mboost-dp1

Newz.dk's nye feminine profil

Gå til bund
Gravatar #1 - SmackedFly
14. feb. 2008 20:39
Jeg er udemærket klar over at IT branchen mangler kvinder, og jeg skal da stå først på listen over folk der ærligt skal indrømme at feminisme i IT branchen ikke ville være det værste.

...Men...

Nu har jeg lige en enkelt gang gjort den fejl at besøge Newz.dk med en browser uden pop-up blocker på, og hvad ser jeg... Et syn der dræner tostestoron direkte ud af nosserne på mig.

Kort sagt, i kunne måske finde en lidt mere nænsom måde at gøre det på end L'oreal reklamer!!!
Gravatar #2 - rackbox
14. feb. 2008 22:02
#1 popupblocker???
Gravatar #3 - holmen
14. feb. 2008 22:23
#1 Du vil måske hellere se han og hansi smøre kaktusolie ud over hinanden? Eller hvad har du imod lorealreklamerne (har ikke set dem, men har de ikke bar kvindehud?)?
Gravatar #4 - holmen
14. feb. 2008 22:24
hans* og hansi**
Gravatar #5 - SmackedFly
14. feb. 2008 22:51

Oops...Øhm, det er slang for øl oplukker... :\ Jeg var tørstig da jeg skrev indlægget...

*Gemmer sig*
Gravatar #6 - SmackedFly
14. feb. 2008 22:52
Ahhh, okay... Jeg mente selvfølgelig ad blocker...
Gravatar #7 - MetteVoldum
15. feb. 2008 10:18
Kan det ikke have noget at gøre med at på ALLE freeways hjemmesider, kører der de samme reklamer, jeg har profiler på Netdate, arto, dating og newz.. Og synes da det er de samme reklamer.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
15. feb. 2008 10:25
Det er sådan at folk kan få fjernet alle de rynker i fjæset, som de får af at se sure ud hver gang der ikke lige kommer en nyhed som passer 100 pct. til dem!!

/surt opstød

Bl.a. rackbox har sagt det før, at der vil gå noget tid inden reklame systemet bliver 112 pct. tilbasset newz.dk.

Det er dog blevet meget meget bedre siden de første tråde omkring reklamerne, og tror faktisk at Loreal reklamen er den første irrelevante reklame på newz.dk i meget lang tid.. Har i hvert fald ikke lagt mærke til flere.
Gravatar #9 - T-Hawk
15. feb. 2008 10:32
Hvad med alle dem for Dating.dk? Og spigo.dk?
Gravatar #10 - NioBe
15. feb. 2008 10:52
tror det er noget licens noget de betaler for de reklamer.... Også dem der sender dem ud, sender de forskellige ting ud til radom sider... og ikke bare til hvert enkelt...
Gravatar #11 - MiniatureZeus
15. feb. 2008 11:39
Der vil altid være freeway (deriblandt dating.dk osv) reklamer på en Freeway side (deriblandt newz.dk)
Gravatar #12 - holmen
15. feb. 2008 11:41
Kunne være sjovt at se en statistik over antal klik på de forskellige reklamer.
Gravatar #13 - T-Hawk
15. feb. 2008 11:43
Hvornår er newz.dk blevet "en Freeway side". Jeg troede bare det var et samarbejde. Tror de virkelig at newz.dk er den rette målgruppe for? Der er allerede nu en vist modvilje mod dating.dk, arto.dk osv. og det bliver nok ikke bedre før de har "overtaget" os
Gravatar #14 - MiniatureZeus
15. feb. 2008 11:55
#13 omg slap da lige af mini bs! :P

Har ik tid til at pensle det ud nu, men freeway og newz.dk er stadigvæk kun et samarbejde, hvor freeway så håndtere reklamerne, derfor vil der være freeway reklamer på newz.dk, som de mener er relevante for brugerne, og ikke kun dig. Det er jo et faktum at rigtig mange spiller online på nettet, derfor er spigo.dk bl.a. repræsenteret på newz.dk som en reklame. Det samme gør sig gældene for Spigo.dk
Gravatar #15 - MiniatureZeus
15. feb. 2008 11:55
*mente dating.dk istedet for spigo i sidste sætning.
Gravatar #16 - hgul
15. feb. 2008 12:03
#13 Det er da bare fordi I ikke ved hvad I går glip af.

Hende "Eyes-Only" der ofte bliver vist i datingreklamerne er ikke helt skidt selvom hun er blond* :-P

* Jeg kender hende - nogen der skal have kontaktoplysninger? :-D
Gravatar #17 - punctilio
15. feb. 2008 13:58
L'oreal reklamen er da til de mange
tøser vi har her på siden...
Gravatar #18 - myplacedk
15. feb. 2008 14:02
jeg har profiler på Netdate, arto, dating og newz..

Det overrasker mig egentlig ikke. ;-)
Gravatar #19 - themuss
15. feb. 2008 14:04
#18 Puha, jeg aner ikke hvad jeg skal rate dit indlæg.... Sjov, relevant eller tragisk? ;)
Gravatar #20 - Trogdor
15. feb. 2008 17:41
Ja, jeg vasker heller ikke hår.
Gravatar #21 - Norrah
15. feb. 2008 18:11
#20 det er sgu da ingen ting, jeg har ikke været i bad siden d. 23 september 07.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login