mboost-dp1

Nyhed slettet

Gå til bund
Gravatar #1 - Simm
8. nov. 2005 22:28
Jeg indsendte i løbet af weekenden en nyhed omkring lighederne i markedsføringen mellem Dreamcast og XBox. Denne nyhed blev tilsyneladende totalt udeladt. For pludselig var den bare væk, uden at stå på listen over slettede nyheder. Jeg tjekkede newz med jævne mellemrum.

Det undrer jeg mig meget over, specielt hvad begrundelsen for sletningen var. Jeg er lidt ligeglad med om jeg får en standardmeddelelse eller en personlig henvendelse, bare der kommer en eller anden form for respons.
Gravatar #2 - BurningShadow
8. nov. 2005 23:25
Uden at være sikker; Jeg tror nok at det er sådan, at en nyhed der forsvinder uden at komme på listen over slettede nyheder, vist nok kommer som WNZ.
Hvis det er sådan, så er den ikke helt væk.
Gravatar #3 - amokk
9. nov. 2005 00:52
Den ligger i kø til weekenden, ja

Det er selvfølgelig beklageligt at vi ikke har været så aktive med godkendelse af nyheder i den forgangne weekend, men folk må bare vente lidt med at læse den...
Gravatar #4 - Simm
9. nov. 2005 01:04
Okidoki..Mindre fejl man ikke kan se det er en WeekendNewZ.. men tak for svarene :)
Så er det da heldigt, det ikke er en tidsbestemt nyhed :P :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login