mboost-dp1
omkring kl 18 = no newz, hver dag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Eller er det bare mig der konsekvent ikke kan komme på newz på det tidspunkt hver dag i denne uge?
Er det der i kører backup og af en eller anden grund lukker skidtet?
Er det der i kører backup og af en eller anden grund lukker skidtet?
Newz har generelt været meget ustabilt på det sidste. Har dog ikke bemærket om det lige præcis har været klokken 18 hver gang.
Badum-tsch.
Så holder vi vel stadig fat i:
Badum-tsch.
Så holder vi vel stadig fat i:
http://newz.dk/forum/newz-dk/yoyo-108305#11 skrev:vores hosting udbyder har en fejl i noget blade udstyr, og igår nat syntes tdc de skulle opgradere routere, så vi er lidt uheldige i øjeblikket.
der bliver opgraderet nogle firmwares på blade centret i nat, så forhåbentlig løser det problemet.
Newz.dk var nede hele natten for mig, kunne ikke få det til at virke mellem 24:00 og 4:30 da jeg endelig gik i seng. Omkring 3:30 fik jeg endda en dejlig Newz Media Error: 256 fejlside. Prøvede ikke så tit men kiggede alligevel forbi engang imellem, det var altså en trist nat.
Så måtte jeg jo læse Engadget, puha, og Gizmodo, puha puha.
Så måtte jeg jo læse Engadget, puha, og Gizmodo, puha puha.
http://newz.dk/forum/newz-dk/yoyo-108305#24
Fik heller ikke hverken mit godnat eller godmorgen newz-fix :(
Fik heller ikke hverken mit godnat eller godmorgen newz-fix :(
Norrah (13) skrev:Jeg stemmer for at vi går væk fra dværgdriften så, og over til hamster drevne servere.. det er langt mere pålidligt.
ZeroPointHamsters.com skulle vist være de bedste på markedet, hvis jeg ikke tager fejl.
vandfarve (15) skrev:ZeroPointHamsters.com skulle vist være de bedste på markedet, hvis jeg ikke tager fejl.
"zero point Hamstere"
Men de oplyser ikke hvilken race det er. Så ved vi jo ikke bedre.. De kunne sælge nogen skod gnavere...
Egern er desuden mere sexede
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.