mboost-dp1
Newz.dk's nye feminine profil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er udemærket klar over at IT branchen mangler kvinder, og jeg skal da stå først på listen over folk der ærligt skal indrømme at feminisme i IT branchen ikke ville være det værste.
...Men...
Nu har jeg lige en enkelt gang gjort den fejl at besøge Newz.dk med en browser uden pop-up blocker på, og hvad ser jeg... Et syn der dræner tostestoron direkte ud af nosserne på mig.
Kort sagt, i kunne måske finde en lidt mere nænsom måde at gøre det på end L'oreal reklamer!!!
...Men...
Nu har jeg lige en enkelt gang gjort den fejl at besøge Newz.dk med en browser uden pop-up blocker på, og hvad ser jeg... Et syn der dræner tostestoron direkte ud af nosserne på mig.
Kort sagt, i kunne måske finde en lidt mere nænsom måde at gøre det på end L'oreal reklamer!!!
Oops...Øhm, det er slang for øl oplukker... :\ Jeg var tørstig da jeg skrev indlægget...
*Gemmer sig*
Oops...Øhm, det er slang for øl oplukker... :\ Jeg var tørstig da jeg skrev indlægget...
*Gemmer sig*
Kan det ikke have noget at gøre med at på ALLE freeways hjemmesider, kører der de samme reklamer, jeg har profiler på Netdate, arto, dating og newz.. Og synes da det er de samme reklamer.
Det er sådan at folk kan få fjernet alle de rynker i fjæset, som de får af at se sure ud hver gang der ikke lige kommer en nyhed som passer 100 pct. til dem!!
/surt opstød
Bl.a. rackbox har sagt det før, at der vil gå noget tid inden reklame systemet bliver 112 pct. tilbasset newz.dk.
Det er dog blevet meget meget bedre siden de første tråde omkring reklamerne, og tror faktisk at Loreal reklamen er den første irrelevante reklame på newz.dk i meget lang tid.. Har i hvert fald ikke lagt mærke til flere.
/surt opstød
Bl.a. rackbox har sagt det før, at der vil gå noget tid inden reklame systemet bliver 112 pct. tilbasset newz.dk.
Det er dog blevet meget meget bedre siden de første tråde omkring reklamerne, og tror faktisk at Loreal reklamen er den første irrelevante reklame på newz.dk i meget lang tid.. Har i hvert fald ikke lagt mærke til flere.
Der vil altid være freeway (deriblandt dating.dk osv) reklamer på en Freeway side (deriblandt newz.dk)
#13 omg slap da lige af mini bs! :P
Har ik tid til at pensle det ud nu, men freeway og newz.dk er stadigvæk kun et samarbejde, hvor freeway så håndtere reklamerne, derfor vil der være freeway reklamer på newz.dk, som de mener er relevante for brugerne, og ikke kun dig. Det er jo et faktum at rigtig mange spiller online på nettet, derfor er spigo.dk bl.a. repræsenteret på newz.dk som en reklame. Det samme gør sig gældene for Spigo.dk
Har ik tid til at pensle det ud nu, men freeway og newz.dk er stadigvæk kun et samarbejde, hvor freeway så håndtere reklamerne, derfor vil der være freeway reklamer på newz.dk, som de mener er relevante for brugerne, og ikke kun dig. Det er jo et faktum at rigtig mange spiller online på nettet, derfor er spigo.dk bl.a. repræsenteret på newz.dk som en reklame. Det samme gør sig gældene for Spigo.dk
#20 det er sgu da ingen ting, jeg har ikke været i bad siden d. 23 september 07.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.