mboost-dp1

Microsoft begrænser adgang til Vista

Gå til bund
Gravatar #1 - HashKagen
14. jun. 2006 16:09
Microsoft advarer om at den nye beta version af Windows Vista, er så kraftigt efterspurgt at de mange downloads i værste fald kan overbelaste så meget at hele internettet kan gå ned. - Derfor råber de nu stop, og fra en talsmand lyder det; "Vi har nået grænserne for, hvad internettet kan klare."

Microsofts båndbredde er under maksimalt pres, derfor har giganten nu valgt at begrænse adgangen til den populære download, af det kommende operativsystem.

Betaen, der er tilgængelig på Microsofts hjemmeside, fylder imellem 3,5 og 4,4 GB, hvilket ifølge dem udgør en alt for stor mængde data, til at være noget internettets infrastruktur vil kunne bære.

Dette ville imidlertid kunne være undgået ved brug af bittorent teknologien, der ellers er så udbredt i disse dage.

Kilde
Gravatar #2 - andresen
14. jun. 2006 16:45
KABOOOOOOOOM!!! ;)
Gravatar #3 - HashKagen
14. jun. 2006 17:25
Jeg synes også det lyder lidt vildt.. så kan de lære ikke at støtte op om fildeling, det at firmaer gør det betyder jo ikke at de indirekte vil støtte op om ulovlig brug af Bram Cohen's vidunder teknologi. ;)
Gravatar #4 - andresen
14. jun. 2006 17:36
Hvis ellers comon.dk er pålidelig i denne sag, så vidner det om, at en eller flere personer hos Microsoft har nogle urealistiske forestillinger, om Microsofts betydning for Internettet...
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
14. jun. 2006 21:27
Siden hvornår er Comon blevet en dansk TheOnion?
Gravatar #6 - Acro
14. jun. 2006 22:36
#5 The-Lone-Gunman:
Nu står der jo en kilde, så det er ikke noget, de selv finder på (link til futurezone). Til gengæld er de godt dumme, at de overhovedet tror på det.
Gravatar #7 - HashKagen
15. jun. 2006 12:47
@ Acro - Enig... selv ikke mine internetvaner er nok til det, derfor konkludere jeg hermed at det enten er dem der er lidt dumme, eller også er de bare ude på mere PR, i det dette "komplot" gør den endnu mere eftertragtet.

BTW er der ikke nogen der har lagt mærke til opdateringen af min smukke profil /cry :)
Gravatar #8 - andresen
15. jun. 2006 13:34
#7 HashKagen
BTW er der ikke nogen der har lagt mærke til opdateringen af min smukke profil /cry :)
Øhm.. nej?! Men du er da ved at være oppe i en moden alder...
Gravatar #9 - addlcove
15. jun. 2006 14:18
#8 tror der sku stå 1990 som fødselsår.

(#7 du ka holde til det hash :p)
Gravatar #10 - HashKagen
17. jun. 2006 23:04
(#7 du ka holde til det hash :p)
+
Øhm.. nej?! Men du er da ved at være oppe i en moden alder...

Jeg kan da altid trøstespise lidt kage.. :) - har hørt den bliver bedre med årene..
Gravatar #11 - andresen
18. jun. 2006 02:22
Jeg kan da altid trøstespise lidt kage.. :) - har hørt den bliver bedre med årene..
Sgu ikke hvis du spiser den...
Gravatar #12 - DUdsen
18. jun. 2006 07:42
MS har svjv altid haft problemer med båndbreden, jeg kan huske da jeg hentede SP2 foregik det ret langsomt, det samme gælder iøvrigt for de fleste opdateringer til windows.

Det er bestemt ikke tåbeligt at hoppe på at MS har svært ved at finde båndbreden til en distribution af DVD'iso'er, det er ikke noget de har prøvet før og deres eksisterende linier er formenteligt langt fra overdimensionerede, og det ville da, alt andet lige, ligne MS marketing droner at tørre den af med en eller anden fluffy reference til begrensninger internettets indfrastruktur, og så se bort fra at andre gør det, og formenteligt på samme skale som vista' custumer rewiev.
Gravatar #13 - addlcove
19. jun. 2006 11:42
tjae, syntes nu nok de burde have forberedt sig bedre så,
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login