mboost-dp1

Macbook Pro 13" sleeve

Gå til bund
Gravatar #1 - Listesen
1. sep. 2010 18:37
Godaften newz

Jeg har netop bestilt min første mac, en macbook pro 13", da jeg er startet på universitetet. Jeg vil dog gerne have en sleeve at putte den i, og det er der i kommer ind i billedet.
Jeg vil ikke bare bestille den første og bedste jeg ser, og vil derfor høre om nogen af jer kan anbefale hvad man skal, eller ikke skal gå efter.

Jeg har som sådan ingen konkrete krav, men den skal trods alt være til at betale sig fra. På forhånd tak :)
Gravatar #2 - onetreehell
1. sep. 2010 19:31
1) drop sleeve
2) køb ordentlig rygsæk
3) ????
4) PROPHET!
Gravatar #3 - Listesen
1. sep. 2010 19:42
Lyder frækt. Har dog en rygsæk i forvejen som jeg havde overvejet at smide bærbaren - med sleeve - i. Fremgangsmåden ville derfor blive;
1) Finde min ordentlige rygsæk
2) Put macbook i sleeve og så i rygsæk
3) ?????
4) $$$$$$$$$$
Gravatar #4 - onetreehell
1. sep. 2010 20:22
Det giver ikke mening at du vil have et sleeve hvis du har en god rygsæk, da enhver god rygsæk har plads til at gemme en bærbar sikkert. Så hvis din gode rygsæk ikke har sådan en plads er det ikke en god rygsæk. Og da har du lyst til en ny god rygsæk da din gamle gode rygsæk ikke er en god rygsæk.
Sleeves til bærbare er lappeløsningen til folk der ikke ejer en god rygsæk og som af uforklarlige årsager ikke fatter at de ikke har en god rygsæk og at de derfor skal købe en god rygsæk. Det er ofte endda en meget dyr lappeløsning da det af uforklarlige årsager kan lade sig gøre at hive absurdt mange penge ud af folk ved at sælge et sleeve.

1) Find din ordentlige rygsæk
2) Se om den har en velegnet plads til en bærbar computer
3) Hvis den har, så goto 10
5) Smid din nuværende rygsæk ud /* da den ikke er god */
6) Gå hen til din lokale rygsækpusher
7) Find en rygsæk med en velegnet plads til en bærbar
8) Gå hjem
9) Tænk over hvor dyr den sleeve du så i butikken var /* End of branch */
10) Put din bærbare i din gode rygsæk
11) ????
12) PROPHET
Gravatar #5 - Listesen
1. sep. 2010 20:37
Jeg kunne nu ellers godt lide min rygsæk, den var så fin og blød :(
onetreehell (4) skrev:
Det er ofte endda en meget dyr lappeløsning da det af uforklarlige årsager kan lade sig gøre at hive absurdt mange penge ud af folk ved at sælge et sleeve.

Men hvor dyr er så en "god" rygsæk? Det kan vel lige så nemt lade sig gøre at hive absurdt mange penge ud af folk ved at sælge dem en rygsæk med plads til bærbar, ved vel at mærke at bilde dem ind at et sleeve er en dyr lappeløsning?
Gravatar #6 - Jace
1. sep. 2010 20:45
Jeg følger lige lidt med her, i håb om at tråden bliver mere seriøs, da jeg også er på udkig efter en sleeve til MBP 13"...
Gravatar #7 - Wraith
2. sep. 2010 05:32
Har en 13" fra Humac.. gav vist 200-300 for den... og det var sådan noget skum (har glemt navnet), hvis man trykker ind på det, så kommer der et mærke som efter et par sekunder er væk igen... og den har været god til mit behov (gymnasium).
Gravatar #8 - johanmw
2. sep. 2010 07:03
Altså, nu er der jo også nogen der har sin computer med i flere end een enkelt taske - og der er en sleeve jo meget smart.

Jeg bruger selv en incase - den er fin nok omend lidt tynd, og den har faktisk ikke kunne beskytte min computer mod et stød mod stikke til opladeren, men der blev tasken også kastet på tværs af et klasselokale.
Gravatar #9 - rasmusv
2. sep. 2010 07:54
#5 €200 som set ift. de €1500 du lige brugte på en ny computer nok skulle være til at klare... En god rygsæk er følgende: vandtæt, indeholder seperat rum til computeren, afstødning af computeren, har en rygafstiver/separator mellem computerrummet og resten, er holdbar/slidstærk og sidder behageligt. Til sammenligning koster en standard Hagloff/Fjeldaben rygsæk (som ikke overholder nogle af ovenstående krav) €100.
Gravatar #10 - johanmw
2. sep. 2010 08:01
#9 Du kan sagtens få en haglöfs rygsæt der overholder de krav. De laver to forskellige der hedder Backup, en til 15'' og en til 17'' - den minder meget om tight evo serien, og så er der rum til bærbar.
Gravatar #11 - rasmusv
2. sep. 2010 08:06
#6 De er jo allesammen DuPont(tm)(r) Neopren tasker. Køb den billigste der passer til din computer. wow det var svært at indse....
Gravatar #12 - jeldtoft
2. sep. 2010 17:35
5.66$ inkl fragt

http://focalprice.com/CM001B/Soft_Sleeve_Carry_Bag...

Har købt et par sleeves hos FocalPrice (som vist nok er dealextreme med andet navn) som gik fint nok! Dog 10dages levering, men det var det værd, jf. prisen.
Gravatar #13 - trylleklovn
2. sep. 2010 18:15
Tucano second skin er ret nice.

Har haft flere af disse bl.a. købt hos e-tasker.dk
Gravatar #14 - Nerq
2. sep. 2010 18:41
Jeg har selv et fra Crumpler som jeg varmt kan anbefale!.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login