mboost-dp1
Newz.dk Fødselsdagsfest/efterårskomsammen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vossen (253) skrev:vel I ikke stoppe?!
Kan ikke lige gennemskue om du lavede et lille i med vilje, så for en sikkerheds skyld retter jeg lige på dig.
Kan vi ikke lige få en opdaterings-post, eller noget i den dur?
HVOR er det
HVEM kommer
HVAD skal man have med
HVAD koster det
Skal JEG handle i Tyskland
^_^
HVOR er det
HVEM kommer
HVAD skal man have med
HVAD koster det
^_^
#248 + 256:
Det er korrekt. Tricket består i, at man køber en billet over storebelt også får 50% i rabat, også kan det betale sig alligevel - næsten uanset hvad. DSB kunne også bare sænke priserne, men det er for nemt.
Man behøver ikke sidde i toget for at få en Orange. ;)
Lavede samme trick i 2005 hvor jeg tog til Holland. Sparede fa'me 2000 dask - fordi DSB arrangerede hele lortet. xD
Det er korrekt. Tricket består i, at man køber en billet over storebelt også får 50% i rabat, også kan det betale sig alligevel - næsten uanset hvad. DSB kunne også bare sænke priserne, men det er for nemt.
Man behøver ikke sidde i toget for at få en Orange. ;)
Lavede samme trick i 2005 hvor jeg tog til Holland. Sparede fa'me 2000 dask - fordi DSB arrangerede hele lortet. xD
Thoroughbreed (261) skrev:Kan vi ikke lige få en opdaterings-post, eller noget i den dur?
HVOR er det
HVEM kommer
HVAD skal man have med
HVAD koster det
^_^
HVOR er det - 6000 Kolding
HVEM kommer - Se side 5.
HVAD skal man have med - liggeunderlag/soveting/(computer?) - Indtil videre.
HVAD koster det - det kommer an på hvor mange vi er.
Skal JEG handle i Tyskland - Opdatering følger (ja :D )
01: Hånter
02: Vossen
03: Porre
04: Elskov
05: Caek
06: Vossens dame
07: Thoroughbreed
08: Thoroughbreeds dame
09: Ronson
10: Thalion
- er det den færdige liste?
... Jeg har lige mødt Vossen - og han fik mig overtalt til at komme til hyggefesten - han tager nemlig et diskettedrev med til mig :D
But ofc! Det er jo en blå/sort Linksys! Vist endda før det hed "by Cisco"?
But ofc! Det er jo en blå/sort Linksys! Vist endda før det hed "by Cisco"?
Jamen hvad nu hvis jeg ikke vil møde en sergent? ^_^
Jamen hvad nu hvis jeg ikke vil møde en sergent? ^_^
Der overvejer at kigge ned.. Men nu er der efterhånden så mange sider at jeg er blevet forvirret..
Correct me if i'm wrong:
6-7 okt, i Kolding, der bliver købt våde vare ved grænsen og mad ville også være noget fælles?
Og måske vigtigst af alt.. Er det handicapvenligt :)?
Correct me if i'm wrong:
6-7 okt, i Kolding, der bliver købt våde vare ved grænsen og mad ville også være noget fælles?
Og måske vigtigst af alt.. Er det handicapvenligt :)?
Ellers kan vi gøre det handicapvenligt?..
Skal vi ikke lige have lavet en "det skal vi have på den forkerte side af grænsen"?
Ellers kan vi gøre det handicapvenligt?..
Skal vi ikke lige have lavet en "det skal vi have på den forkerte side af grænsen"?
minimuun (283) skrev:Og måske vigtigst af alt.. Er det handicapvenligt :)?
Hånter (eller folk, der var med sidst?) må lige fortælle, om der er mange trapper e.l. Snakker vi kørestol?
spand-online (279) skrev:Jeg kommer gerne, men der skal være nogen der sige jeg skal. Ellers gider jeg ikke :)
Oo... wut
Elskov (285) skrev:minimuun (283) skrev:Og måske vigtigst af alt.. Er det handicapvenligt :)?
Hånter (eller folk, der var med sidst?) må lige fortælle, om der er mange trapper e.l. Snakker vi kørestol?
Vi snakker manuel kørestol, og en lettere charmerende pingvin-gang når lejligheden byder sig :) Så længe det ikke foregår på 4. sal uden elevator burde det gå fint!
Det burde sgisme ikke være noget problem! Det kan vi nok sagtens få ordnet - også selvom det skulle være 4 sal uden elevator ;)
Det burde sgisme ikke være noget problem! Det kan vi nok sagtens få ordnet - også selvom det skulle være 4 sal uden elevator ;)
Ja, jeg er i hvert fald opsat på at være hjælper for en dag :)
Ja, jeg er i hvert fald opsat på at være hjælper for en dag :)
11: Dreadnought
12: Bachy
13: (PowerPatrick)
12: Bachy
13: (PowerPatrick)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.