mboost-dp1

OK TV2 TVtid?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
2. aug. 2008 21:30
Er den bare ringe eller hvad?
Den er vanvittig tung, sløv og forsiden taler ikke lige frem for TV2s fordel.
Kanal 4
DR2
DR1
TCM
National Geographic
Animal Planet
Come on? Kanal 4 som den første på listen? Ubrugelig Peggy Bundy kanal. Kan man ikke ændre det? Jeg kan ikke finde de indstillinger.
Og ja, jeg er logget ind. Og har forsøgt både IE6 og Opera.
Gravatar #2 - kimx
2. aug. 2008 21:33
Forsiden giver mig DR1, TV2, 3, DR2, 3+, kanal 5 og Zulu i nævnte rækkefølge.
Gravatar #3 - Ronson ⅍
2. aug. 2008 22:02
Jeg hader også siden. Har tit ledt efter en mulighed for at ændre kanaler, men det har de åbenbart glemt.

Kan heller ikke se hvor langt i programmet jeg er, der mangler en streg der viser tiden?

Brugte denne førhen, hvor jeg kunne bestemme de kanaler jeg ville se, men den virker jo ikke mere efter tv2 har lavet om

anbefalet rating: relevant
Gravatar #4 - Azuria
2. aug. 2008 22:19
tryk på min tv-uge, så skal du oprette dig og så kan du indstille alt det pis...
Meget elendig side desværre...

Er der ikke en side man kan hente alle kanalers program i form af rss eller lign?
Gravatar #5 - natterjack
3. aug. 2008 00:11
#3 Jeg ved godt det her er offtopic, men for fanden hvor er det irriterende at se dig "anbefale" hvad folk skal rate dine indlæg. Er efterhånden begyndt at give dig 'irrelevant' hver gang jeg ser det.
Gravatar #6 - 3214N
3. aug. 2008 07:12
ontv.dk har noget rss, skal man selv vælge hvilke, vil de have penge for det.
Gravatar #7 - rackbox
3. aug. 2008 07:34
Jeg fatter bjælde af #1 og kan ikke gennemskue, hvordan i andre forstår, hvad det handler om? En eller anden, der gider oversætte for mig?
Gravatar #8 - 3214N
3. aug. 2008 07:44
Gravatar #9 - Dreadnought
3. aug. 2008 09:31
#4 Tak, det var bedre.
Gravatar #10 - Ronson ⅍
3. aug. 2008 09:59
#4: jeg siger også tak! Jeg må så ikke fjerne kanal 4 fra min liste. De har et eller andet kørende med den kanal!
#5: nå

anbefalet rating: relevant
Gravatar #11 - myplacedk
3. aug. 2008 11:33
5 skrev:
Er efterhånden begyndt at give dig 'irrelevant' hver gang jeg ser det.

At give et "irrelevant"-rate, blot fordi man ikke lige kan lide den måde han skriver på, det er da en flamebait værd. Da man ikke kan rate ratings må jeg jo overveje at give dine indlæg en flamebait-rate, uanset hvad du skriver om. (Ligesom du ikke rater Ronson efter hvad han skriver om.)

Måske skulle, man også rate "irrelevant", hver gang noget laver, forkert, komma?

Det ville da være en spændende udvikling at rate efter skrive-teknik, i stedet for indhold. Men måske ikke det mest relevante forum at koncentrere sig om skrive-teknik frem for indhold.
Gravatar #12 - Ronson ⅍
13. aug. 2008 22:12
Nu har de også tilføjet en streg, så man kan se hvor langt man er kommet i programmet

Det er ikke fordi jeg vil beskylde dem for at læse newz, her er jo et par gamle kontakter, men det gør de.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login