mboost-dp1
PDC10
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Altså, hvis ikke MS holder deres del af aftalen (Levere pizza) så gider jeg sgu da heller ikke holde min del ad aftalen (Glo PDC).
Jeg har intet set til den forbistrede pizza, så nu sagsøger jeg fandme MS for .. øhh .. et eller andet smart, har ikke helt regnet ud hvad og hvormeget jeg skal sagsøge dem for, men sagsøges skal de!
Jeg har intet set til den forbistrede pizza, så nu sagsøger jeg fandme MS for .. øhh .. et eller andet smart, har ikke helt regnet ud hvad og hvormeget jeg skal sagsøge dem for, men sagsøges skal de!
# 5
Jeg tilmeldte mig samme dag som det blev offentliggjort her på newz. Jeg oprettede sågår et event som de bad om, godt nok var vi kun 3 der ville møde op til det event, men de havde jo ikke sat noget min. antal på, så det må være ok :)
Jeg har til dags dato stadig ikke set skyggen af nogen voucher til Just eat.
Jeg tilmeldte mig samme dag som det blev offentliggjort her på newz. Jeg oprettede sågår et event som de bad om, godt nok var vi kun 3 der ville møde op til det event, men de havde jo ikke sat noget min. antal på, så det må være ok :)
Jeg har til dags dato stadig ikke set skyggen af nogen voucher til Just eat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.