mboost-dp1
Microsoft begrænser adgang til Vista
Microsoft advarer om at den nye beta version af Windows Vista, er så kraftigt efterspurgt at de mange downloads i værste fald kan overbelaste så meget at hele internettet kan gå ned. - Derfor råber de nu stop, og fra en talsmand lyder det; "Vi har nået grænserne for, hvad internettet kan klare."
Microsofts båndbredde er under maksimalt pres, derfor har giganten nu valgt at begrænse adgangen til den populære download, af det kommende operativsystem.
Betaen, der er tilgængelig på Microsofts hjemmeside, fylder imellem 3,5 og 4,4 GB, hvilket ifølge dem udgør en alt for stor mængde data, til at være noget internettets infrastruktur vil kunne bære.
Dette ville imidlertid kunne være undgået ved brug af bittorent teknologien, der ellers er så udbredt i disse dage.
Kilde
Microsofts båndbredde er under maksimalt pres, derfor har giganten nu valgt at begrænse adgangen til den populære download, af det kommende operativsystem.
Betaen, der er tilgængelig på Microsofts hjemmeside, fylder imellem 3,5 og 4,4 GB, hvilket ifølge dem udgør en alt for stor mængde data, til at være noget internettets infrastruktur vil kunne bære.
Dette ville imidlertid kunne være undgået ved brug af bittorent teknologien, der ellers er så udbredt i disse dage.
Kilde
Jeg synes også det lyder lidt vildt.. så kan de lære ikke at støtte op om fildeling, det at firmaer gør det betyder jo ikke at de indirekte vil støtte op om ulovlig brug af Bram Cohen's vidunder teknologi. ;)
Hvis ellers comon.dk er pålidelig i denne sag, så vidner det om, at en eller flere personer hos Microsoft har nogle urealistiske forestillinger, om Microsofts betydning for Internettet...
#5 The-Lone-Gunman:
Nu står der jo en kilde, så det er ikke noget, de selv finder på (link til futurezone). Til gengæld er de godt dumme, at de overhovedet tror på det.
Nu står der jo en kilde, så det er ikke noget, de selv finder på (link til futurezone). Til gengæld er de godt dumme, at de overhovedet tror på det.
@ Acro - Enig... selv ikke mine internetvaner er nok til det, derfor konkludere jeg hermed at det enten er dem der er lidt dumme, eller også er de bare ude på mere PR, i det dette "komplot" gør den endnu mere eftertragtet.
BTW er der ikke nogen der har lagt mærke til opdateringen af min smukke profil /cry :)
BTW er der ikke nogen der har lagt mærke til opdateringen af min smukke profil /cry :)
MS har svjv altid haft problemer med båndbreden, jeg kan huske da jeg hentede SP2 foregik det ret langsomt, det samme gælder iøvrigt for de fleste opdateringer til windows.
Det er bestemt ikke tåbeligt at hoppe på at MS har svært ved at finde båndbreden til en distribution af DVD'iso'er, det er ikke noget de har prøvet før og deres eksisterende linier er formenteligt langt fra overdimensionerede, og det ville da, alt andet lige, ligne MS marketing droner at tørre den af med en eller anden fluffy reference til begrensninger internettets indfrastruktur, og så se bort fra at andre gør det, og formenteligt på samme skale som vista' custumer rewiev.
Det er bestemt ikke tåbeligt at hoppe på at MS har svært ved at finde båndbreden til en distribution af DVD'iso'er, det er ikke noget de har prøvet før og deres eksisterende linier er formenteligt langt fra overdimensionerede, og det ville da, alt andet lige, ligne MS marketing droner at tørre den af med en eller anden fluffy reference til begrensninger internettets indfrastruktur, og så se bort fra at andre gør det, og formenteligt på samme skale som vista' custumer rewiev.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund