mboost-dp1

Ligenu sidder jeg og nørder :P

Gå til bund
Gravatar #51 - themuss
6. aug. 2006 15:33
Jeg har geninstalleret mit medie center.

Desuden har sommeren vist brændt mit passivt kølede GF6200 kort af, så i morgen skal jeg i Multimedia World og RMA det lort. Lort.

Så har jeg forresten opgraderet min laptop til FreeBSD7 og opgraderet min filserver fra en 5er til en 6er.

Spændende, spændende.. Das leben ist geil.
Gravatar #52 - ldrada
7. aug. 2006 11:09
FreeBSD 7?

Jeg har vist ikke fulgt med den sidste måneds tid...

Edit: Opdagede lige at min sidste post var skrevet i den forkerte tråd.
... Og at themuss bare bruger en testversion.
Gravatar #53 - amokk
7. aug. 2006 11:22
#51 overvejet udluftning i kabinettet? eller evt. lufte ud på værelset :-P
Gravatar #54 - themuss
7. aug. 2006 11:35
Kortet er sat til at drosle ned i hastighed ved 135(!) grader. Det er jo ikke min skyld, det futter af ved 65 grader :)...
Gravatar #55 - drbravo
7. aug. 2006 11:45
Det lyder som farenheit - sikkert nogen der har klokket i det et sted med noget omregning eller sådan noget. Det svarer til cirka 57ºC hvis jeg ikke er helt galt på den..
Gravatar #56 - themuss
7. aug. 2006 13:47
Det er hvad Windows rapporterer gennem NVIDIAs egen driver, så jeg regner da med, de har helt styr på det.

OK, jeg har lige været inde og kigge på det, og det lader til, jeg tog fejl. Det var ikke 135 men 145(!) grader, det er sat til at drosle ned ved. En kende for varmt til mig, men hvad ved jeg... Ja, dobbelt-checket, der står celsius!

... Kortet er pt. 52 grader (osse celsius), så det er næppe mit kabinet, der ødelægger det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login