mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er da en ret stor grøn plads i gården ved min lejlighed... Men der må ikke larmes efter 2359, og skal være musestille 0059.
Altså - je kan vel i princippet låne fællesstuen på brandstationen ... Men der er ingen overnatningsmuligheder, og hvis det er der det skal holdes er der sandsynlighed for at jeg smutter midt i det hele ^_^
Glæder mig til at blir opdateret i morgen :D
Glæder mig til at blir opdateret i morgen :D
Kæresten og jeg er meldt til, jeg kan endda tage Porre og hans dulle med. Jeg synes dog nok det bliver LIDT dyrt hvis jeg skal betale 360 kroner +/-.
Jeg er jo bare en stakkels fattig studerende der ofte pendler mellem Esbjerg, Horsens og Sønderborg. (Det bliver sku' dyrt i længden!)
Jeg er jo bare en stakkels fattig studerende der ofte pendler mellem Esbjerg, Horsens og Sønderborg. (Det bliver sku' dyrt i længden!)
Neeeej! Vi skal fandme ikke over kongeåen!.. Gider som sagt ikke bruge mere end en times tid i bilen :P
Menereeh, hvad med Aabæk hytten??
Menereeh, hvad med Aabæk hytten??
Hvis vi finder en nord for kongeåen og TB siger NARJ!!!!, så tager jeg lige forbi han i weekend og banker ham på plads!
Vossen (164) skrev:Hvis vi finder en nord for kongeåen og TB siger NARJ!!!!, så tager jeg lige forbi han i weekend og banker ham på plads!
Hvis det bliver nordpå, kunne sønderjyderne jo også slå sig sammen i én bil, så turen bliver knapt så kedelig :P Hvis det er dét, der trykker.
Det bliver i sønderjylland - basta! :P
- du kan jo bare hoppe på et sydgående tog, og stige af lige inden de begynder at snakke tysk ;)
- du kan jo bare hoppe på et sydgående tog, og stige af lige inden de begynder at snakke tysk ;)
Thoroughbreed (171) skrev:#170
Du kan jo bare stige på et nordgående tog og stige af lige inden toget rammer vandet.
... men jeg håber virkelig, vi kan få Vadehavslejrskolen.
borup: Du kan jo tage lyntoget til Aarhus og så følges med mig og Caek til Kolding, hvor vi kan hentes (?!). Men nu må vi se, om det overhovedet bliver Sønderjylland. Hvis ikke, så må vi vist undvære TB :P
Der er også Egebjerghytten lidt uden for svenstrup. Kan ikke huske, om jeg allerede har linket til den.
Elskov (173) skrev:Der er også Egebjerghytten lidt uden for svenstrup. Kan ikke huske, om jeg allerede har linket til den.
På fynsland! Jeg hylder! 4,1 km fra stationen i Svendstrup, det burde kunne klares hvis der er en bil.
Elskov (173) skrev:Der er også Egebjerghytten lidt uden for svenstrup. Kan ikke huske, om jeg allerede har linket til den.
Rengøring i sig selv koster 900 kr Oo Og der står intet om, at man kan gøre det selv.
.... ooog den er først ledig d. 20.-21. okt. -.-
Altså, hvis i vil ha' en kælder og ikke har noget problem med Sønderborg, så er der festkælderen i Sønderskov Kollegiet. I kan nok få den for 400 dask for weekenden over.
Jeg er tidligere frivillig der, men eftersom jeg ikke kommer med kan jeg kun anbefale det (ikke få det gratis :().
Jeg er tidligere frivillig der, men eftersom jeg ikke kommer med kan jeg kun anbefale det (ikke få det gratis :().
Sønderborg er fint for mig. Dog er uge 42 (20-21 oktober) ikke, der er jeg nok med damen og damens søster i Estland.
Vossen (192) skrev:Han ville jo slide hans 5-fingre op ved at gå så langt
Levetid for fivefingers før de begynder at se slidte ud: 2000km.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.