mboost-dp1
Microsoft Windows Vista Pre-RC1 Download
Nåh men siden min nyhed ikke er gået igennem efter en hel dags venten, ville jeg lige poste her så:
"Så er pre RC1 sat på gaden dette build er 5536. og kan hentes i en x86 udgave HER fra."
Er snart færdig med at hente den og glæder mig meget til at få opdateret mit 5384 Beta 2 OS.
"Så er pre RC1 sat på gaden dette build er 5536. og kan hentes i en x86 udgave HER fra."
Er snart færdig med at hente den og glæder mig meget til at få opdateret mit 5384 Beta 2 OS.
Nope, men der er sket meget fra Beta 2 (5384) til Pre-RC1 (5536). Installations tiden er faldet fra 2 timer i den gamle til omkring 20-40 minuter. Og UI finpudsninger, og reduktion i ressource forbrug. En hel del kan ses fra deres blog.
Godt nok er det blog indlæg en del gammel, men det er hvad jeg lige kunne finde.
Godt nok er det blog indlæg en del gammel, men det er hvad jeg lige kunne finde.
Så er Windows Vista Pre-RC1 installeret... Tog tid på det, og det blev kun 25 minuter fra clean install.
Specs:
Intel Pentium 4 HT 3.0 GHz
1024 Mb DDR Dual Ram
Samsung Spinpoint 80 Gb Harddisk
Crap Nvidia GeForce FX5200 128 Mb Ram.
Crap BTC DVD Drev/Brænder.
Og et styk Vista Skive :D
Og slap af et perfomance boost det har fået siden Beta 2.
Specs:
Intel Pentium 4 HT 3.0 GHz
1024 Mb DDR Dual Ram
Samsung Spinpoint 80 Gb Harddisk
Crap Nvidia GeForce FX5200 128 Mb Ram.
Crap BTC DVD Drev/Brænder.
Og et styk Vista Skive :D
Og slap af et perfomance boost det har fået siden Beta 2.
10#
Nej du skal bruge en key som du kunne få til CPP (Customer Preview Program) på Beta 2.
Hvis du ikke har den skal du vente til de genåbner CPP for RC1.
RC1 skulle vist gå public omkring den 7. sep.
Nej du skal bruge en key som du kunne få til CPP (Customer Preview Program) på Beta 2.
Hvis du ikke har den skal du vente til de genåbner CPP for RC1.
RC1 skulle vist gå public omkring den 7. sep.
#13 buch
sender dig en PM når jeg kommer hjem til min stationære hvor de bliver downloadet :)
Og takker mange gange :)
sender dig en PM når jeg kommer hjem til min stationære hvor de bliver downloadet :)
Og takker mange gange :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund