mboost-dp1

Midt-Data's messe...

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
2. sep. 2006 06:01
Midt-Data har flyttet deres messe til Aarhus, denne gang.

Tid og sted:
Scandinavian Congress Center
Den 19. - 20. Oktober 2006

Torsdag kl. 10 - 20.00
Fredag kl. 10 - 18.00

-link-
Gravatar #2 - gentox
2. sep. 2006 07:34
Tak for oplysningen BurningShadow.
Skal helt klart ind og se udstillingen i år.

Selvom jeg tror de ville have fåret flere besøgene, hvis de havde lagt det fredag - lørdag i stedet.
Gravatar #3 - buch
2. sep. 2006 07:48
Tak,

Viste ikke engang der blev afholdt sådan en messe i danmark.
Tror mig og "derfor" skal afsted derned sammen. Skal se om jeg kan få lokket den gamle med, så jeg kan overbevise ham om at vi skal have et media center når nu min overtalelse evne ikke virker.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
2. sep. 2006 13:07
Tak BurningShadow,,,, bare brandærgeligt at der ikke også holdes en i kbh for os som ikke har mulighed for at komme til århus... :(
Gravatar #5 - buch
2. sep. 2006 16:17
Du kan da bare tage med dsb herover på den rigtige side af fyn?
Hvis du vælger dsb, så påregn dog gerne forsinkelser på op til flere timer og aflyste toge i din planlægning, samt ingen information om disse forstyrelser.
Gravatar #6 - Bornslippy
2. sep. 2006 17:05
OffTopic:
Rejste da med DSB fra Jylland til Kbh i forgårs, no delay's at all... Man kan vel være heldig engang imellem :D
Håber de kører imorgen som de gjorde på vej her over, så jeg kan komme planmæssigt hjem igen.

OnTopic:
Tror da jeg vil kigge til den messe ting som midt data laver.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
3. sep. 2006 19:06
#: Hvad mener du? Fyn ER den rigtige sige af både Jylland og Sjælland :)

Sjovt at se Mirai er med, har købt en af deres 32" tv uden at blive skuffet. Det var lige før man skulle tage afsted, fik man ikke først fri 16:30 om fredagen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login