mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
*Erstatning af sommerfesten*
Da planerne er radikalt ændret, så det ikke engang kan kaldes en sommerfest længere, så synes Caek og jeg, at der skulle laves en ny tråd.
I en weekend i oktober (Skriv en PM for link til dato-doodle), bliver der holdt kombineret newz-komsammen og fødselsdagsfest.
Vi skal fejre hende her og hende her, der bliver henholdsvis 24 og 23 år.
Der bliver supah awesome kage, som der vist også laves en afstemning om, når vi er settled på tid, sted og antal mennesker.
Ang. sted, så mangler vi et. Vi leder efter noget, hvor der kan soves indendøre, da det trods alt er midt i efteråret. Et evt. depositum/en mindre lejeudgift tænker jeg ikke er noget problem, hvis vi har fået samlet nogle mennesker, så der kan splejses. Om det er i Jylland, på Fyn eller på Sjælland kommer an på, hvem der melder sig. Hvis der ikke er nogle fra Sjælland, der vil/kan komme, så bliver det naturligvis ikke der festivitasen skal holdes.
Så: hvis man kan leje sig ind på et sted i nærheden dig for en enkelt nat og til få penge, så sig til. Vi skal nok snart til at finde noget.
Der bliver kage og mindst 2 hunkøn, så kom frisk!
Indtil videre: det ser ud til at Hånter, TB og Thalion er friske (udover Caek og jeg). Og der lader til at være mest stemning for 5.-6.-7. okt.
Da planerne er radikalt ændret, så det ikke engang kan kaldes en sommerfest længere, så synes Caek og jeg, at der skulle laves en ny tråd.
I en weekend i oktober (Skriv en PM for link til dato-doodle), bliver der holdt kombineret newz-komsammen og fødselsdagsfest.
Vi skal fejre hende her og hende her, der bliver henholdsvis 24 og 23 år.
Der bliver supah awesome kage, som der vist også laves en afstemning om, når vi er settled på tid, sted og antal mennesker.
Ang. sted, så mangler vi et. Vi leder efter noget, hvor der kan soves indendøre, da det trods alt er midt i efteråret. Et evt. depositum/en mindre lejeudgift tænker jeg ikke er noget problem, hvis vi har fået samlet nogle mennesker, så der kan splejses. Om det er i Jylland, på Fyn eller på Sjælland kommer an på, hvem der melder sig. Hvis der ikke er nogle fra Sjælland, der vil/kan komme, så bliver det naturligvis ikke der festivitasen skal holdes.
Så: hvis man kan leje sig ind på et sted i nærheden dig for en enkelt nat og til få penge, så sig til. Vi skal nok snart til at finde noget.
Der bliver kage og mindst 2 hunkøn, så kom frisk!
Indtil videre: det ser ud til at Hånter, TB og Thalion er friske (udover Caek og jeg). Og der lader til at være mest stemning for 5.-6.-7. okt.
Mort (2) skrev:Hold da op, kvinderne på newz er godt nok ved at være blevet gamle...
Når i nu kræver invitation for at skrive sig op, er det så forbudt at melde Terracide til denne her gang?
Nu har Terra jo tydeligt meldt ud, at han ikke er interesseret i at komme :P Så der er ikke den store fidus for nogen i at skrive ham på.
Jeg nævner lige igen spejderhytterne i hhv Ballum og på Rømø .. Har været der før, og er ABSOLUT brugbare!..
- det er tæt på grænsen
- en del Newz'ere stammer herfra (Hånter, Porre og undertegnede)
...
Hedder det stadig "undertegnede" når mit brugernavn står oven over min kommentar? o_O
- det er tæt på grænsen
- en del Newz'ere stammer herfra (Hånter, Porre og undertegnede)
...
Hedder det stadig "undertegnede" når mit brugernavn står oven over min kommentar? o_O
http://www.bredebro-camping.dk/
Jeg kan ikke helt finde ud af, om der overhovedet er åbent udenfor sæson, for priserne til højre er ikke dato-bestemt ser det ud til... I dunno, men jeg kan skrive til dem, hvis det er? Det er tæt på indkøb, ser det ud til, og folk kan komme dertil med tog. Og det er tæt på grænsen. Og det ser ud til at være en overkommelig pris, hvis det er de der "pr døgn"-priser til højre, vi går ud fra. Vi skal jo kun være der 1 døgn ca...
Er der stemning?
Jeg kan ikke helt finde ud af, om der overhovedet er åbent udenfor sæson, for priserne til højre er ikke dato-bestemt ser det ud til... I dunno, men jeg kan skrive til dem, hvis det er? Det er tæt på indkøb, ser det ud til, og folk kan komme dertil med tog. Og det er tæt på grænsen. Og det ser ud til at være en overkommelig pris, hvis det er de der "pr døgn"-priser til højre, vi går ud fra. Vi skal jo kun være der 1 døgn ca...
Er der stemning?
Øh... hvad folket lige føler for :P Hvis nogen har lyst til D&D/Munchkin/skak/petanque/whatever, så tager de det med, og hvis folk vil drikke sig hammerlamme og smide tøjet, så gør de det. Jeg tror vi lidt... go with the flow. Så længe vi ikke bliver smidt ud fra campingpladsen :P
Rasmus064 (18) skrev:Nu har jeg ikke fulgt med i noget som helst i lang tid, så måske spørger jeg dumt.
Er det en Nørde Fødselsdagsfest/efterårskomsammen med dungeons and dragons eller er det druk med strip og body shot?
Det skal selvfølgelig være Advanced Dungeons and Dragons!..
Jeg har stadig 3rd edition AD&D Core Rule Book fra Gary Gygax :P
Thoroughbreed (21) skrev:Elskov (1) skrev:
Vi skal fejre hende her
Most awesome tattoo ever :P
Tak xD
Eva, skriv til dem :D
Eva, hvis man er 8 mand giver det 2 hytter og 860 kr - hvorimod en spejderhytte 3-5 km fra Bredebro Camping koster 800 pr døgn, der er plads til 40 mand ... og så er der wifi :P
- men jeg vil overhovedet ikke bestemme noget som helst :D
- men jeg vil overhovedet ikke bestemme noget som helst :D
Jeg var ved at overveje at tage kæresten med til nørd-fest. Grundet de seneste posts, så tror jeg bare jeg undlader det.
Nåjamenaltså... Det kan man aldrig vide? Spørg dem ^_^
Nåjamenaltså... Det kan man aldrig vide? Spørg dem ^_^
Hvilken en af dem? Ballum eller Rømø? - Og hvorfor skal jeg pludselig stå for det :D
Hvilken en af dem? Ballum eller Rømø? - Og hvorfor skal jeg pludselig stå for det :D
Thoroughbreed (28) skrev:#25
Var du fuld da du fik den - aka - er det en du har fortrudt, eller var det gennemtænkt? :D
Synes den er mega awesome, men fandme ikke noget man ser ofte!
Det var ganske gennemtænkt ja :P Havde tegnet den i mange år, nærmest overalt. Jeg fik den faktisk i 19års fødselsdagsgave af mine forældre :D
- oh and ... Ønskelister? Yes please
Eh, ja. Det må vi lige finde ud af. :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.