mboost-dp1

Nice nyheds flow!

Gå til bund
Gravatar #1 - svappe
27. apr. 2006 14:00
Lækkert med det gode nyheds flow der har været på det sidste!

Thumbs IP!

Men hvorfor?
Gravatar #2 - Acro
27. apr. 2006 14:05
Fordi vi kan!

Jeg kan ikke rigtigt se, hvad vi skal svare på spørgsmål? Vi behøver vel ikke redegøre for en forbedring ;-)
Gravatar #3 - svappe
27. apr. 2006 14:29
Ja, for så kan brugerne træde i "Hvorfor først nu!"

Skal jo brokke over et eller andet ;)

Nej, spøg til side.. Tak for det, gør det lidt nemmere at have en 5mins pause fra arb :)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
27. apr. 2006 14:41
Ja det er sQ rigtig!

men kunne bedre lide det før, nu har jeg omkring 20 nye post som skal læses hele tiden hvis man skal følge med :S

Ej det er GAS!! :P

Men det var da på tide at nyhedsflowet kom op i et nivau hvor i reelt kan kalde jeg et rigtigt nyheds site! :D
Gravatar #5 - Acro
27. apr. 2006 15:12
newz.dk er baseret på frivillig arbejdskraft. Der er ikke nogle af os, der er ansat, eller som alene arbejder på newz.dk (tro det eller ej, men vi har faktisk arbejde/uddannelse og et socialt liv at passe).

newz.dk er dog ikke kun baseret på den frivillige arbejdskraft i blandt redaktører. newz.dk er også baseret på brugerdeltagelse. Vi har så mange brugere, at hvis hver bare indsender en om året, så vil det være umuligt at følge med herinde. Hvis det går for langsomt, så kig på de sider, som vi ofte linker til og find* noget materiale til os. Det hjælper os allesammen, og det er jo netop idéen med siden.

*) Find og renskriv: en nyhed, der er skrevet i et pænt sprog kommer på langt hurtigere, da der er mindre ting at forholde sig til. Det er let at godkende en nyhed, hvis indsenderen har arbejdet lidt med den, men hvis man bare modtager et link, så ryger det bagerst i køen, hvis man overhovedet har tid til at checke kilden og renskrive.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login