv kan gå de 8-900 meter for at glo gennem vinduer :P
Thoroughbreed (23) skrev:- er bare typen der ikke gidre betale xxx kr for at få et nummer til en udlejer, når jeg selv kan gå de 8-900 meter for at glo gennem vinduer :P
Det kan forklare nogle af de folk der går rundt og ser mistænkelige ud, men ikke ham der står i sit vindue på den modsatte side af gaden og onanerer mens han glor herover :s
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.