mboost-dp1
På tur med google maps.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
D_V (52) skrev:her
Var lidt nem når der stod musses kebab og pizza....
finder lige en ny...
Her er den så..
http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&...
Her er en ny udfordring
Hmm... Har vi ikke haft denne leg tidligere? Mener tråden døde ved nogle "rockere" på trehjulede cykler på Gasværksvej...
EDIT:
Nåh ikke helt samme leg, men også startet af røvskæg
Tidligere Google Maps leg
EDIT:
Nåh ikke helt samme leg, men også startet af røvskæg
Tidligere Google Maps leg
Vi tager en ny.. Jeg kan ikke engang selv finde den præcise adresse nu \o/Magten (56) skrev:Strandvejen
Here
http://i54.tinypic.com/2iihfz8.png
Rasmus064 (59) skrev:Det da Nyhavn.
Her er en ny
Har jeg ret i at det er et sted for lolland/falster..? Måske den der by hvor der er en ubåd tæt ved vandet?
MiniatureZeus (60) skrev:Rasmus064 (59) skrev:Det da Nyhavn.
Her er en ny
Har jeg ret i at det er et sted for lolland/falster..? Måske den der by hvor der er en ubåd tæt ved vandet?
Nope.
røvskæg (62) skrev:Har aldrig været der. - kiggede bare langs mulige danske kanaler.
5 min.
Det er også Kerteminde, ikke et sted man bare kommer forbi ved et uheld.
Rasmus064 (63) skrev:røvskæg (62) skrev:Har aldrig været der. - kiggede bare langs mulige danske kanaler.
5 min.
Heh, sjovt. Gættede faktisk også på Kerteminde, bare ikke den kerteminde ;P
MiniatureZeus (65) skrev:Rasmus064 (63) skrev:røvskæg (62) skrev:Har aldrig været der. - kiggede bare langs mulige danske kanaler.
5 min.
Heh, sjovt. Gættede faktisk også på Kerteminde, bare ikke den kerteminde ;P
Hvilke andre Kerteminder er der da?
D_V. Jeg var sur over folk piver over de første jeg sagtens kunne og ingen kunne den. Gider slet ikke være med men da irriterende ingen kunne se det :(
Den var desuden lidt svær for man ser skudda aldrig over den væg når man kører på vejen ved siden af. Muren lignede bare og jeg måtte råbe.
Edit: der er for mange marker, det må være uden for Danmark.
Den var desuden lidt svær for man ser skudda aldrig over den væg når man kører på vejen ved siden af. Muren lignede bare og jeg måtte råbe.
Edit: der er for mange marker, det må være uden for Danmark.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.