mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (49) skrev:Caek of Doom (48) skrev:
Eh, ja. Det må vi lige finde ud af. :D
Hvis vi ikke får at vide hvad du ønsker dig, kan du risikere at få en dildo, eller noget værre!
Det kan hun da godt få alligevel.
Ronson (52) skrev:Jeg har kun 30 kr til gave i denne måned (og 17000 kr til chips) så der skal være nogle meget billige ting på den ønskeliste før jeg gider taget noget der minder om en gave med - hvis I kan finde et sted jeg gider sætte mine ben.
Det er jo næste måned, ikke denne ;D
Og det er jo derfor vi nok lige skal bruge tid på at finde ønsker i den...prisklasse :p
Derudover bager vi jo awesome kage (måske flere) til jer! Så deeeeeet
Ronson (56) skrev:Næste måned er endnu værre (hvis man ikke er chipsproducent)
Så køb sgu' da en pose chips til dem hver. Chipsproducenterne vinder. Værterne vinder. I sidste ende vinder du også selv, ved på snedig vis at fråde chipsene, som du alligevel havde købt for kr. 17.000 af, mens ingen kigger.
De havde faktisk tilbud på to poser baconsnacks på den lokale Q8 til 30 kr. Så er budgettet holdt og man har støttet en (måske flere) multinationale virksomheder på samme tid. Det er trods alt dem der holder hjulene i gang, det ved alle.
Bachy (57) skrev:Hey TB, hva størrelse bruger du i trusser, så ku vi gæster slå os sammen og købe et par plettede leopard trusser til dig som værtinde gave, det sammen med Cake's Dildo burde kunne underholde hele flokken weekenden over ;)
o_O
Caek of Doom (55) skrev:Det er jo næste måned, ikke denne ;D
Og det er jo derfor vi nok lige skal bruge tid på at finde ønsker i den...prisklasse :p
Derudover bager vi jo awesome kage (måske flere) til jer! Så deeeeeet
Af kager, så skal der være Brødtorte, Brunsviger, Kanelkage, Drømmekage og Banankage ...
Vi skal hver tage ca 5 kg på den weekend... BASTA!
Vi kunne også kontakte Kanal 5, og høre om de gad lave efterfølgeren til hitserien ... Vi kunne jo kalde det for "Nørderne på Rømø"
http://www.kanal5.dk/sites/kanal5.dk/files/imageca...
http://www.kanal5.dk/sites/kanal5.dk/files/imageca...
Thoroughbreed (26) skrev:Eva, hvis man er 8 mand giver det 2 hytter og 860 kr - hvorimod en spejderhytte 3-5 km fra Bredebro Camping koster 800 pr døgn, der er plads til 40 mand ... og så er der wifi :P
- men jeg vil overhovedet ikke bestemme noget som helst :D
Se, dét er smart :D Den side faldt jeg ikke over. Skal vi tage den i stedet?
Well, den har været brugt før i familien til komsammen ... Faciliteterne er faktisk rimelig gode!..
- plus der er et ekstra annex/horehus til dem der ønsker det.
Well, den har været brugt før i familien til komsammen ... Faciliteterne er faktisk rimelig gode!..
- plus der er et ekstra annex/horehus til dem der ønsker det.
Jeg har fået Doodle-link, jeg har lige svaret og jeg skulle lige til personale møde før jeg var sikker.
EDIT: Det kan også være jeg tager pigebarnet med, dog er hun ikke meget nørdet.
EDIT: Det kan også være jeg tager pigebarnet med, dog er hun ikke meget nørdet.
Det kan jeg godt, men jeg vil lige høre hende hvad hun siger, hun siger nok ja hvis nogen giver en Tempt 9-, Sommersby Pear-cider eller en meget frugtligende vin (Moscato D'asti-ligende).
Det skal også siges at hun ikke taler meget dansk. :)
Vossen (73) skrev:Det kan jeg godt, men jeg vil lige høre hende hvad hun siger, hun siger nok ja hvis nogen giver en Tempt 9-, Sommersby Pear-cider eller en meget frugtligende vin (Moscato D'asti-ligende).
Hvor er hun fra? :) Så længe hun kan engelsk, så går det nok :P Og det med drikkelsen burde vi kunne finde ud af :P
Caek of Doom (67) skrev:Men der er jo kun 6 personer der har svaret i doodlen ._.
Jeg tror bare at vi snart skal bestemme os for dato, så vi kan booke spejderhytten. Jeg ved ikke, om de gerne vil vide det i god tid, eller om vi risikerer at nogle andre lejer den, hvis vi venter.
Elskov (77) skrev:Caek of Doom (67) skrev:Men der er jo kun 6 personer der har svaret i doodlen ._.
Jeg tror bare at vi snart skal bestemme os for dato, så vi kan booke spejderhytten. Jeg ved ikke, om de gerne vil vide det i god tid, eller om vi risikerer at nogle andre lejer den, hvis vi venter.
6-7. Oktober it is! Især fordi jeg er ved at lægge andre planer i oktober også (PAINTBALL!! WOO!).
Jeg kan se at TheAvatar også skal med. :)
Hvis nogle skal med tog, så kan jeg stadig tage 3-4 med fra/til Esbjerg og/eller Bramming.
