mboost-dp1

Post Danmark

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
2. dec. 2010 10:36
Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck
Gravatar #2 - apkat
2. dec. 2010 10:43
Fuck?
Gravatar #3 - D_V
3. dec. 2010 12:22
Enig
Gravatar #4 - Ronson ⅍
3. dec. 2010 12:25
Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine Whine
Gravatar #5 - OxxY
3. dec. 2010 12:31
Jeg vil bare lige sige at i dag kom pakkeposten med nogle cd'er til mig kl 745, hvilket var dejligt da jeg ikke var taget på arbejde endnu. Og sidste uge smed de en pakke i døgnposten som er tæt på i stedet for på posthuset som er langt væk helt uden jeg havde spurgt. :P Så ved i det!
Gravatar #6 - Slettet Bruger [829482721]
3. dec. 2010 12:35
Jeg modtog ifølge crap and pace, min pakke i onsdags... jeg ved det bare ikke :S
Gravatar #7 - trylleklovn
3. dec. 2010 12:40
Jeg har et ambivalent forhold til Post DK.

Min pakkemand kalder mig altid ved fornavn og spørger hvordan det går osv. som om han kender mig..

Nå men udover det får jeg altid mine pakker dagen efter jeg har bestilt dem, omkring 10-11 tiden om formiddagen, og hvis jeg lige ligger og blunder lidt så sørger den venlige pakkemand for at banke lidt ekstra hårdt på døren så jeg vågner..
Gravatar #8 - rasmussen
3. dec. 2010 13:13
1) Jeg har boet på samme adresse de sidste 5 år og en kollega sendte mig et brev, som kom retur til ham med teksten: "Ukendt på adressen". Adressen var rigtig og jeg har boet der i årevis, mit navn står på postkassen og jeg modtager (måske) alt andet post, der bliver sendt til mig.

2) Min kæreste er flyttet ind hos mig. Hun boede på XXXvej nr 30, men flyttede ind hos mig for et år siden. En dag lå der et brev i postkassen, der var sendt til Christina XXXvej 52. Post Danmark har stemplet vores adresse på brevet i stedet, selvom min kæreste hedder Kristina med 'K' og ikke 'Ch'. Selv adressen var ikke hendes forrige adresse. Det eneste der passede var efternavnet. Min kæreste overvejede ikke at Post Danmark havde lavet denne fejl og hun åbnede derfor brevet, hvori der lå et sygesikringsbevis for en helt fremmed person.

3) Postmanden hjemme ved os, har en udemærket service, som jeg har været tilfreds med: Hvis jeg modtager en pakke, placerer han den ude foran min dør i opgangen, hvis jeg ikke er hjemme. Dette er en kæmpe ulempe, hvis man får pakker, man ikke ønsker modtage...

4) Da vores postkasse hang foran døren på 1. sal i opgangen, oplevede jeg ofte at personlige breve til mig, var smidt på nederste trin af trappen i opgangen. Godt at jeg stoler på de andre i opgangen. Her var nemlig både lønsedler og meget andet godt.

Dette er blot fire ud af mange episoder, jeg har været ude for, der gør at jeg ikke stoler en meter på Post Danmark.
Gravatar #9 - myplacedk
3. dec. 2010 13:37
Min indkørsel er 400 meter lang, og har så store snedriver at en personbil ikke kan køre der. Derfor har jeg ikke fået post i et par dage.

Halvvejs oppe ad indkørslen deler den i to, en vej til mit hus og en vej til naboens hus. Og der har både naoben og jeg vores postkasser.

I dag på vej hjem så jeg postbilen på min vej, og han var kommet forbi min indkørsel. Så jeg spurgte om han havde post til mig, som han ikke kunne komme af med. Ja, det havde han, det kunne jeg da lige få. Jeg tilbød at tage med til min nabo også, så jeg fik også min nabos post.

Det fungerede jo fint nok i dag, både mig og min nabo fik post som ellers ville være endnu mere forsinket. Men jeg viste hverken id eller noget. Jeg synes det var lidt for nemt.
Gravatar #10 - gentox
3. dec. 2010 14:42
myplacedk (9) skrev:

Det fungerede jo fint nok i dag, både mig og min nabo fik post som ellers ville være endnu mere forsinket. Men jeg viste hverken id eller noget. Jeg synes det var lidt for nemt.

Hvis posten kan genkende dig, og ved du bor på adressen, er det ikke det store problem.
Det kan dog blive til et kæmpe problem for ham/hende, hvis de gav det til en der ikke burde modtage det.

Gravatar #11 - myplacedk
4. dec. 2010 08:26
Ja, hvis han kendte mig ville det være noget andet. Men selv da burde han vel ikke give mig min nabos post. På den anden side ved jeg ikke om han var opmærksom på hvad der var af post til naboen. Måske havde jeg ikke fået det, hvis der var noget som så interessant ud.
Gravatar #12 - Makey
11. dec. 2010 22:35
Mailman writing, stil forresten gerne spørgsmål, så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem :D Skriver ikke på vegne af Post Danmark forresten, just to make it clear.

gentox (10) skrev:
myplacedk (9) skrev:

Hvis posten kan genkende dig, og ved du bor på adressen, er det ikke det store problem.
Det kan dog blive til et kæmpe problem for ham/hende, hvis de gav det til en der ikke burde modtage det.

Generelt stoler vi på folk. Hvis en kommer og spørger efter deres post eller de står og venter ude foran et hus så får de det. Der står ikke nogen steder at det er sådan vi skal gøre, men sådan er jeg i hvert fald blevet oplært. Det er det samme hvis en person kommer og spørger efter posten til to husnumre og siger at de er på ferie og det er vedkommende som skal tømme postkassen. (Ring og bed om at få jeres post tilbageholdt i stedet!)

@8:
1+2: Tanketorsk vil jeg gætte på.
3: Vi kan desværre ikke vide hvornår du gerne/ikke vil modtage dine pakker. Skriv et 4-tal, sæt en ring om dette, og skriv modtagelse nægtet på forsiden af forsendelsen hvis du kan smide den i en rød postkasse, ellers må du desværre på posthuset og fortælle dem at du ikke gider at have din pakke.
4: Det må vi ikke, ring og klag (Ja, der sker rent faktisk noget hvis du kommer igennem til den lokale distributionsleder!)

SlettetBruger (6) skrev:
Jeg modtog ifølge crap and pace, min pakke i onsdags... jeg ved det bare ikke :S

Er den flexleveret (må stilles foran dør/i garage e.lign)? Ellers skal du bare ringe og klage, så må PostDK jo punge ud.

OxxY (5) skrev:
Og sidste uge smed de en pakke i døgnposten som er tæt på i stedet for på posthuset som er langt væk helt uden jeg havde spurgt. :P Så ved i det!

Så burde du altid få dine pakker i Døgnposten eftersom at din by burde være delt op i mindre områder som afgør hvor dine anmeldte forsendelser havner henne.
Gravatar #13 - Zombie Steve Jobs
13. dec. 2010 21:47
Postmanden er sgu altid sød, det er de tards, der skal sørge for, at registrere pakkerne, der er nogle aber. Det er rent held, når jeg får mine bragt til døren - aka: jeg ser manden komme med den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login