mboost-dp1
Og æble?
Ok. Det her lyder nok lidt stenet men man kan score 10k hvis man kan holde sig fra "visse grøntsager" i 8 måneder - og helt ærligt - hvem kan ikke undvære agurkeskiverne i en burger i noget tid?
http://www.forsoegsperson.dk/annoncering103.html
PS: Jeg har *intet* med forsøget at gøre. Jeg synes bare at det er pænt vildt at man kan få penge for *IKKE* at spise grøntsager o_O
http://www.forsoegsperson.dk/annoncering103.html
PS: Jeg har *intet* med forsøget at gøre. Jeg synes bare at det er pænt vildt at man kan få penge for *IKKE* at spise grøntsager o_O
Hmm, 10.000 kr som man også skal betale skat af. Plus jeg lider af allergi, blandt andet over for æbler, så tror jeg sgu at jeg hopper over.
Men umiddelbart lyder de 10.000 kr af meget, men ikke når man ser på, hvad man skal udsætte sig selv for, og slet ikke i så lang en tidsperiode.
Men umiddelbart lyder de 10.000 kr af meget, men ikke når man ser på, hvad man skal udsætte sig selv for, og slet ikke i så lang en tidsperiode.
Når man nu læser lidt mere om det, så ser man at det langt fra er så nemme 10.000 kr som I får det til at lyde...
Man skal jo til møder derinde mange gange, opsamle alt sit pis og lort i perioder, og desuden er der en række krav man skal opfylde...
15 dage hvor alt urin skal opsamles
35 prøver af lort skal afleveres
15x2=30 timer man skal bruge på at lave blodprøver
desuden skal man tage derind 15 gange for at hente de der produkter man skal spise...
Hvis man får 100 kr i timen på sit arbejde, er det 100 timers arbejde, det ville jeg da mene var mere overskueligt
Så medmindre buch har en meget ringe timeløn lige nu, og kan køre gratis fra jylland til KVL på frederiksberg, tvivler jeg på han skal være ked af han ik kan være med...
Man skal jo til møder derinde mange gange, opsamle alt sit pis og lort i perioder, og desuden er der en række krav man skal opfylde...
15 dage hvor alt urin skal opsamles
35 prøver af lort skal afleveres
15x2=30 timer man skal bruge på at lave blodprøver
desuden skal man tage derind 15 gange for at hente de der produkter man skal spise...
Hvis man får 100 kr i timen på sit arbejde, er det 100 timers arbejde, det ville jeg da mene var mere overskueligt
Så medmindre buch har en meget ringe timeløn lige nu, og kan køre gratis fra jylland til KVL på frederiksberg, tvivler jeg på han skal være ked af han ik kan være med...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund