mboost-dp1
nyt: Bush er en fejl!
Har i lagt mærke til at hvis man går ind på google, skriver failure, og trykker på Jeg føler mig heldig - Så kommer man ind på en Biografi om sælveste G.W. Bush.
Hmm har egentlig lidt svært ved at forstå hvordan det kan lade sig gøre, og hvorfor har Bush ikke dræbt/sagssøgt google?
Man ved aldrig hvad den mand kan finde på :)
Hmm har egentlig lidt svært ved at forstå hvordan det kan lade sig gøre, og hvorfor har Bush ikke dræbt/sagssøgt google?
Man ved aldrig hvad den mand kan finde på :)
Har du hørt om google bombing?
Det samme kan gøres hvis man søger på et eller andet italiensk - så ender man hos berlusconi. Men det med bush er vel efterhånden 3 år gammelt?
På den anden side - ingen har påstået at knægte fra svendborg er hurtige...
Det samme kan gøres hvis man søger på et eller andet italiensk - så ender man hos berlusconi. Men det med bush er vel efterhånden 3 år gammelt?
#2:
------------------
DET VAR DRÅBEN SOM FIK BÆRET TIL AT FLYDE OVER (sagt med en meget lære agtig stemme og en risdansk udtalelse).
ER SKU DA GLAD FOR AT JEG IKKE BOR I EN STOR ILDELUGTENDE BY!
------------------
DET VAR DRÅBEN SOM FIK BÆRET TIL AT FLYDE OVER (sagt med en meget lære agtig stemme og en risdansk udtalelse).
ER SKU DA GLAD FOR AT JEG IKKE BOR I EN STOR ILDELUGTENDE BY!
Weee. Bitch fight..
Kom så tøser, på med bikinien og ud i slambadet :D
Æhhh, nej... Det må da være:
Weee. Bitch fight..
Kom så tøser, af med bikinien og ud i slambadet :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund