mboost-dp1
Musik numre :D plz !
Leder pt. efter to sange men er bare ret usikker på jeg har de helt rigtige navne / navn, så håber der er nogle der lige kan hjælpe, skal jo da have de numre her i bilen ellers dør jeg snart :)
Første nummer : er med "L Project" og i selve teksten af sangen er det som om der er et remix med eminem i med "nobody listen to techno" og de synger også den tekst flere gange i sangen.
Andet nummer : Ukendt artist, men tror måske den hedder noget med "more more more" som title men slet ikke sikker, er en kvinde stemme der synger noget i stil med "im sending an sos, your getting an sms" ca.
Håber virkelig i kan hjælpe :D
Første nummer : er med "L Project" og i selve teksten af sangen er det som om der er et remix med eminem i med "nobody listen to techno" og de synger også den tekst flere gange i sangen.
Andet nummer : Ukendt artist, men tror måske den hedder noget med "more more more" som title men slet ikke sikker, er en kvinde stemme der synger noget i stil med "im sending an sos, your getting an sms" ca.
Håber virkelig i kan hjælpe :D
Ud fra teksten på sang 2, så lyder det som et eller andet remix af den gamle sang af The Police "Message in a Bottle".
Første nummer du tænker på er Base Attack - Nobody Listens To Techno, det er jeg ret sikker på. Du kan finde den på cden Club Rotation Vol.23
... man er vel en DJ John.
Første nummer du tænker på er Base Attack - Nobody Listens To Techno, det er jeg ret sikker på. Du kan finde den på cden Club Rotation Vol.23
... man er vel en DJ John.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund