mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (203) skrev:Mig og min dame - prohaps, vi må se hvor gode overtalelsesevner Vossen har!..
Hånter (200) skrev:Der skulle være mulighed for overnatning - jeg har ikke spurgt, men det skulle være under sammen vilkår som sidste Newz fest.
Tag en madras/sovepose med (jeg har også sådan en luftmadras-ting til to) og så sover man på "gulvet" :)
Edit: Selvfølgelig skal du da med, Thoroughbreed! Med eller uden hustru!
Betyder det... (?)
01: Hånter
02: Vossen
03: Porre
04: Elskov
05: Caek
06: Vossens dame
07: Thoroughbreed
08: Thoroughbreeds dame
09: Ronson
10: Thalion
01: Hånter
02: Vossen
03: Porre
04: Elskov
05: Caek
06: Vossens dame
07: Thoroughbreed
08: Thoroughbreeds dame
09: Ronson
10: Thalion
Hånter, så overtal damen - hun mener at vi er for nørdede, og at hun ikke passer i selskabet ... Bla bla bla
- edit -
Tog Porre ikke damen med?
- edit -
Thoroughbreed (209) skrev:Hånter, så overtal damen - hun mener at vi er for nørdede, og at hun ikke passer i selskabet ... Bla bla bla
- edit -
Tja, indtil videre er der med sikkerhed: L-skov, Caek og Vossens dame. Det virker da ikke så nørdet. Jeg er ikke 100% sikker på at Porre ville have damen med.
Ellers må du selv afsted, Thoroughbreed :)
Hvor mange kan vi være i det lokale, Hånter? :O ...eller..hvor mange må vi være? :P
For så kan jeg evt. lige invitere nogle venner med. Så bliver det også billigere for os alle sammen D:
For så kan jeg evt. lige invitere nogle venner med. Så bliver det også billigere for os alle sammen D:
Min "chef" er dog på arbejde i morgen, så hende kan du/i ikke overtale ;)
- sig mig, købte jeg ikke en WRT54G'er med dd-wrt af dig for et års tid siden?.. Eller var det RonRon o_O
- sig mig, købte jeg ikke en WRT54G'er med dd-wrt af dig for et års tid siden?.. Eller var det RonRon o_O
Du skal da ikke bare tage vildt fremmede mennesker med! Hvad tror du det er? En fødselsdagsfest!...
Oh ... wait
Du skal da ikke bare tage vildt fremmede mennesker med! Hvad tror du det er? En fødselsdagsfest!...
Oh ... wait
Caek of Doom (220) skrev:Kan jeg evt. låne en madras af en eller anden?
Jeg har både en tyk og en tynd luftmadras. Men jeg har kun en fodpumpe til den store, så den tager en evighed at få luft i. Og jeg ved faktisk ikke, om den er tæt, nu jeg tænker over det. Hmm... nevermind, then! xD
caek er ude på noget... Lad være med at hoppe på den, guys!
Nu må I holde op, det var en WRT54GL!
Thoroughbreed (214) skrev:#211
Vossen (215) skrev:#214
Det var af RonRon. Jeg kunne aldrig finde på at sælge WRT54G'ere!
Nu må I holde op, det var en WRT54GL!
Hånter (224) skrev:Som sagt, har jeg en dobbelt luftmadras (de dersens, som puster sig selv op ved hjælp af lidt el) - jeg regner med at jeg sover hjemme, nu hvor jeg alligevel bor så tæt på :p
Hånter! Er der køkken eller skal kagerne laves på forhånd? :D Kagerne er vigtige!
Hånter (224) skrev:Som sagt, har jeg en dobbelt luftmadras (de dersens, som puster sig selv op ved hjælp af lidt el) - jeg regner med at jeg sover hjemme, nu hvor jeg alligevel bor så tæt på :p
Awesome!
Elskov (225) skrev:Hånter (224) skrev:Som sagt, har jeg en dobbelt luftmadras (de dersens, som puster sig selv op ved hjælp af lidt el) - jeg regner med at jeg sover hjemme, nu hvor jeg alligevel bor så tæt på :p
Hånter! Er der køkken eller skal kagerne laves på forhånd? :D Kagerne er vigtige!
Jeg TROR der er et køkken - du får lige et svar senere, når jeg er 100% sikker (jeg ringer og spørger i morgen).
Vossen (227) skrev:Eller bor han jo tæt på, så kan i bare lave dem hjemme hos ham.
Det kunne også være en mulighed.
Hvad med at oprette en annonceringstråd til dem der ikke læse det hele her. Bare med information om tid, sted osv. Eventuel også en henvisning til denne tråd.
Nevermind then ^_^
Bliver ganske interessant - I får lige svar i løbet af los weekendos
.. Det går lige op for mig, at jeg er i Haderslev lørdag d. 6 oktober til brandøvelse >_<
Vi plejer dog at være færdig ved 14-15 tiden ... Kan være jeg bliver lettere forsinket (hvis festen starter kl 14)
...
Oh!
Og det er vel ikke en decideret drukfest? Vel?
Vi plejer dog at være færdig ved 14-15 tiden ... Kan være jeg bliver lettere forsinket (hvis festen starter kl 14)
...
Oh!
Og det er vel ikke en decideret drukfest? Vel?
sgt.borup (237) skrev:æhh.. Aalborg >< Kolding, det er over 200 km væk, hurtigt slag på tasken er det 400 kr i togbillet frem og tilbage hvis jeg finder nogen på tilbud, jeg vil ikke afvise at jeg kommer, men skal i hvert fald konsultere mit budget
Det er da i det mindste kun et tog du skal i :P
- var der forøvrigt ikke nogen der havde et eller andet med en bil eller hvad-ved-jeg fra Horsens eller whatnot?..
Lige pt. ser der ud til at jeg kommer +1 ... Yay ^_^
Hvad fanden laver du eg... Nevermind
---
Generelt, kan vi ikke lige få en opdatering over den nuværende status
- Tilmeldte
- Lokation
- Hvad skal vi have med
- Skulle jeg være en "jeghandlerpådenandensideafgrænsen"-slave?
- Hvem skal have hvad med
- Diverse
- Hvad tid skal vi være der?
Hvad fanden laver du eg... Nevermind
---
Generelt, kan vi ikke lige få en opdatering over den nuværende status
- Tilmeldte
- Lokation
- Hvad skal vi have med
- Skulle jeg være en "jeghandlerpådenandensideafgrænsen"-slave?
- Hvem skal have hvad med
- Diverse
- Hvad tid skal vi være der?
sgt.borup (237) skrev:æhh.. Aalborg >< Kolding, det er over 200 km væk, hurtigt slag på tasken er det 400 kr i togbillet frem og tilbage hvis jeg finder nogen på tilbud, jeg vil ikke afvise at jeg kommer, men skal i hvert fald konsultere mit budget
Nu tjekkede jeg for dig :P Med DSB Orange kan du få turen + pladsbillet for 178 kr. Men du er så først i Kolding kl 19.40.
Elskov (242) skrev:sgt.borup (237) skrev:æhh.. Aalborg >< Kolding, det er over 200 km væk, hurtigt slag på tasken er det 400 kr i togbillet frem og tilbage hvis jeg finder nogen på tilbud, jeg vil ikke afvise at jeg kommer, men skal i hvert fald konsultere mit budget
Nu tjekkede jeg for dig :P Med DSB Orange kan du få turen + pladsbillet for 178 kr. Men du er så først i Kolding kl 19.40.
tak Elskov, havde også bemærket det :-) jeg skal lige se på det, går og venter ængsteligt på varmeopgørelse her sidst i september
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.