mboost-dp1
OK TV2 TVtid?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er den bare ringe eller hvad?
Den er vanvittig tung, sløv og forsiden taler ikke lige frem for TV2s fordel.
Kanal 4
DR2
DR1
TCM
National Geographic
Animal Planet
Come on? Kanal 4 som den første på listen? Ubrugelig Peggy Bundy kanal. Kan man ikke ændre det? Jeg kan ikke finde de indstillinger.
Og ja, jeg er logget ind. Og har forsøgt både IE6 og Opera.
Den er vanvittig tung, sløv og forsiden taler ikke lige frem for TV2s fordel.
Kanal 4
DR2
DR1
TCM
National Geographic
Animal Planet
Come on? Kanal 4 som den første på listen? Ubrugelig Peggy Bundy kanal. Kan man ikke ændre det? Jeg kan ikke finde de indstillinger.
Og ja, jeg er logget ind. Og har forsøgt både IE6 og Opera.
Jeg hader også siden. Har tit ledt efter en mulighed for at ændre kanaler, men det har de åbenbart glemt.
Kan heller ikke se hvor langt i programmet jeg er, der mangler en streg der viser tiden?
Brugte denne førhen, hvor jeg kunne bestemme de kanaler jeg ville se, men den virker jo ikke mere efter tv2 har lavet om
anbefalet rating: relevant
Kan heller ikke se hvor langt i programmet jeg er, der mangler en streg der viser tiden?
Brugte denne førhen, hvor jeg kunne bestemme de kanaler jeg ville se, men den virker jo ikke mere efter tv2 har lavet om
anbefalet rating: relevant
#3 Jeg ved godt det her er offtopic, men for fanden hvor er det irriterende at se dig "anbefale" hvad folk skal rate dine indlæg. Er efterhånden begyndt at give dig 'irrelevant' hver gang jeg ser det.
5 skrev:Er efterhånden begyndt at give dig 'irrelevant' hver gang jeg ser det.
At give et "irrelevant"-rate, blot fordi man ikke lige kan lide den måde han skriver på, det er da en flamebait værd. Da man ikke kan rate ratings må jeg jo overveje at give dine indlæg en flamebait-rate, uanset hvad du skriver om. (Ligesom du ikke rater Ronson efter hvad han skriver om.)
Måske skulle, man også rate "irrelevant", hver gang noget laver, forkert, komma?
Det ville da være en spændende udvikling at rate efter skrive-teknik, i stedet for indhold. Men måske ikke det mest relevante forum at koncentrere sig om skrive-teknik frem for indhold.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.