mboost-dp1
Street view spas
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har leget med street view før, nu er det dog noget sjovere, da det virker i danmark.
Har du fundet noget sjovt ?
Dig selv, din bil, andet du har løst til at dele.
Jeg kigger bla. efter :
- reflektioner af bilen.
- sted hvor man kan se tid og dato.
- en der sidder i et 'højt' vindue og vanker el. lignende.
Jeg har fundet mig selv på krak street view, men har ikke lige løst til at dele den, da jeg faktisk er lidt glad for, man ikke kan se det er mig.
Tag os med på en lille mental rejse og fortæl evt. en lille historie om et sted du kender, eller et andet historisk sted.
Har du fundet noget sjovt ?
Dig selv, din bil, andet du har løst til at dele.
Jeg kigger bla. efter :
- reflektioner af bilen.
- sted hvor man kan se tid og dato.
- en der sidder i et 'højt' vindue og vanker el. lignende.
Jeg har fundet mig selv på krak street view, men har ikke lige løst til at dele den, da jeg faktisk er lidt glad for, man ikke kan se det er mig.
Tag os med på en lille mental rejse og fortæl evt. en lille historie om et sted du kender, eller et andet historisk sted.
ZiN (15) skrev:Google bilen overtræder loven.
Egentlig må den vel godt køre alle de stæder, hvor ærindekørsel er tilladt.
røvskæg (5) skrev:Fuckie fuckie
Her er de to igen lidt længere nede af gaden. De to dækker tilsynelandende hele Istedgade i dagtimerne.
Windcape (27) skrev:Der står "Adgang Forbudt for Uvedkomne" på skiltet.
Den har kun kørt et stykke ind. Det virker som om at de har fået tilladelse ;)
Eller deres polske sortbetalte håndlangere ikke har kunnet læse skiltet og siden vagten er lukket og porten er åben pga. arbejde på broen, er de bare kørt ind og taget en runde på hele kasernen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.