mboost-dp1
Newz-brugere på XBox Live?
Sry. det eneste tidspunkt at jeg har har´ft med xbox spil at gøre, var da jeg kørte win2000, de kørte fint men der var LIVE heller ikke kommet, men jeg håber da du finder nogle at lege med ;)
NFS Most Wanted er hvertfald fedt til PC, på mange punkter er det en del bedre end NFS Underground (2).
NFS Most Wanted er hvertfald fedt til PC, på mange punkter er det en del bedre end NFS Underground (2).
NFS: Most Wanted er rigtig godt, også på XBox'en.. Controllen er superpræcis og spillet er tilpas varieret og spændende til, at det kan holde en fanget i et par timer af gangen. Specielt når man bliver jagtet af politiet kan pulsen godt stige markant :)
Ellers kan jeg anbefale Ghost Recon: Advanced Warfighter.. Jeg synes ikke XBox-controlleren er så træls når man først har vænnet sig til den.
Ellers kan jeg anbefale Ghost Recon: Advanced Warfighter.. Jeg synes ikke XBox-controlleren er så træls når man først har vænnet sig til den.
#7 Simm
Har selv haft både PSOne og PS2 og Nintendo64 i mange år inden jeg fik mig taget samen til at købe en Xbox, og må faktisk indrømme at når man spiller i længere tid adgangen på Xboxen har den den suverænt bedste controller(kun "S" modellen). Bl.a. fordi at iforhold til mine store hænder er PS controleren alt alt for lille og det er meget ir! IMHO selvfølgelig :)
Har selv haft både PSOne og PS2 og Nintendo64 i mange år inden jeg fik mig taget samen til at købe en Xbox, og må faktisk indrømme at når man spiller i længere tid adgangen på Xboxen har den den suverænt bedste controller(kun "S" modellen). Bl.a. fordi at iforhold til mine store hænder er PS controleren alt alt for lille og det er meget ir! IMHO selvfølgelig :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund