mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thalion (98) skrev:
Er der nogle dem tæt på grænsen der kan overtales til at tage nogle øller med?
Det vil gøre det hele meget lettere!
Vi kan også lave en fælles indkøbstur den første dag eller sende en nøje udvalgt ekspedition ned til grænsen. Det er trods alt så tæt på.
Elskov (100) skrev:Nu går vi lige ud fra, at det lykkes med spejderhytten:
Hvordan gør vi med betaling? Er der nogen, der frivilligt melder sig til at lægge ud? Skal vi betale vores anddel på forhånd eller i den pågældende weekend? (hvis folk, der har meldt sig til, så også kommer, så bliver det max 80 kr pr. næse)
Nu har jeg skrevet lidt punkter ned, som jeg vil snakke med den ansvarshavende om:
- hvornår kan vi komme, og hvornår skal vi være ude
- indbetalingsdato og -metode
- jeg går ud fra, vi selv skal gøre rent
- hvor må man ryge (er der nogen, der ryger?)
- skal vi selv have sovepose/dyne+pude med eller bare sengelinned
- parkeringsmuligheder (der er vist et par stykker i bil)
- om der er andre praktiske ting, fx om vi selv skal tænde for varmen eller andet Oo
Har I noget at tilføje?
Melder ingen sig, skal jeg nok lægge ud.
Ang. indkøb, tænkte jeg at vi måske kan stikke Thoroughbreed (hvis han er frisk) lidt penge og sende ham en tur over grænsen for drikkevarer/evt. noget spiseligt? Der er vidst lidt at spare på det.
Ellers smutter vi vel bare en tur i en lokal shop, evt. Bilka og køber ind?
Indkøbstur FTW! :D
Hånter (105) skrev:Melder ingen sig, skal jeg nok lægge ud.
Ang. indkøb, tænkte jeg at vi måske kan stikke Thoroughbreed (hvis han er frisk) lidt penge og sende ham en tur over grænsen for drikkevarer/evt. noget spiseligt? Der er vidst lidt at spare på det.
Ellers smutter vi vel bare en tur i en lokal shop, evt. Bilka og køber ind?
Indkøbstur FTW! :D
Den er jeg med på, men når jeg skrev betaling, så tænkte jeg nu mere på betaling af hytten :P
Hytten:
Rigtig gode parkeringsmuligheder
Svjv skal der kun tages sengelinned med
Godt udrustet køkken, så vi kan sagtens lave noget mad
En mega lækker bålplads
Indkøb:
Vås! Vest-siden har mega gode indkøbsmuligheder! Der er f.eks. en rigtig slagter kontra Otto Duborg o.l.
Jeg kan snildt fylde bagagerummet med øl/cider/kød/mad
Diverse:
Eva, ringer du til hytten?
Og der er absolut intet galt med hverken hus i Tønder eller Asti-lager! Og Morten - dit ski'e kolonihavehus kan sgu ligge i min have 5 gange! :D
- og så er 120 kvm nok til to mand ;)
Rigtig gode parkeringsmuligheder
Svjv skal der kun tages sengelinned med
Godt udrustet køkken, så vi kan sagtens lave noget mad
En mega lækker bålplads
Indkøb:
Vås! Vest-siden har mega gode indkøbsmuligheder! Der er f.eks. en rigtig slagter kontra Otto Duborg o.l.
Jeg kan snildt fylde bagagerummet med øl/cider/kød/mad
Diverse:
Eva, ringer du til hytten?
Og der er absolut intet galt med hverken hus i Tønder eller Asti-lager! Og Morten - dit ski'e kolonihavehus kan sgu ligge i min have 5 gange! :D
- og så er 120 kvm nok til to mand ;)
Betaling:
Hvis Morten ligger ud - så skal vi lige have fundet ud af kontonummer og hvor meget vi skal give pro person.
Skal det forøvrigt være en fællespulje til indkøb i Tyskland? Eller skal jeg bare være en fælles slave?..
Hvis Morten ligger ud - så skal vi lige have fundet ud af kontonummer og hvor meget vi skal give pro person.
Skal det forøvrigt være en fællespulje til indkøb i Tyskland? Eller skal jeg bare være en fælles slave?..
Thoroughbreed (111) skrev:Betaling:
Yes, den tager vi i morgen - hvis hytten bliver godkendt og kan bestilles.
Indkøbstur tænker jeg lidt fælles? På den anden side, drikker nogle helt klart mere end andre (Porre'n!) ;)
Jeg skriver sikkert en lang smøre i morgen, hvis jeg får et ja omkring hytten.
Hvis jeg får et nej, skal vi igang med plan B :P
Mht indkøb, kan folk jo "bestille", hvad og hvor meget de vil have at drikke. Så kan nogle jo slå sig sammen om en ramme øl e.l., hvis de vil... Og så kan priserne fordeles på folk bagefter. Ved I, hvad jeg mener?
^Altså, hvis vi sender en sønderjyde til Tyskland
Hvis jeg får et nej, skal vi igang med plan B :P
Mht indkøb, kan folk jo "bestille", hvad og hvor meget de vil have at drikke. Så kan nogle jo slå sig sammen om en ramme øl e.l., hvis de vil... Og så kan priserne fordeles på folk bagefter. Ved I, hvad jeg mener?
^Altså, hvis vi sender en sønderjyde til Tyskland
Altså sidst var det en 50 årsdrukorgie fødselsdagsfest ... Jeg tror at reglerne er lidt alá "i skal ikke smadre lortet totalt, i såfald er det fandme for egen regning" ... Omvendt, er det nok heller ikke iorden hvis "Kongerne" kom forbi, men vores lille familie-fest er helt 10-4!
Altså sidst var det en 50 års
Hånter (112) skrev:På den anden side, drikker nogle helt klart mere end andre (Porre'n!)
Jeg er relativt dehydreret for tiden så der skal ikke meget alkohol til.
2 øl og 2 glas vin, og nu føler jeg trang til at høre nickelback.
Husker folk at tænke på lyd og så'n. Hvis der skal drikkes skal der ofte være plads til Spotify/Youtube, og gerne i en lydkvalitet over iPod-dock niveau...
Ved dog ikke om hytten har udstyr i den stil. (TB?)
Tænker du kun på smøger, eller også heroin og deslige?
Hmmm. Tror jeg er en kvart måske.
Ved dog ikke om hytten har udstyr i den stil. (TB?)
Elskov (100) skrev:(er der nogen, der ryger?)
Bilen har BOSE, så det er vel intet problem? :p
Kidding aside, så har hytten musik, dog er det begrænset til radio, men hvad er der nu galt med P3?.. Dog tror jeg bestemt at den har aux indgang!
Bilen har BOSE, så det er vel intet problem? :p
Kidding aside, så har hytten musik, dog er det begrænset til radio, men hvad er der nu galt med P3?.. Dog tror jeg bestemt at den har aux indgang!
Nu lader det til at i har fundet en hytte, måske, agtigt, men jeg vil alligevel lige advare mod campingpladser - Alle de gange jeg har været med til nørd-træf på en campingplads er campingmutter blevet pisse sur fordi vi larmede efter midnat - og ikke engang LÅÅLÅÅLÅÅ larm, bare snakken. Bitches, steer clear.
Hånter (123) skrev:klik!
Den er også optaget.
Hvad siger I til denne? Den er godt nok dyrere.
Eller: http://www.hyttefortegnelsen.dk/hytte/253
Var der en i Bylderup?.. Det er også fair nok :D
Var der en i Bylderup?.. Det er også fair nok :D
[url=www.troldhoj.dk]Evt Troldhøj?[/url]
www.troldhoj.dk/
Ka af en eller anden sjov grund ikke formatere det som et link ;(
Eller damdam[/url
eller [url=http://www.visitsonderborg.com/danmark/da-dk/menu/turist/overnatning/lejrskolerhytter/produktside/gdk025805/lejrskolen-nord-als-idraetscenter.htm?CallerUrl=1#]dam didam
www.troldhoj.dk/
Eller damdam[/url
eller [url=http://www.visitsonderborg.com/danmark/da-dk/menu/turist/overnatning/lejrskolerhytter/produktside/gdk025805/lejrskolen-nord-als-idraetscenter.htm?CallerUrl=1#]dam didam
Bachy (137) skrev:[url=www.troldhoj.dk]Evt Troldhøj?[/url]
www.troldhoj.dk/
Eller damdam[/url
Troldhøj er optaget. Og de der feriehytter er da alt for dyre :/
http://www.krusaacamping.dk/hytte-dk.html
Hvad med sådan to 7-mands hytter? Det bliver nok under 200 kr hver.
