mboost-dp1
O RLY?
Det her er nok en af de dummeste ting jeg længe har set på nettet. Det drejer dig om en ugle, ofte kaldt orly fordi... Ja.. Den siger meget "O RLY" (eller oh really?)... Jeg forstår ikke rigtig meningen i det, men det ser meget sjovt ud, den hvide sneugle er nu ret underlig. Så jeg vil gerne dele dette fantastiske ugle-site med jer. O RLY? YA RLY!
Link til uglerne
Link til uglerne
Det hele startede nok som et forum-fun-pic. Hvor folk snakker nonsense, så kan man lægge det billede ud for at vise sin ligegyldighed overfor det de snakker om ;)
Den har bare spredt sig enormt hurtigt over internettet fordi mange synes den er så sjov.
Selv i nogle rimeligt anerkendte mods til World of Warcraft har de indført nogle O RLY checks for at finde ud af om alle er parat til at angribe eller sådan.
Jeg synes den er ret sjov ;) Ansigtsudtrykket på uglen er det hele værd.
Den har bare spredt sig enormt hurtigt over internettet fordi mange synes den er så sjov.
Selv i nogle rimeligt anerkendte mods til World of Warcraft har de indført nogle O RLY checks for at finde ud af om alle er parat til at angribe eller sådan.
Jeg synes den er ret sjov ;) Ansigtsudtrykket på uglen er det hele værd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund