mboost-dp1
Lidt hjælp/support til SE k750i
For ikke så længe siden skiftede jeg min SE k700i ud med en SE k750i. Når jeg på k700i'eren havde tilføjet et billede til en kontakt, så kom dette billede frem på skærmen, når jeg modtog et opkald eller en sms/mms fra den pågældende kontakt. På k750i'eren kommer billedet kun frem når jeg modtager opkald. Synes at jeg har kigget alle menuer igennem, og kan ikke se at man skal kunne indstille den til at vise billeder af kontakter ved modtaget sms/mms. Nogen der ved noget om det?
"Det er fair nok, spildt arbejde er altid dejligt ;)"
syntes bestemt ikke at tysk i folkeskolen var dejligt :o :/
syntes bestemt ikke at tysk i folkeskolen var dejligt :o :/
Du kan fint bruge SEUS (SE Update Service) til at firmware opdatere din K750i uden tab af data.
Har selv en K750i og har brugt SEUS til at opdatere og har ikke mistet noget.
Er dog lidt træt af min firmware er CID49 som man endnu ikke kan fuske med, med det medfølgende kabel plus FARmanager og SE FAR Plugin (SEFP).
Har selv en K750i og har brugt SEUS til at opdatere og har ikke mistet noget.
Er dog lidt træt af min firmware er CID49 som man endnu ikke kan fuske med, med det medfølgende kabel plus FARmanager og SE FAR Plugin (SEFP).
Vil gerne prøve at flashe den til en w800i og så vil jeg gerne ha' kamera lydene væk, plus operatør titlen skal også ud. og en masse andre små tweaks.
Var lige så glad til at skulle hjem og fuske min mobil da jeg købte den... satte den til FAR Mangageren og ind i mobilen styresystem filer, men nej ingen adgang så tjeckede jeg mit CID som er 49. Og FAR+SEFP kan kun komme ind i systemer med CID36 og der under. Men håber da de knækker Firmware CID49 inden længe så jeg også kan f***e min telefon helt op :D
Var lige så glad til at skulle hjem og fuske min mobil da jeg købte den... satte den til FAR Mangageren og ind i mobilen styresystem filer, men nej ingen adgang så tjeckede jeg mit CID som er 49. Og FAR+SEFP kan kun komme ind i systemer med CID36 og der under. Men håber da de knækker Firmware CID49 inden længe så jeg også kan f***e min telefon helt op :D
Inde på den her side --> http://se-mobile.de/ ligger en del themes som virkelig er kanon gennemført lavet og virkelig flotte og ligger til fri download. Blandt andet disse SE telefoner findes der themes til : K800i, K790i, W810i, W850i, W800i, K700i, S700i, P910i samt et par stykker til og hvis folk er interreseret, har jeg omkring 50 Java games(virker kun på K790i/K800i), samt et program som er meget bedre end SE Suite (imho) som kan sendes over mail i .zip fil (fylder ca 30mb) Send en PM
#14 buch
Har da heller ikke sagt noget om firmware?!
Det var mere som en slags hint til folk som har nogen af de nævnte telefoner... især til K800i er der rimelig mange fede temaer...
#13 Bornslippy
stik mig en mail så skal jeg sende... Går udfra du kender zedge.no /.net hvor der også findes en del programmer og themes... og på http://www.findsounds.com kan du finde en masse sms toner alt fra heste til homer simpsons og Darth Vader :-o
Har da heller ikke sagt noget om firmware?!
Det var mere som en slags hint til folk som har nogen af de nævnte telefoner... især til K800i er der rimelig mange fede temaer...
#13 Bornslippy
stik mig en mail så skal jeg sende... Går udfra du kender zedge.no /.net hvor der også findes en del programmer og themes... og på http://www.findsounds.com kan du finde en masse sms toner alt fra heste til homer simpsons og Darth Vader :-o
Det er fandme noget af det bedste at man kan skifte sms lyd ved de nyere SE'er :D har altid misundet min ven med en Qtec hvor han kunne det! ;P
#22 Ronson
Nej fatter heller ikke det store hysteri som altid er der... lige siden min første rigtige kameramobil (en SE S700i, kanon mobil btw) har jeg da kunne fjerne lyden med lydløs... Man kan sige at det ligesom det som er meningen med lydløs funktionen! :P
Nej fatter heller ikke det store hysteri som altid er der... lige siden min første rigtige kameramobil (en SE S700i, kanon mobil btw) har jeg da kunne fjerne lyden med lydløs... Man kan sige at det ligesom det som er meningen med lydløs funktionen! :P
#hgul
hmmm altså jeg fik min opdateret efter et halvt år og der ved jeg da ihvertfald den var lydløs, men må indrømme jeg kan ik huske om den var lydløs da jeg købte den (i januar 2005)
EDIT: kom i tanke om at min var en S710i, altså med EDGE og sort cover men ellers umiddelbart fuldkommen som den "almindelige". købte bare min i usa...
hmmm altså jeg fik min opdateret efter et halvt år og der ved jeg da ihvertfald den var lydløs, men må indrømme jeg kan ik huske om den var lydløs da jeg købte den (i januar 2005)
EDIT: kom i tanke om at min var en S710i, altså med EDGE og sort cover men ellers umiddelbart fuldkommen som den "almindelige". købte bare min i usa...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund