mboost-dp1
MOS eller DOS
Den første pc kostede 24.795 kroner. Men så havde den også forbløffende 64 kilobyte ram og kunne gemme dokumenter på et diskdrev til 160 kilobyte disketter, som var en fem en kvart tommer store.
Desuden var den personlige computer udstyret med styresystemet DOS (Microsoft Operating System) som blev drevet af en Intel 8088 processor.
Desuden var den personlige computer udstyret med styresystemet DOS (Microsoft Operating System) som blev drevet af en Intel 8088 processor.
#4: Mjaaaeh.. kald det en nostalgitråd måske :)
Den første PC, jeg havde fat i var en IBM 286'er.. Det var på folkeskolen engang i sidst i 80'erne. Da havde jeg en Amiga og da PC'en kørte med EGA/CGA grafik dengang, så var jeg ikke særlig imponeret i forhold til Amigaens grafik.
Dengang troede jeg ikke, jeg nogensinde ville komme til at købe en PC, men der tog jeg godt nok fejl. Commodore krakkede jo nogle år efter.
Den første PC, jeg havde fat i var en IBM 286'er.. Det var på folkeskolen engang i sidst i 80'erne. Da havde jeg en Amiga og da PC'en kørte med EGA/CGA grafik dengang, så var jeg ikke særlig imponeret i forhold til Amigaens grafik.
Dengang troede jeg ikke, jeg nogensinde ville komme til at købe en PC, men der tog jeg godt nok fejl. Commodore krakkede jo nogle år efter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund