mboost-dp1

PS3 60GB

Gå til bund
Gravatar #1 - Mariann
5. jul. 2010 04:31
Hej

Min søn har problemer med sin PS3 60GB - har lige overskredet garantien. Problemet er at når man tænder maskinen - går den ud igen efter ca. 10-20 sek. - nogen som har kendskab til denne fejl og om det er noget som kan betale sig at få repareret. Mariann
Gravatar #2 - jeldtoft
5. jul. 2010 06:57
Ser det sådan her ud?
Gravatar #3 - Mariann
5. jul. 2010 08:09
Ja, det ligner rigtig meget - kan ikke lige se på youtube, hvor
lang tid den bliver ved med at blinke. Vores stopper ret hurtigt
Gravatar #4 - jeldtoft
5. jul. 2010 08:24
Yellow Light of Death. Den er gået i stykker. Hvis den er uden for garanti, hvilket jeg går ud fra, at alle 60gb modeller er, er du desværre nødt til at betale for en reparation.
Gravatar #5 - Mariann
5. jul. 2010 08:40
Det er jo ikke lige den bedste besked - men nok lidt forventet. Og kan forstå at det vil koste ca. 1.000,- at reparerer og det kan jo ikke betale sig. Har du kendskab til PS3 120GB og 250GB - hvis vi nu skal investere i en ny - hvad vil du så råde os til. Og forøvrigt mange tak for dit svar
Gravatar #6 - jeldtoft
5. jul. 2010 09:18
Jeg har selv en slim 120gb. Tidligere havde jeg en 40gb fat, det var ganske enkelt for lidt plads med 40gb. 120gb burde være nok til de fleste.

Elgiganten har den billigt http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konso...

Desuden kan du sikkert godt sælge din defekte PS3 på DBA til nogle håndører. Se hvad defekte PS3'ere ligger i derinde.
Gravatar #7 - Mariann
5. jul. 2010 10:00
Jeg vil gerne sige dig TAK for en meget stor hjælp. Og håber du får en rigtig god sommer.....
Gravatar #8 - gentox
5. jul. 2010 10:43
Det er da nok den dårligste grund jeg har hørt til at udskifte ens PS3.
Det er super simpelt at skifte dens HDD, og ikke mindst billigt.

Alt man skal gå efter er en SATA-150~300 2.5" HDD der er 1/8h(højde).
Har postet et link herunder som newz.dk ikke var glad for til EDBPriser, så har været nød til at poste som et tinyurl.

http://tinyurl.com/24ysz52

Plus en gammel guide, for hvordan du udskifter den.
http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-3-M...
Gravatar #9 - jeldtoft
5. jul. 2010 16:16
#8 Har du overhovedet læst tråden?
Gravatar #10 - gentox
5. jul. 2010 16:56
Ja selvfølgelig, men den bedste måde at opgradere en 40 GB PS3 til en 120GB, er sgu ikke at købe en ny maskine.
Og du har intet skrevet om at din gamle maskine også var afgået ved Yellow Light of Death.

Tog bare det du skrev herunder for gode varer.
jeldtoft (6) skrev:
Jeg har selv en slim 120gb. Tidligere havde jeg en 40gb fat, det var ganske enkelt for lidt plads med 40gb. 120gb burde være nok til de fleste.
Gravatar #11 - jeldtoft
5. jul. 2010 16:59
Opgraderede skam bare fordi, at jeg hellere ville have en slim. At skifte HDD i en PS3 er skam nemt, som du jo ved, men nu handler tråden jo ikke om mig, men om Mariann... Derfor siger jeg, at 120gb er nok til de fleste, hvilket det også er.

Siger ingen steder, at man skal købe en ny PS3, for at få mere plads.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login