Hvis nogle skal med tog, så kan jeg stadig tage 3-4 med fra/til Esbjerg og/eller Bramming.
Det kunne tænkes, at jeg skulle skrives på "måske"-listen indtil videre, hvis sådan en findes?! Men smid da gerne Doodle-linket, så er jeg da forberedt :D
Men gider bare ikke, hvis der er alt for mange af de der nørder, iiihh!
Edit: Hvis det nu er, så kommer jeg fra enten Odense eller Kolding.
Edit: Hvis det nu er, så kommer jeg fra enten Odense eller Kolding.
TheAvatar (82) skrev:Det kunne tænkes, at jeg skulle skrives på "måske"-listen indtil videre, hvis sådan en findes?! Men smid da gerne Doodle-linket, så er jeg da forberedt :D
Hvis vi er enige om at fastsætte datoen (er vi det?), så er det lidt overflødigt at sende dig dato-doodle-linket :)
6/7 it is
Voss, mht Asti eller lignende så er min "chef" også tosset med det, så det kan være vi kan finde ud af noget der?..
Anyway, det lyde til at blive til en plan! Jeg snakker lige med chefen, og ser om hun vil med - og skrive hende på den der doodelido
Voss, mht Asti eller lignende så er min "chef" også tosset med det, så det kan være vi kan finde ud af noget der?..
Anyway, det lyde til at blive til en plan! Jeg snakker lige med chefen, og ser om hun vil med - og skrive hende på den der doodelido
Elskov (89) skrev:Hånter (88) skrev:... Man kunne også ringe til dem, for at få en afklaring med det samme? :P
Nu? Jamen, jeg kan nok ikke få fat på nogen nu :P
Har du prøvet?! ;)
Nej, jeg tænkte i morgen? :)
edit: Jeg tænkte bare, at det ville være synd hvis vi fik at vide at hytten er optaget hele måneden ^^,
Hånter (90) skrev:Nu? Jamen, jeg kan nok ikke få fat på nogen nu :P
Har du prøvet?! ;)
Nej, jeg tænkte i morgen? :)
edit: Jeg tænkte bare, at det ville være synd hvis vi fik at vide at hytten er optaget hele måneden ^^, [/quote]
Det er fuldstændigt rigtigt. Jeg ringer i morgen :)
Hvor læge gælder det tilbud?! Det har jeg helt overset ... Vi har kun 2 Asti, en spumante og en champagne tilbage :)
Hvor læge gælder det tilbud?! Det har jeg helt overset ... Vi har kun 2 Asti, en spumante og en champagne tilbage :)
Det er denne:
https://dl.dropbox.com/u/3243656/IMAG0335.jpg
Jeg ved ikke om det er et specielt tilbud, men prisen har da været sådan det sidste halve år.
Det er denne:
https://dl.dropbox.com/u/3243656/IMAG0335.jpg
Jeg ved ikke om det er et specielt tilbud, men prisen har da været sådan det sidste halve år.
Rasmus064 (23) skrev:Jeg er har intet Sønderjylland,
wut?
Rasmus064 (23) skrev:hvis jeg må komme med.
Ville dog lige spørger ind til en ønskeliste når det nu også er fødselsdagsfest.
Selvfølgelig må du komme med :D ønskeliste.. øhm... surprise (buttseks) os? :P
Er du en måske'er eller skal du med? :D
Nu går vi lige ud fra, at det lykkes med spejderhytten:
Hvordan gør vi med betaling? Er der nogen, der frivilligt melder sig til at lægge ud? Skal vi betale vores anddel på forhånd eller i den pågældende weekend? (hvis folk, der har meldt sig til, så også kommer, så bliver det max 80 kr pr. næse)
Nu har jeg skrevet lidt punkter ned, som jeg vil snakke med den ansvarshavende om:
- hvornår kan vi komme, og hvornår skal vi være ude
- indbetalingsdato og -metode
- jeg går ud fra, vi selv skal gøre rent
- hvor må man ryge (er der nogen, der ryger?)
- skal vi selv have sovepose/dyne+pude med eller bare sengelinned
- parkeringsmuligheder (der er vist et par stykker i bil)
- om der er andre praktiske ting, fx om vi selv skal tænde for varmen eller andet Oo
Har I noget at tilføje?
Hvordan gør vi med betaling? Er der nogen, der frivilligt melder sig til at lægge ud? Skal vi betale vores anddel på forhånd eller i den pågældende weekend? (hvis folk, der har meldt sig til, så også kommer, så bliver det max 80 kr pr. næse)
Nu har jeg skrevet lidt punkter ned, som jeg vil snakke med den ansvarshavende om:
- hvornår kan vi komme, og hvornår skal vi være ude
- indbetalingsdato og -metode
- jeg går ud fra, vi selv skal gøre rent
- hvor må man ryge (er der nogen, der ryger?)
- skal vi selv have sovepose/dyne+pude med eller bare sengelinned
- parkeringsmuligheder (der er vist et par stykker i bil)
- om der er andre praktiske ting, fx om vi selv skal tænde for varmen eller andet Oo
Har I noget at tilføje?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.