Bachy, de der links synes jeg er hamrende forvirrende :( Jeg får forvildet mig ind på de samme dyre hytter, som du linkede til sidst.
Hvad med sådan to 7-mands hytter? Det bliver nok under 200 kr hver.
Bachy, de der links synes jeg er hamrende forvirrende :( Jeg får forvildet mig ind på de samme dyre hytter, som du linkede til sidst.
Mnc (119) skrev:Elskov (100) skrev:(er der nogen, der ryger?)
Skal jeg give en fed?
Er der virkelig ikke nogen, der kender nogen med en kælder/et fællesareal, som vi kan bruge næsten gratis?
Hvis ikke, og det så bliver nødt til at være et lejet sted, så:
**I MORGEN INDEN KL. 18 VIL VI VIDE, HVEM DER HELT SIKKERT KOMMER
Hvis vi ikke ved, hvor mange vi bliver, så er det svært at bestille noget.
Jeg tror vi må satse på Kruså Camping, som jeg linkede til før. Hvis dem på doodlen kommer + 2-3 dertilhørende kærester, så bliver det nok omkring 165-180 kr pr person, så vidt jeg kan regne ud.
Jer, der har skrevet måske, skal melde ud inden i morgen kl 18, ellers kommer I ikke med. (fordi der ikke er mange pladser i hytterne tilbage, forudsat at de tilmeldte dukker op. Og hvis vi skal leje endnu en hytte, så stiger prisen - medmindre vi kan fylde den op, selvfølgelig)**
NB: ovenstående gælder kun, hvis ingen kan diske op med en kælder/et hus, der kan lånes.
Hvis ikke, og det så bliver nødt til at være et lejet sted, så:
**I MORGEN INDEN KL. 18 VIL VI VIDE, HVEM DER HELT SIKKERT KOMMER
Hvis vi ikke ved, hvor mange vi bliver, så er det svært at bestille noget.
Jeg tror vi må satse på Kruså Camping, som jeg linkede til før. Hvis dem på doodlen kommer + 2-3 dertilhørende kærester, så bliver det nok omkring 165-180 kr pr person, så vidt jeg kan regne ud.
Jer, der har skrevet måske, skal melde ud inden i morgen kl 18, ellers kommer I ikke med. (fordi der ikke er mange pladser i hytterne tilbage, forudsat at de tilmeldte dukker op. Og hvis vi skal leje endnu en hytte, så stiger prisen - medmindre vi kan fylde den op, selvfølgelig)**
NB: ovenstående gælder kun, hvis ingen kan diske op med en kælder/et hus, der kan lånes.
Elskov (146) skrev:**I MORGEN INDEN KL. 18 VIL VI VIDE, HVEM DER HELT SIKKERT KOMMER
Hvad så med folk som jeg selv hvor besværet med at komme frem er en betydelig faktor og derfor ikke vil tilmelde sig før et sted er fundet? :D
180 Pro person? Man kan sguda finde vandrerhjem der er billigere o_O
Oh well, jeg skal ikke klage :)
Bare det ikke bliver alt for langt væk, for gider ikke bruge 3 timer i bil o_O
Oh well, jeg skal ikke klage :)
Bare det ikke bliver alt for langt væk, for gider ikke bruge 3 timer i bil o_O
SlettetBruger (147) skrev:Hvad så med folk som jeg selv hvor besværet med at komme frem er en betydelig faktor og derfor ikke vil tilmelde sig før et sted er fundet? :D
Så må vi bestemme os for et sted, men der har ikke været meget respons på forslag :P
TB: I know, men på vandrehjem kan vi nok ikke sidde og smålarme og hyggedrikke alt det vi vil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.