mboost-dp1
Løsning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Måske kunne du automatisere det?
Finde på nogle ting der helt sikkert er forkert. Derefter ændre en af værdierne til noget du tror måske er rigtigt. Hvis det viser sig at der er noget rigtigt, så er den rigtig.
Jeg kiggede lidt på kilden, og det ser ikke helt så overskueligt ud.
Finde på nogle ting der helt sikkert er forkert. Derefter ændre en af værdierne til noget du tror måske er rigtigt. Hvis det viser sig at der er noget rigtigt, så er den rigtig.
Jeg kiggede lidt på kilden, og det ser ikke helt så overskueligt ud.
ja men har de haft tænkt på, uanset om man skriver noget svare den hele tiden delvist rigtigt det er dens "forkert" så kan ikke engang test et ord af gange har jeg prøvet, hvergang jeg trykker evaluer så får jeg bare delvist rigtigt.
Nej os selv kæmpet med kilden hele dagen og jeg finder den langt fra logisk.
Rainmeter (3) skrev:ja men har de haft tænkt på, uanset om man skriver noget svare den hele tiden delvist rigtigt det er dens "forkert" så kan ikke engang test et ord af gange har jeg prøvet, hvergang jeg trykker evaluer så får jeg bare delvist rigtigt.
Samme her, også selvom man ikke skriver noget i nogen af felterne :s
Jeg er ikke sikker på den er rigtig:
Mangler nummer 3
Har ingen motherfucking anelse om hvorfor din lærer forresten har fucket up. Som #7 også pointer... desuden hedder statsministeren heller ikke "Løkke-rasmussen", men LARS Løkke Rasmussen...
Jeg ved godt det er flueknepperi... men havde nogen spurgt mig hvad Tysklands kansler hed fra 1933 havde jeg sagt Adolf Hitler og ikke bare Hitler, eller Adolf.
Jeg er ikke sikker på den er rigtig:
Mangler nummer 3
Har ingen motherfucking anelse om hvorfor din lærer forresten har fucket up. Som #7 også pointer... desuden hedder statsministeren heller ikke "Løkke-rasmussen", men LARS Løkke Rasmussen...
Jeg ved godt det er flueknepperi... men havde nogen spurgt mig hvad Tysklands kansler hed fra 1933 havde jeg sagt Adolf Hitler og ikke bare Hitler, eller Adolf.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.